Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor lang en tur?
  • #1   30. maj 2018 Tommelfingerreglen for hvalpe er 1 minut pr. uge som de er gamle, dvs. en 10 ugers hvalp skal kun gå i ca. 10 min. på gåturen.

Men en helt lille hvalp skal i starten slet ikke ud på reelle gåture, den skal bare have lidt oplevelser sammen med sin familie, så kommer det andet efterhånden.

Med de voksne kan man ikke give et eksakt tidstal, det kommer jo an på typen af gåtur, hastigheden, temperaturen, vanskeligheden af terrænet og den enkelte berner.

Jeg har to tæver, begge ca. 8 år - den ene kan jeg gå mange km/timer med, den anden er slet ikke i stand til det samme, hun gider ikke og er bare ikke så adræt af kropsbygning.

• Karoline J
    Karoline J Tilmeldt:
    maj 2018

Følger: 5 Emner: 4 Svar: 20
    #2   30. maj 2018 Kirsten, tusind tak! smiley

• #3   30. maj 2018 Bare et spørgsmål til TS ……. hedder du både …. Leonora H …… og …. Karoline J … ??

• #4   30. maj 2018 #3, hahah nej vi er bare venner, vi vil rigtig gerne have en berner sennen så vi spørger folk om forskellige ting om dem så vi ved mere :))

• Karoline J
    Karoline J Tilmeldt:
    maj 2018

#5   30. maj 2018 ***** NITTIB ***** // Nej, det er jeg ikke. Vi er bare gode venner og intereser os begge meget for racen (Berner Sennen)

• #6   30. maj 2018 Gåtur er bare en lille del af livet med hund.
    Fodring, pelspleje, træning, prægning, opdragelse, leg osv fylder meget mere.
    En Berner Sennen er en god allround-hund. Den har brug for opgaver og træning.
    Den er stor og tung, så ikke en race som børn på 13 år kan gå tur med. Den er som regel venlig mod andre hunde, men kan ikke altid med samme køn.

• Karoline J
    Karoline J Tilmeldt:
    maj 2018

#7   31. maj 2018 Malene // Jeg lufter tit en Golden Retriever som bare vil fremad, men det har jeg mere eller mindre vænnet ham af med, så det tror jeg nu godt smiley Men er helt med på hvad du mener! smiley

Kommentér på:
Hvor lang en tur?

Annonce