{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

PAS PÅ.....hårfarve..... {{forumTopicSubject}}

Min søn blev farvet i lørdags. Det var noget nyt han skulle prøve, så min svigerinde, som er frisør havde noget skyllefarve med. Han ville være mørkhåret.

Hun farvede ham og alt gik fint. Det er en meget mild farve, som der ikke skulle være nogle problemer med og han har tit fået afbleget håret og fået striber i uden nogen problemer.

Men mandag aften ringer han fra hans efterskole og siger, at han tror ikke han kan tåle det......han klør helt vildt og er blevet lidt rød i hovedbunden. Jeg bederham kontakte vagtlæren og få hende til at kigge på det.
Hun ringer og snakker med vagtlægen senere, da hans pande hæver lidt op. Hun får at vide, at hun skal give ham en allergipille og vente en ½ time. Men det bliver blot værre.
Hun snakker med vagtlægen igen og kl 23.30 kører de derhen. Hun giver ham en salve og så ellers hjem med ham igen...........jeg er hele tiden i telefonisk kontakt med ham oghan siger, at vagtlægen ikke mener det er så slemt. Vi aftaler, at vi kigger ned til ham næste dag....altså tirsdag.......og føj et syn der møder os tirsdag morgen.........det er blevet væsentlig værre i løbet af natten og nu er det ene øje totalt lukket og hovedet helt skævt.
Vi tager ham med hjem og ringer til vøres egen læge.

Han siger at det er sjældent de ser sådan noget men det er ikke farligt og det skal bare have tid til, at løje af........ca 1 uge, men hvis det hæver mere op og vi bliver utryg ved det, så bliver han indlagt......

Til morgen var det andet øje også lukket til og han er bare SÅ negetiv.......han kan intet og ligner klokkeren fra notre dame.........han er en som går meget op i hans udseende og nu ligner han en med 4 liter vand i hovedet........;o)

Kig de 2 sidste billeder i min profil.........de er fra igår men han ser værre ud i dag ;o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PAS PÅ.....hårfarve.....
Kommentér på:
PAS PÅ.....hårfarve.....

Annonce