{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dygtige Chihuahua'er
  • #2   29. jun 2018 Mine kan ikke sidde stille længe nok smiley Den anden dag havde jeg købt nogle kegler så vi kunne træne lidt slalom og bare generelt få lidt nyt ind, jeg måtte lukke den jeg ikke trænede med i bur, fordi de ellers begge hopper rundt for at få godbidden smiley

Men jeg har faktisk overvejet at købe sådan en, tror Lucky vil synes den er sjov. Rosa er ikke altid så skarp, så hun ville nok ikke fatte det. Når de får foderbolde og lign render hun rundt efter Lucky for at få hans fordi hun ikke fatter at gøre det selv smiley smiley
    hun er dog blevet bedre til det spil de har, men det er så heller ikke ligefrem svært haha

• #4   29. jun 2018 My only, at de ikke kan sidde stille er ikke en gangbar undskyldning, det er jo det de skal lære smiley

• #5   29. jun 2018 Nicole, synes også at de fleste har et fantastisk ansigtsudtryk, man bliver jo helt forelsket i dem.

Du har jo flere hunde, så det er bare at gå i gang.
    Jeg glæder mig til at se resultatet smiley

• #6   29. jun 2018 Haha du har tydeligvis ikke mødt mine, for de fatter hat af at sidde stille mere end 2 sek.
    Vi træner det lidt, men Rosa bliver alt for utålmodig. Lucky kan ligge stille lidt længere, men Rosa har jeg ved en fejl fået indlært at tilbyde alt for meget, så når godbidden ikke ryger ret hurtigt, tilbyder hun en ny adfærd.

Hun ligger pt og stirer på mig ovre fra sofaen, så hvis jeg ikke svare mere har hun nok slået mig ihjel smiley

• #7   29. jun 2018 Ej hvor er de skønne smiley Den første af de hvide er herlig, sikke en forventnings glæde smiley

• #8   29. jun 2018 det er forresten sådan en generel chihuahua ting at have den der forventningsglæde og at de næsten misser at gøre det de egentligt skal fordi de bare glæder sig så meget til at få det smiley
    Lucky er ligesådan, han bliver også så begejstret at det går alt for stærkt smiley

• #11   29. jun 2018 Nicole det gør vi også, men Rosa bliver alt for utålmodig. Og de kan jo det de skal, så jeg gør ikke en masse ud af det. Lucky kan sagtens træne sit, dæk osv. hvor han har fokus, men når det kommer til spil og den slags, hvor det er ham selv der skal løse noget, går det helt galt ligesom nogle af de der i videoen, simpelthen fordi han synes det er så sjovt. Men det må han også gerne smiley

• #12   29. jun 2018 Nicole, jeg glæder mig til at se resultatet smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 673 Svar: 5.720
    #13   29. jun 2018 Jeg vil ha en chi nu smiley så søde

• #14   29. jun 2018 Meget flot og roligt de går frem og tilbage smiley har set en del af de der maskiner nu må jeg snart købe en til Ziva også

• #16   30. jun 2018 Hvor er de herlige smiley Her i huset gider jeg ikke rigtigt hundetræning, så min chi har trænet mig, til at dele alle mine måltider med hende (og hendes venner) smiley smiley Min chi gider nemlig godt at træne smiley smiley

Nicole: Glæder mig til at se, om det lykkes at få lært dine hunde det her trick ? smiley

• #17   30. jun 2018 Ann-marie, hvis det tæller som træning når det går den vej rundt, træner vi også rigtig meget og de er rigtig gode til det smiley Specielt Rosa er rigtig dygtig til at træne folk..
    Første gang min kæreste mødte dem, sagde han at jeg skulle lade være med at bære hende bare fordi hun pev, hun kunne godt gå selv (vi var et sted hun ikke kendte med meget glat gulv, det er en dårlig kombi for lille rosa) der gik ikke mange minutter før han selv rendte rundt med den lille prinsesse smiley

• #18   30. jun 2018 Chi er vildt dygtige til at træne os slaver, ved hjælp af charme og manipulation smiley smiley
    Træning er vel træning, uanset hvem der bliver trænet ? smiley

• #19   30. jun 2018 Det har du selvfølgelig ret i smiley
    Jamen vi træner rigtig meget så.. Specielt min kæreste bliver trænet, for han siger alt muligt de ikke må, og de gør lige det modsatte.. Det er bare mærkeligt, for nu har de i et år ikke måtte være i sofaen når vi spiser der (det er også helt ok) alligevel tog jeg rosa i at ligge og sove i sofaen en dag vi spiste og min kæreste der sad ved siden af hende sagde ingenting, han plejer ellers at be dem smutte med det samme.. Men hans svar var: jamen hun ligger jo bare stille og sover.. smiley
    Det er hårdt at være hund herhjemme xD

• #20   30. jun 2018 Ham skal de nok få lært gode manerer smiley
    Og selvfølgelig skal en chi da sidde ved siden af én, når man spiser foran tv’et.....hvordan skal de ellers kunne se, om det er værd at tigge ? Tænk sig hvis menuen kun består af salat smiley Så er det jo spild af tid at tigge smiley

• #21   30. jun 2018 Mine spiser gerne salat hvis det er oppe fra bordet, så de tigger bare uanset smiley
    Men de får jo deres aftensmad samtidig med os så det er ok med mig. Når vi er alene hjemme må de godt være i sofaen smiley

• #22   30. jun 2018 Mine spiser såmænd også gerne salat......hønsesalat og tunsalat er vældigt populært smiley smiley

Kommentér på:
Dygtige Chihuahua'er

Annonce