{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Engelsk staffordshire Bull terrier. {{forumTopicSubject}}

Nogen mennesker herinde, der kender kennel,
person, opdrætter som evt står og skal have hvalpe nu her, eller har eller skal have sidst på året, vi er en familie på 4 der søger en hun hund til vores kære familie smiley - på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engelsk staffordshire Bull terrier.
  • #2   27. jul 2018 Den side har jeg prøvet, men nu spørg jeg folk herinde om de evt har, syntes ikke den side er så brugbar igen smiley

  • #3   27. jul 2018 Har skrevede til de fleste derinde, men mest han hunde også sort eller brindle smiley - søger en anden farve udover blå smiley

  • #4   27. jul 2018 Jeg ved min opdrætter skal have hvalpe i start 2019. de fleste gode kenneler i Danmark har en liste, hvor folk er skrevet op til en hvalp.
    Min egen opdrætter går dog efter sundhed, sind og racetype, fremfor farven, så hun garantere Ingen farver til nogen, da der er vigtigere ting at avle efter.
    men hun er herinde, hun hedder Calule med rullerne eller sådan noget. kennelen hedder magster's.
    evt kan det være hun ved hvor der er nogen der har hvalpe.


  • #5   27. jul 2018 også hedder racen staffordshire Bull terrier, ikke engelsk foran smiley

  • #6   27. jul 2018 nej fandt jeg ud af, har vi altid sagt herhjemme, hed de da en overgang? - og sind osv er også vigtigt, men tænker en opdrætter/kennel har styr på disse ting, derfor kan man jo godt have en farve i tankerne smiley

  • #7   27. jul 2018 nej de har aldrig heddet det men man har kaldt dem det fordi navnet er så tæt på amerikansk staffordshire terrier. som engang mener jeg har heddet Amerikansk staffordshire Bull terrier, så derfor har man nok kaldt staffen for engelsk tænker jeg.

    man kan sagtens ønske sig en farve, det gjorde jeg også selv, dog fin jeg ikke selv den farve da ovenstående var vigtigere for mig. og derfor går min opdrætter heller ikke efter en bestemt farven da de andre ting er vigtigere. men man kan jo have lov at håbe:)

    dog skal du være obs på at hun avler under dkk, kan se du har en hanhund i dru. hvis du vil avle, skal du ikke kigge hos de fleste seriøse dkk opdrættere, da de ofte har indskrevet i kontrakter at avl kun må foregå under DKK og i mit eget tilfælde, med avlers viden om dette.


Kommentér på:
Engelsk staffordshire Bull terrier.

Annonce