429 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Sygeforsikring på kat. Sygeforsikring på kat.

Jeg har - som nogen har læst- jo mistet vores dejlige Babymis i weekenden.

Men vil bruge hendes historie til at anbefale alle at få deres katte forsikret. Jeg betalte 75 kr om mdr og kunne uden tanke på pengepungen , sige ja til at de skulle indlægge hende og give gas. Jeg ved jeg prøvede ALT for at redde hende.

På hunde, er mange fornuftige at få oprettet forsikringerne , men mange glemmer deres katte... jeg har lige indsendt regninger for knapt 13500,- og ved jeg selv skal lægge ca.1500 af dem. (medicin og selvrisiko) resten dækker de. Det er dælme rart!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeforsikring på kat.
  • #1   1. aug 2018 Ja der er overraskende mange, der ikke forsikrer deres katte.
    Vores har alle dage været både mærket, neutraliseret og forsikret. Vi har brugt forsikringen 2-3 gange ialt, men det har været alle pengene værd i sidste ende.

Så jeg kan kun bakke op om det du skriver.

Og så gør det mig ondt at høre, at I har mistet Babymis. Tanker herfra. smiley smiley

• #3   1. aug 2018 Rotterne: mit selskab skriver på deres side at de tager katte uanset alder..

Yorkie: Præcis. Og tak smiley hold nu kæft jeg er knust..

• #4   1. aug 2018 Det kan jeg godt forstå. Det er så sindssygt hårdt. Håber du kommer godt igennem. smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #5   1. aug 2018 enig det er en super forsikring på kat smiley

• #6   1. aug 2018 Enig. Har jeg ikke råd til at forsikre mine kræ, så har jeg ikke råd til at have dem.

Mine katte mærkes (tatoveres/chippes), neutraliseres, vaccineres og sygeforsikres, også selv om de er indekatte.

Men ja, mange ved ikke det er en mulighed med forsikring. Jeg har indtil videre været så heldig, ikke at skulle bruges deres forsikringer, og jeg håber det bliver ved ... men de er der.

Jeg kender værdien af at have sygeforsikring på pelskræene, fra Kias tid, hvor vi brugte den flere gange om året.

• #7   1. aug 2018 For mig er neutralisering, vaccinering og mærkning en selvfølge.. Selv vores vildkat som vi ikke kan komme i nærheden af har fået samme tur.

• #8   1. aug 2018 Enig. Og min indekat (ude i have med hegn og under opsyn), er også mærket, vaccineret, neutraliseret og sygeforsikret. Og vi har da også brugt den en enkelt gang til en (heldigvis) harmløs infektion. Jeg synes det er rart at vide, at katten kan blive behandlet om nødvendigt, og jeg så kun skal betale selvrisiko. smiley

• #9   1. aug 2018 Vi har også forsikret vores. 120 kr pr måned for 2 katte, og så er vi ikke på røven når en af dem bliver syg med calici virus, og kommer hjem med en regning på 6000. Og så er direkte skadesrefusion altså bare vildt godt, når man er sygemeldt og studerende smiley

• #11   1. aug 2018 Altså mine 2 er på opretningstidspunktet 10 og 15+ år.

I min står der de dækker tænder og den gamle har da også fået lavet en... : "Sådan er du dækket:
    Sygdom og Ulykke
    Dækker dyrlægeregninger, hvis din kat bliver syg eller kommer til skade.
    Tænder og Medicin
    Dækker tandbehandlinger, medicin, støttebind, halskrave mv."

• #13   2. aug 2018 Rotterne: ville det ikke hjælpe hvis du fik en kørende dyrlæge ud? Vores katte hader også dyrlægen og bliver SÅ stressede, men de har det fint når dyrlægen kommer til os. Det bruger vi til sundhedstjek og vacciner. smiley

• #15   2. aug 2018 Rotterne: jeg er rigtig glad for min heroppe. Er det fordi du tænker at h*n ikke er kompetent nok, eller er det begrænsningerne i at være i eget hjem?

• #17   2. aug 2018 Rotterne: nej det kan jeg godt se.. smiley vi bruger også kun vores til sundhedstjek og vacciner. Hvis der er andet, så bliver de "tvunget" på dyrehospitalet.

Kommentér på:
Sygeforsikring på kat.

Annonce