{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Jeg forstår ikke... {{forumTopicSubject}}

at man gerne må skrive her på HG at man kender en masse Pitt's, med røde næser, men at man ikke må skrive om en opdrætter der spytter hvalpe ud med sygdomme og som ofte må aflive disse inden de når at blive voksne...

Hvor er logikken i det?? For jeg forstår det bare ikke...

Burde man ikke som retfærdig statsborger melde Pitt's OG opdrættere der avler med hovedet under armen, til rette instanser, og fortælle andre hvad man skal gøre og passe på??

Hvor moralen i at man kan sidde og "blære" sig over at man kender den og den der har en Pitt med rød næse? Hvor er moralen i at man IKKE må advare kommende købere mod at tage sig selv ved næsen, og lade være med at købe hund (og alt andet), der og der??

Jeg forstår det ikke...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg forstår ikke...
Kommentér på:
Jeg forstår ikke...

Annonce