Hvor højt skal det være? + andre ? Hvor højt skal det være? + andre ?
Vi har netop sagt ja til et rækkehus med have Huset er på 110 kvm og i 2 plan.
Først og fremmest skal vi have sikret haven, så vi ikke ligepludselig har en hvalp der er en prik i det fjerne. Så hvor højt skal sådan et hegn til en lille Cavalier være? Og kan vi godt nøjes med et trådhegn eller skal det være et træhegn, som hvalpen ikke kan se igennem? Det skal siges at huset ligger lige op af skov og eng, hvor der tit går rådyr.
Da huset er i 2 plan, så skal vi jo også have sikret trappen. Hvalpen får ikke lov til at få fri adgang til trappen. Er et babygitter i hver ende af trappen det optimale? Eller har I andre forslag til hvordan man sikrer sådan en trappe?
Mvh Cemile
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
Hvor bliver det bare spændene med den nye hvalp .. vi glæder os til at se den herinde ..
og held og lykke med jeres nye hus også . .;o)))
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
Med hensyn til trappen vil jeg tro at børnegitter er fint nok. Jeg har selv 2 plan men nu er ingen af mine jo hvalpe længere så de har fri adgang til hele huset.
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Tillykke med det nye rækkehus.. *s*
feb 2005
feb 2005
Har i været ude og vælge hvilken af hannerne i skal have???
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
feb 2005
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 434
jeg tror vi vælger et trådhegn på ca 1 meters penge
Her kan I se den fantastiske udsigt fra terrassen, som et hjt træhegn desværre ville ødelægge
http://img.photobucket.com/albums/v710/Miyania/udsigt.jpg
ja, vi regnede med at købe 2 babygitre (med låge i) som vi så satte for hver ende af trappen, da jeg lige kan se det for mig hvis hvalpen ryger ned mellem trinene (der er ingen bagbeklædning, så fra toppen af trappen er det frit fald på 2 m)... I kan evt. se her hvordan trappen ser ud, da den uanset hvad skal sikres sådan så hunden med tiden selv kan vade op og ned.. det samme gælder jo også vores 2 katte der skal op og ned af den...
(link fjernet)
Så hvordan sikrer man sådan en vinkeltrappe bedst muligt? Så hverken katte eller hund ryger ud mellem mellemrummene?
Nadja: nej vi har ikke udvalgt ham endnu
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 434
feb 2005
Jeg fik jo et kuld killinger i sommers og der er endnu ikke en eneste der er røget igennem trapperne, til gengæld synes de det er vildt sjovt at ligge på et trin og slå ud efter dem der går forbi
Fluffy og kattene løber marton op og ned af trapperne, hvor Gizmo er meget forsigtig og tager et trin af gangen.
Så i behøver ikke lukke den af, de skal nok lære det, ingen af mine dyr havde oplevet trapper på den måde før og inden der var gået 1 døgn brugte de den som legeplads...
Hvor højt skal det være? + andre ?