{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Dog Lover
Dog Lover
Emner: 8 Svar: 133

Hunde hjemmeside. {{forumTopicSubject}}

Hej kunne godt tænke mig og høre om i kender en hjemmeside som i vil andbefale at man kan læse om de forskellige hunderacer på? smiley
mere så jeg kan læse op på hvad de forskellige hunderacer har brug for, så jeg kan udvælge min kommende hund. smiley

Har allerede nu planer om at skulle flytte i Rækkehus eller enkel hus, med have.
Kommer til at gå hjemme det meste af tiden, så har masser af tid til en hund.. plus jeg flytter sammen med en kæreste som gerne vil havde hund.

Så tænker, hvilken hjemmeside vil kunne rådføre mig, så jeg får valgt den hund jeg bedst kan give hvad den har brug for. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde hjemmeside.
  • #2   7. aug 2018 Start på købhund.dk og læs så på hjemmesiderne for de racers specialklubber, siden foreslår passer dig.

• #3   7. aug 2018 Jeg ville starte på købhund.dk for at finde racer at kigge nærmere på. Derefter ville jeg læse på specialklubbens hjemmeside og på nogle af opdrætternes hjemmesider. Der er også altid mulighed for at kontakte nogle opdrættere, møde hundene og tale med dem personligt smiley

God "jagt" smiley

• Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

#4   7. aug 2018 Mange tak for forslag alle 3. smiley
    Vil hel klart gå i gang med at læse. smiley

Har nemlig 3 hunde racer i tankerne, og vil se om det kan blive en af dem eller om jeg skal kigge efter en 4 race. smiley
    Er nemlig lige nu intra i:
    Chihuahua
    Svensk lapphund
    Bomulds hund

• Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

#5   7. aug 2018 Skal siges at jeg er på udkig efter renracet hunde med stamtavle, da jeg altid har hørt at det er klogest. smiley

Kommentér på:
Hunde hjemmeside.

Annonce