1.231 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

hvordan giver man sileo ordenligt hvordan giver man sileo ordenligt

jeg har sileo til Bella fordi hun er bange for tordenvejr.
jeg har set på youtube hvordan man gør - men selvom jeg stikker sprøjten helt ind i kinden og op - så kan jeg straks høre hun æder det.
jeg kan ikke holde hende om munden - så ender hun med at bide sig selv i tungen. og det heller ikke særlig fedt at tvinge hende på den måde.

gør jeg det fuldkommen forkert ? jeg gør som jeg ser på youtube - for så siger de de ikke kan spise det - man hun "tygger" jo striks efter det sprøjtet ind.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan giver man sileo ordenligt
  • #1   9. aug 2018 lig det så langt tilbage på tungen at hun ikke kan gøre andet end at sluge

• #2   9. aug 2018 hun skal jo netop ikke sluge det ?
    det meningen det skal sidde op i kinden og virke og ikke meningen hun skal spise det.

• #3   9. aug 2018 men selvom jeg prøver at få det helt bag ud og op over tænderne - så æder hun det alligevel (lyder det hvertfald som.)

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #4   9. aug 2018 Hun Vil slikke lidt men det skal op på gummen.

virker det?

jeg giver det nytår med super effekt

• #5   9. aug 2018 jeg er i tvivl om det virker. - eller om hun bare bliver rolig af musikken vi skruer op.
    måske hun bare slikker "tygger" for at prøve at få det væk - jeg forsøger hvertfald at på det så langt ind og op som muligt.

jeg bilder mig ind hun virker mere træt ? hun ligger hvertfald og sover nu her 25 min efter første dosering.

- hvordan giver du det Lens ?

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#6   9. aug 2018 ind i siden og på gummen. han spiser det også

Han går i brædderne og sover men er ellers sig selv

• #7   9. aug 2018 vi har altid en sileo liggende i huset til tordenvejr.
    vi har oplevet et tordenvejr midt om natten - jeg troede seriøst hunden ville dø af stress. har aldrig set noget lign. det var forfærdeligt.

men dyrlægen sagde det eneste de måtte give mig var Sileo - de har et andet middel men det må kun gives til nytår.

• #8   9. aug 2018 ok kunne være jeg skulle prøve at få det højere op på gummerne næste dosering.
    hun virker mere træt hvertfald - så måske det alligevel virker fint nok.

• #9   9. aug 2018 Hvis du får det lagt godt op i gummen, kan hunden ikke slikke det af gummen. Deres tunge kan ikke drejes som vores.

• #10   9. aug 2018

profilbillede
  • #11   9. aug 2018 hun savler/snotter dog en smule på min seng.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#12   9. aug 2018 Det bedste er, at Aslan ikke vågner og er påvirket. Det er bare væk - lidt træt et døgns tid men slet ikke slingrende eller noget

• #13   9. aug 2018 Bella virker slet ikke fuld - slingrene eller noget.
    bare træt.
    hun er lidt mere opmærksom nu - hun kan høre regnen slå på taget.
    dog kan hun ikke høre torden

• #14   9. aug 2018 nu hørte hun et stort brag - og blev lidt stresset.
    dog virker hun til at tage det ok når hun ser vi ikke virker påvirket eller bange.
    hun er dog rykket ind og stjålet keikos pude - til stor utilfredshed smiley

• #15   9. aug 2018 Puha, det er helt vanvittigt her lige nu! Som i lyn, og splitsekund efter et kæmpe brag!

Hundene har spist ben den sidste times tid, og Bella har fået tryllepostej (leverpostej med phenegran og baldrian). Jeg overvejer simpelthen at smide dem i bilen og køre en tur - det er det eneste der kan få hende til at falde til ro.

• #16   9. aug 2018 her brager det også sindsygt nu og glimter.

• #17   9. aug 2018 dmi viser også en stor stor torden sky over os.

• #18   9. aug 2018 så blev næste dosis givet - og gik meget bedre med at jeg lagde det mere helt op i gummerne - så kunne hun ikke rigtig spise det

• #19   10. aug 2018 så er tordenen vist passeret os, nu det kun lidt regn.
    så kan vi håbe vi kan få lov at komme i seng nu

Kommentér på:
hvordan giver man sileo ordenligt

Annonce