{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Reklamestunt eller støtte. {{forumTopicSubject}}

Der har jo været Gay pride i København i dag, og i den forbindelse var nyhederne på pletten og viste optagelser og interwievs fra paraden.

I den forbindelse, var der flere som udtrykte deres frustration over, at virksomhederne, som deltager i paraden, blot udnyttede muligheden for reklame ?

Må indrømme, at jeg slet ikke kan se problemet ? Men jeg er også ansat i en virksomhed der, ikke blot deltager i paraden, men så sandelig også praktiserer det de prædiker. I min virksomhed bliver der ikke skelet til seksualitet, religion, hudfarve, eller ? ved ansættelsen.
Så jeg blev sgu lidt skuffet over de udtalelser.

Hvad mener du ? Er det hele et stort reklamestunt, eller har virksomhederne hjertet med ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reklamestunt eller støtte.
  • #1   18. aug 2018 et mix tror jeg. for mig er det ok. virksomheden må gerne få noget igen positivt

  • #2   18. aug 2018 Uha, jeg tror det kan være forskelligt. Jeg ved faktisk ikke lige, hvad jeg vil sige til det. Kunne godt tænke mig at se optagelserne først.

    Det er lidt ligesom hele situationen omkring store firmaer, der sælger t-shirts med printet "we should all be feminists" og lignende (ikke fordi nogen her selv har den t-shirt eller noget.........)

    Gør de det, fordi de støtter op om værdierne og den kamp der stadig kæmpes, eller masseproducerer de for at tjene gode penge på reelle problematikker?


  • #3   18. aug 2018 Jeg forstår ikke, hvorfor man ser det som en negativ ting, at virksomhederne er villige til at lægge navn til. Hvis de kun havde små diskrete skilte med, ville det vel blive opfattet som om, at virksomhederne var flove over, at blive sat i forbindelse med paraden ?

  • #4   18. aug 2018 Jeg synes det kommer an på måden, man gør det på. Men umiddelbar thumbs up til alle, der går med og støtter.

    Jeg gik med i paraden i Århus 2. år i træk, selvom jeg ikke på nogen måde er involveret i LGBTQ+ miljøet. Well, hvad var mine grunde så? For at støtte? For at vise at jeg er et empatisk menneske? Fremhæve hvor rummelig jeg er? Kan de fleste ting ikke være egoistiske når det kommer til stykket?


  • #5   18. aug 2018 Mange dukker sikkert op, fordi de er skide nysgerrige.
    Men det kan vel også ses som en form for støtte ? Hvis de foragtede de homoseksuelle, ville de vel næppe dukke op, af frygt for at blive betragtet som en del af miljøet ?


  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #6   19. aug 2018 Well, det kan godt være virksomhederne får noget ud af det, men er det ikke også fair nok?

    De støtter jo stadig - de anerkender at deres virksomhed accepterer og støtter priden, at de godt vil "lægge navn til" - jeg tænker ikke, at et firma der er "forskrækket" over at blive associeret med priden, ville gøre det.

    Men mange deltager, som Fünke siger, vel med et eller andet motiv - også egoistiske motiver, hvorfor må de så ikke?

    Egentligt, tænker jeg lidt at idéen går lidt af alt det med accept af hinanden, næstekærlighed m.v. når man så går og bliver mistroisk og tænker virksomhederne kun deltager, for pr-stunt smiley

    Hvorfor ikke bare synes det er fedt så mange vil være med, og hylde kærligheden - mennesker og virksomheder smiley


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #7   19. aug 2018 Det er vel et problem hvis virksomheder deltager i Priden uden at efterleve det i det daglige, fx som en del af deres CSR.

    Det nemt købt PR at sende en flok medarbejdere afsted på en reklamevogn, hvis virksomheden ikke er reelt inkluderende og hylder mangfoldighed.

    Det ville vel svare til, at en virksomhed deltog i demonstrationen mod “Burka-forbuddet” men afviser alle ansøgere der bærer et tørklæde, eksempelvis.

    Det fremmer jo den pågældende sag hvis ikke virksomhedernes engagement rækker længere end deltagelse i en parade.


  • #9   19. aug 2018 Jeg synes det er en vigtig demo. de grupper har det svært mange steder

  • #10   19. aug 2018 Jeg er bare 100% enig med Ann-marie. Det er en situation hvor virksomhederne ikke kan gøre det rigtige.

    DJØF har fx i mange år støttet gaypride, har regnbueflag på deres kontor hele uden, slår gerne opslag op på fb og i bladet om at det er vigtigt at støtte minoriteter på arbejdsmarkedet osv. De praktiserer i den grad deres støtte. Og så er det lidt træl hvis det bliver set som en reklame.

    Nu nævner jeg bare DJØF, fordi det er dem jeg lægger mærke til, men der er da et hav af andre virksomheder der gør det samme.

    Jeg ville i øvrigt elske at gå med i optoget en dag.


  • #12   19. aug 2018 Holly, måske fordi de ER en minoritet, og fordi de har svære vilkår rigtig mange steder i samfundet. Jeg synes absolut kun, at det er positivt, at der kommer noget (positiv) fokus på denne problematik - i 2018 burde det dælme ikke være det tabu, det fortsat er at være homoseksuel.

    En anden ting er, at jeg tvivler på, at det er for at vise hele verden, hvem "man" knalder med, men for med fest og farver (og en bunke af livsglæde) at vise verden, at det er OK at føle kærlighed til et menneske af samme køn.

    Holly, jeg synes, du ret godt demonstrerer, hvorfor gaypride m.v. er nødvendigt, og hvor relevant det er...


  • #13   19. aug 2018 Holly, som de så fint havde spørgsmål i nogle af boderne til arrangementet efter:
    Er det en festdag eller en kampdag?

    Jeg tænker begge. Men bl.a. en kampdag fordi disse minoriteter til stadighed bliver udsat for diskriminering, stigmatisering, had og vold.

    Det har intet, absolut intet, at gøre med at vise hvem man knalder men alt at gøre med at have retten til at eksistere uden andres had:
    - Retten til at være drag queen uden at være offer for dårlige nedladende jokes.
    - Retten til at være uden for den binære kønsforståelse og ikke blive stemplet som psykisk syg.
    - Retten til at være et homoseksuelt mandepar og stadig blive opfattet som gode fædre.
    - Retten til at være transkønnet kvinde/mand uden at blive opfattet som psykisk syg.

    "Det er ikke vigtigt at fortælle hele verden hvem du knalder med" er en dårligt skjult kommentar, og jeg håber du er dybt ironisk når du mener, at opmærksomhed på alvorlige, reelle problemer oplevet af vores medmennesker er at skabe sig som idioter.

    Det er så let at stå på den anden side uden at være berørt af nogle af problematikkerne. Det er så let at vifte det væk med "hvorfor fortælle hele verden hvem man knalder". Det kan man kun, fordi man står i en priviligeret position. Det burde man blot være glad for mens man støtter sine medmennesker i at få den accept de fortjener.


  • #14   19. aug 2018 Jeg synes det er helt fint diverse organisationer og virksomheder er med i paraden. Så længe det ikke presser prisen for deltagelse op hvor alm. Mennesker ikke har råd til at være med smiley
    De må for min skyld gerne være med og betale lidt af gildet. Og så tror jeg på at det skaber åbenhed og “noget at snakke om” i virksomhederne. Det er positivt.
    Der ud over tror jeg på det gør en parade som denne mere sikker at deltage i. Når alle mulige større Og mindre personligheder vælger at gå med.

    Dog ved jeg nogen synes paraden er ved at blive for stor. At det simpelthen tar for lang tid. At folk ikke kan holde sig. At sammenholdsfølelsen lidt ryger når man ikke aner hvem de andre medvirkende er forest i paraden eller bagerst. Og kommer man der ud, at måtte sige nej tak til deltagerenheder så synes jeg det er virksomheder der må begrænses plads.


  • #16   19. aug 2018 Man kan vel, måske lidt kynisk, undre sig over at det er helt OK at deltagerne er med af egoistiske grunde, men forfærdeligt at dem der støtter økonomisk har samme motiver?

    Alene det at det opfattes som positiv reklame at associeres med Gay-pride, viser jo at vi er kommet langt, også selv om der er plads til forbedring, og der er andre minoriteter som ikke har samme slagkraft, som må leve med at blive behandlet med langt mindre forståelse end homosexuelle.

    Ellers er det vel ret let for arrangørerne at sige nej til pengene fra de firmaer de ikke mener er "stuerene"?


  • #17   19. aug 2018 Er motiverne for deltagelse ikke komplet underordnede?
    Der er ikke nogen, der kæmper for en sag ud fra et 100% altruistisk udgangspunkt, ALLE har en personlig dagsorden, det er bare ikke alle, der er bevidste om den.

    Hvad med bare at give den gas, glæde sig over de mange deltagere og lade være med at motivspekulere?
    Firmaerne har trods alt valgt DEN sag (der er nok at tage af) - det kan man jo vælge at være glad for i stedet for mistroisk smiley


  • #18   19. aug 2018 Mon ikke de virksomheder gør det fordi at dem der har truffet beslutningen gerne vil støtte op?

    Jeg kender ikke rigtigt nogen virksomheder, der i praksis går op i folks seksualitet, hudfarve eller religion.

    Men hvis en ledelse i en virksomhed mener at det er vigtigt at signalere, så er det da fint at deltage.

    Naturligvis vil nogen se det negative i det, men lur mig om det ikke også er de typer, som ser chikane og udfordringer grundet deres seksualitet over alt.

    Vi er jo bare mennesker. smiley


  • #21   19. aug 2018 Jeg synes, at gayparade og virksomheders støtte der til er en plat symbolhandling, og personligt giver jeg ikke fem flade ører for den slags. Siden hvornår har fx de store banker gået op i etik på sådan på det generelle plan? De skulle måske hellere bekymre sig om bankens kerneværdier.
    Jeg støtter ikke gayparade, og jeg støtter heller ikke sorthårede voksenbabyer. Det betyder altså ikke, at jeg er imod dem.


  • #22   19. aug 2018 Du er utroligt nedladende, Holly. Bare dét at du kombinerer det med "hvis man synes man har det svært" (det er ikke noget "man synes" - vi snakker om systematisk diskriminering og stigmatisering) gør at jeg ikke tror, vi kan få en fornuftig debat ud af det

  • #24   19. aug 2018 en virksomhed kan sagtens have både en politisk og social profil også Holly

  • #26   19. aug 2018 nogle gange Ja. men efter år med kommunikation ved jeg også at der bruges penge af andre årsager. Det er ikke så sort hvid

  • #27   19. aug 2018 Personligt synes jeg der er noget paradoksalt i det at man ved at fejre og udstille forskelle vil understrege at man er ens.

    Jeg mener - jeg har nære venner, der er homoseksuelle og jeg tænker ikke et sekund på det.
    Men det gør jeg altså hvis de en dag vælger at gå all in med regnbuer og udklædning.

    For mig virker gay pride parade modsat.
    Men er helt med på formålet for der ER stadig problemer og homoseksuelle nyder ikke de samme friheder som heteroseksuelle.
    Måden tror jeg så ikke helt på.

    Men jeg håber de har en sjov dag om ikke andet smiley





  • #29   19. aug 2018 Jeg gider ikke at se på nogen, der står og snaver.
    Så jeg lader være med at glo og lader dem gøre hvad de vil.

    Og netop den slags er et problem for homoseksuelle, der må overveje hvor og hvornår de viser affektion.

    Det er IKKE ok i DK anno 2018.


  • #30   19. aug 2018 @Søren.
    Jeg tror reelt aldrig jeg har oplevet så meget etik som siden jeg begyndte at arbejde for banker. Så det er lidt pudsigt at du lige nævner dem.

    Jeg tror foreksempel ikke, at der mangler en eneste hudfarve eller religion (seksualitet aner jeg intet om, den slags taler jeg ikke med folk om) iden bank jeg arbejder for pt.

    Selv når der søges om folk, så bliver det pointeret, med den der klassiske formulering som mange virksomheder bruger omkring den slags politik, etik og seksualitet.


  • #31   19. aug 2018 Nu er etik andet end at ansætte en transkønnet person af anden etnisk herkomst. Jeg tænker, at forretningsmoral også hører ind under etikken.

  • #33   19. aug 2018 fylder meget i forhold til hvad?



  • #34   19. aug 2018 Hvor mange homoseksuelle par estimerer man at der er i DK?


  • #35   19. aug 2018 gør man det mon op? jeg ved det ikke



  • #36   19. aug 2018 Jeg er nu også ganske overbevist om at "de" lever et almindeligt hverdagsliv fra dag til dag ligesom "alle andre".
    At man så bl.a. deltager i en parade tror jeg nu ikke gør ens liv til noget helt unikt og bombastisk.

    Jeg ved heller ikke hvilke "slag" du hentyder til, men at gå med i en parade retfærdiggør vel ikke nedladenhed og had...
    Man kunne jo også, ganske simpelt, lige styre sig selv og lade være med at uddele de slag.

    Det minder mig lidt (i meget meget mindre skala) om det samme budskab jeg fik serveret som yngre: "ja hvis du gerne vil skille dig ud med næsepiercing så beder du selv om kommentarerne". Nej - nej, man skal ikke finde sig i at få nogle slag fordi andre mennesker ikke har ganske almindelig respekt.

    Det er ikke andre mennesker der skal regulere sin almindelig tilstedeværelse, det er dig der skal regulere din adfærd.


  • #37   19. aug 2018 Jeg synes godt nok ikke at homoseksuelle mennesker er specielt synlige i gadebilledet, faktisk tværtimod.

    Der tror jeg man skal færdes i storbymiljøer før det er særligt synligt.
    Jeg synes det er røvtrist at homoseksuelle bliver nødt til at tænke over om det er sikkert for dem at holde i hånd...

    Jeg tror så kampen skal kæmpes i det daglige og langt mere af befolkningen som helhed.

    Men dansken er ikke rigtig til at få til at kæmpe for noget som helst disse år.


  • #39   19. aug 2018 Jeg er ret sikker på at dem i så danse rundt på Rådhuspladsen i går iført barrøv og palietter, har et helt alm. Kedeligt liv i hverdagen med mand, kone, partner osv. Arbejd,arbejd, Lån i banken og minimælk i køleskabet.

    Men en gang årligt så giver de den sgu gas og fejre at de kan få liv til at te sig som de lyster.
    Noget alle burde give sig selv lov til. Uanset om man er til palietter eller ønsker at klæde sig ud/af som elvere eller vikinger eller hvad man nu synes er sjovt.



  • #40   19. aug 2018 Jeg er enig Ginne - hovedparten er nok helt gennemsnitlige leverpostejsdanskere...
    Og så er der en gruppe der er en smule mere kulørt end det smiley

    Jeg synes de skal feste og give den gas. Men jeg tror også det er naivt at tro at det er den dag, der forandrer noget.
    Ihvertfald på individplan.
    For vores samfund har det en betydning på det udenrigspolitiske plan (nogle klapper, andre gør bestemt ikke) og signalværdien for de deltagende virksomheder er også vigtig.

    Men jeg tror ikke at det er det, der giver homoseksuelle de samme friheder som heteroseksuelle har.


  • #43   19. aug 2018 Jeg skaber mig heller ikke på mit job. Men den sidste weekend i maj vælter jeg rundt i offentligheden med en kæmpebrandert kl. 10 om formiddagen iklædt noget, som på en god dag kunne forvekslet med en halsedisse om min røv. Men det er jo bare Karneval, og jeg er ikke homoseksuel, så folk er ikke træt af at se på “sådan nogen” som mig.

    Men i forhold til emnet. En virksomhed gør jo ikke noget, hvis de ikke kan se en værdi i det. Nogensinde. Om det er at støtte den lokale fodboldklub eller deltage i Pride. Sådan er det jo. Nettos forretning er jo ikke at gøre opmærksom på de homoseksuelles rettigheder. Men derfor er det jo stadig en støtteerklæring.
    Vi har samme udfordring på mit job. Vi har et projekt omkring hjemløse, og vi får satme tit skudt i skoene, at det bare er for reklamens skyld. Mjah. Altså hvis vi ikke fik opmærksomhed for det, så gjorde vi det jo ikke - for vores forretning er ikke at hjælpe hjemløse - men vi gør det mest af alt, fordi vi som mennesker elsker det projekt.


  • #44   19. aug 2018 Men det er jo bare Karneval... spot on Julie!

  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #45   19. aug 2018 Det er altså også vildt hvordan virksomheder intet godt må gøre, uden de skal anklages for at gøre det af egoistiske og/eller dårlige årsager - hvis virksomheden kan få god PR og ekstra penge i kassen, ved at støtte et godt formål, vinder alle så ikke?

    Ift priden. Jeg kan godt følge tanken i at det kan virke af for meget og voldsomt - sorry men det kan jeg! Men jeg kender også mange som er med i den - og som altså ikke er iklædt palietter og glitter og virker meget, synlige i deres fremtoning smiley Det er som om dét er det eneste der får fokus - fremfor alle de der alm. mennesker, iklædt regnbuens fantastiske farver (fordi lets face it, farver er fantastiske!) som bare godt vil støtte, og kæmpe for at kærlighed burde være lige for alle.

    Hvorfor bliver emnet ofte til "to mænd der kysser" eller "mænd i dametøj" osv.? Det er som om det ofte bliver fokusset - gud forbyde to mænd kyssede! To piger, den er stadig lidt bobbob men det kan gå.
    - To veninder kan fint gå ned af gaden og holde i hånd, men hvis to venner ville gøre det, ville de risikere problemer - helt uden at det måske handler om seksualitet.

    Det er sguda grotesk at vi har BRUG for en kæmpe pride parade - hvordan kan mange snakke om at "de fremmede" er så kvindeundertrykkende og bagud - når vi ikke engang kan acceptere homoseksuelle, transseksuelle og hvad filan det alt sammen hedder!

    Det kan da ikke passe at man uanset ens køn osv. ikke kan gå på gaden og holde sin kæreste i hånden, uden at skulle være bange for hvem reagerer.

    Dem der vil reagerer negativt på den slags er simpelthen så neandertaler agtige, at det er en fornærmelse mod neandertaler.

    Kærlighed er kærlighed, resten er ligegyldige detaljer.


  • #48   19. aug 2018 Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor nogen kan blive forarget over at 2 mænd kysser ??

    Jeg synes at det er smukt smiley Kærlighed er altid smuk, uanset køn smiley

    Jeg læste lidt om en kvindelig forfatter (lesbisk), som havde modtaget en pris (kan ikke huske hvilken pris, eller navnet på forfatteren, sorry).
    Men hendes familie havde slået hånden af hende, da hun sprang ud smiley smiley

    Så længe at folk stadig oplever den slags reaktioner, og homoseksuelle oplever at blive overfaldet og overfuset bare pga. deres seksualitet. Så er der sgu brug for paraden ! Der er brug for glimmerbøsserne, som giver den fuld skrue smiley Så hr og fru Danmark ryster i deres ensfarvede joggingdragter smiley

    Og så er jeg for øvrigt rørende enig med Julie. Hvorfor er folk så vilde med karnevallet, men ryster på hovedet over Gay pride ?


  • #50   19. aug 2018 Jeg tror, at affekterede og flamboyante typer som Gustav, Jim Lyngvild og ham der fra den seneste x-factor gør hele 'bevægelsen' en bjørnetjeneste (af den negative slags). Jeg har da arbejdet sammen med flere bøsser, som ofte kun skilte sig ud i dagligdagen ved ikke at kommentere på løndamens udskæring i blusen. Det kunne selvfølgelig også bare være høflighed smiley

  • #51   19. aug 2018 Søren: jeg tror at du tager fejl smiley Jeg elsker de der ekstreme mennesker, som tør at skille sig ud, dem der skider højt og flot på den danske, kedelige jantelov smiley

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #52   19. aug 2018 Alle vinder da ikke hvis en virksomhed bare snylter på en minoritet og dennes sag, uden at efterleve det dagligdagen.

    Nu er det jo trods alt ikke sex-demo, som det antydes et sted i tråden, så hvis ikke der opnås bedre vilkår og rettigheder for disse minoriteter, etc, så er det vel ligegyldigt.

    Enhver med lidt basal indsigt i kommunikation ved at vi lever i en tid hvor forbrugere stiller højere og højere krav til virksomheder, som rækker langt ud over den service eller det produkt der leveres.

    Skulle H&M deltage i kampagner, demoer eller parader for børns vilkår ude verden og så sælge tøj der er produceret af børnearbejdere i ulande?

    Det vinder børnene vel ikke ved.

    Det kunne være et utal af andre eksempler; bæredygtighed eller dyrevelfærd.

    Der er utallige eksempler alene inden for mode og skønhedsbranchen hvor virksomheder i offentligheden støtter populære mærkesager, men ikke efterlever det i det daglige - det bliver sværere og sværere at slippe afsted med, med den udvikling der ses i vores forbrug.

    Eller underholdningsbranchen - uh, Pepsi fik en lang læse for nylig.

    Så hvis ikke virksomhederne, eller de politiske partier, som deltager, efterlever det i deres CSR og politik, så er det nasseri for egen vindings skyld på bekostning af andre.

    Og at kunne læse at Priden tilsyneladende handler om at vise verden hvem man knalder med...det er bare pinligt.


  • #53   19. aug 2018 Det er da dejligt for, Ann-marie. Påtagede talefejl irriterer mig hele enormt. Deres seksuelle præferencer er jeg iskold overfor.

  • #54   19. aug 2018 Jep, dejligt for mig smiley

    Jeg må indrømme, at jeg er ret ligeglad om man taler affekteret, mens man vifter med de løse håndled, eller om man snakker “Gangsta” for at ligne en sej rapper.
    Det hele er med til at give lidt kolorit på tilværelse smiley


  • #55   19. aug 2018 Så lige Freddie Mercury i går i koncert. iført halsklud og underbukser. den unge dreng jeg så det sammen med og mig blev enige om at når man klæder sig sådan på en scene så har man det godt med sig selv smiley selvværd

    og så ville han overveje om det kunne score, hvis han tog det på til festen næste weekend hvortil jeg svarede at det ved jeg ikke men at kunne noget som Freddie fx synge og være sig selv.. det scorer helt sikkert

    unge i dag er enorm åbne omkring køn. Det er fedt at snakke med dem om den slags og møde der der totale frihed for fordomme om sensualitet

    jeg forlod samtalen med håb for fremtiden smiley


  • #56   19. aug 2018 Der er jo ingen større virksomheder der har nogen interesse i at modarbejde ligestilling for homosexuelle, så den kan man vist roligt parkere.

    Arbejdsmarkedet er ikke rigtig indrettet sådan, at man kan tillade sig at fravælge så stor en del af arbejdsstyrken.

    M.h.t. at vi rent privat stadig har svært ved at acceptere at få åbenlyse demonstrationer forevist i det daglige, er det nok noget der skal arbejdes videre på.

    Lige omkring det sidste; det er altså ikke et problem som er forbeholdt heterosexuelle...


  • #57   20. aug 2018 Jeg ser Priden som en festdag og tror ikke den som sådan rykker ved nogle fordomme eller værdier, men jeg synes det er en fin signalværdi, at der er firmaer, der deltager og jeg kender også nogle stykker, der på individplan er "sprunget ud" i forbindelse med Priden

    Jeg har en del homoseksuelle i min omgangs- og vennekreds, det kommer ret naturligt med den hunderace jeg har smiley og meldingen lyder at det er nemmere i dag, end for 30 år siden, men der er lang vej endnu, før der er reel ligestilling.

    Desuden er min mellemste søn bøsse og hans kæreste gennem de sidste 8 år kommer fra Texas. Det er virkelig hjerteskærende, at høre om de forhold som homoseksuelle mv. har der og ubegribeligt at der rundt i verden i 2018 findes steder, hvor stigmatisering af kærlighed er så naturligt smiley


  • #60   20. aug 2018 Hvis jeg var kampagneleder - så ja. Skru helt ned og prøv at optræde på en værdig måde. De tre personers attitude er lige så ægte som farven på dambrugslaks.
    Nu er jeg også født og opvokset et sted, hvor vi ikke giver så meget for det kunstige. Bevares, der er da kommet et sæt siliconebabser eller to i min fødeby. De sidder ikke på de mest respekterede smiley


  • #61   20. aug 2018 Nu kan jeg så læse på facebook at et firma feks har hyret statister til dagen til at være på deres vogn. Unge kvinder og mænd med flotte kroppe i festhumør, kunne lige tjene 1000kr på at være iført henholdsvis kort nederdel eller korte boxershorts og danse på vognen gennem paraden.
    Hurtigt taget ud fra stillingsopslaget...

    Så er det man begynder at tænke sit alligevel... om paraden er blevet for kommerciel.


  • #63   20. aug 2018 Jeg skal vel ikke dømmes fordomsfuld af en fordomsfuld. Nej, vel!

  • #65   20. aug 2018 Jeg er lidt enig med Søren her. Den attitude de præsenterer er, om ikke totalt falsk, så i hvert fald skruet kraftigt op.

    Jeg synes i øvrigt at Ham fra X-factor virker meget sympatisk, Jim Lyngvild fremtræder som et førsteklasses dumt svin og Gustav bare så dum som lunken Youghurt. De er forskellige mennesker og det har ikke nødvendigvis noget med deres sexualitet at gøre.

    Et lille tankeeksperiment; Hvad ville holdningen mon være til de 3 herrer, hvis de IKKE var bøsser og optrådte som de gør?


  • #67   20. aug 2018 Det har du da sikkert ret i, men det er en anden sag. Personlig modvilje kommer sjældent ud af en objektiv vurdering. Man kan jo heller ikke på fornuftig vis argumentere sig frem til hvem man elsker.

  • #68   20. aug 2018 Sidney Lee.. deres hetero-ækvivalent smiley

  • #69   20. aug 2018 Man må ha`respekt for Sidney! Han har ophøjet dumhed til en kunstart smiley

  • #70   20. aug 2018 Respekt... Sidney.. det er sgu svært smiley smiley

  • #71   20. aug 2018 Sidney har en selverklæret IQ på 152. Det er naturligvis målt ud fra realityskalaen, som kan omregnes til den mere gængse af slagsen vha samme formel, som bruges til at konvertere fahrenheit til celsius

  • #72   20. aug 2018 smiley smiley

  • #74   20. aug 2018 John, Jo-ohn er du ok? smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
Reklamestunt eller støtte.

Annonce