{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Forældre VS skolen {{forumTopicSubject}}

viste ikke helt hvad jeg skulle kalle det her men..

Min lillesøster går i 3 klasse heroppe i norge og siste uge var hun hjemme om tirsdagen fordi hun og min mor kom hjem fra danmark halv et mandag nat. Tirsdag får min stefar 2 sms'er og min mor for også flere hvor der står om hun ikke vil holde min lillesøster hjemme fra skolen onsdag fordi deres lærer har fået et raseriudbrud!

Det som er sket(som jeg fik med meg) var at der var mødt et visst antal foreldre op til timen for at overvære selve timen. Min lillesøsters lærer er desværre kun vikar da deres egentlige klasselærer blev gravid. Min lillesøster og flere af de andre børn er meget begejstret for den lærer de har nu. Men mange af foreldrene syns at børnene KUN skal bruge tiden til at lære at regne,læse og skrive og ikke noget andet! Det er spild af tid at de lærer om vulkaner etc.. Ham læren har fået afvide at han ikke e rnogen riktig lærer fordi han er jo kun vikar. Det raseriudbruddet han havde var at han styrtet stormende ud af klassen med tårer i øjnene:(

Mit spørgsmål er egentlig..burde dette ikke ha gået gjennom skolen eller klasserepresentanter? det burde da ikke være meningen at nogen foreldre skal snakke negativt om sit barns lærer på den måde!

"vikaren" er nu sygemeldt og kommer sikkert ikke tilbage:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forældre VS skolen
  • #1   12. mar 2007 Stakkels, stakkels mand! Ved forældrene ikke at hvis børnene morer sig vil de hellere møde op til timerne for at lære noget?

• #2   12. mar 2007 I min verden kritiserer man ALDRIG en lære overfor børnene.

Det gør man under "private" former........

Stakkels mand !

• #3   12. mar 2007 Ja det er da virkelig syndt for den stakkels mand! Hvis børnene er glade for ham, burde forældrene jo osse være det...

Det der er sket for ham læreren, er det jeg kalder for mobning!

• #4   12. mar 2007 tydeligvis ikke..min lillesøster var til fødseldag hos en af pigerne i weekenden og da min mor skulle hente henne blev hun inviteret ind på kaffe..de sad en 7-7 stykker og drakk kaffe og snakkede men da det kom til de problemer rejste min mor seg og tog min søster med for hun vidste at hun var den eneste som støttet læren..Altså jeg er 20 og går i skole..det er da meget mere morsomt når vi ikke bare sidder bang op og ned og skal lære om en traktor..hvis man for nogen opgaver og arbejder lidt selv eller sammen i grupper. Nu kan man jo ikke kreve at vi ligefrem skal ha det sjovt når man er 20..men en lille pige i 3 klasse! havde hun boet i dk ville det være 2 klasse hun gik i.

• #5   12. mar 2007 De forældre har da bedrevet den ultimative form for mobning. Det er da frygteligt, ja skolelederen skulle tage forældrene i skole........

Børn skal lære, men det er endnu vigtigere at de har glæden til at lærer, ellers går der ikke ret meget ind på lystavlen.

• #7   12. mar 2007 min parallel klasse fik engang deres/vores engelsk lærer til det samme.. men hun var bornholmer og så var hun ekstremt dårlig til at snakke engelsk.. hun opdelte vores klasse i to grupper.. 5 der i den gode ende som fik svære tekster, og så de sidste i en dårlig gruppe, med 4. klasses tekster og det var i 8-9. klasse.. vi havde også brokket os mange gange til inspektøren.. så hun skred, men synes da ikke at det er fair over for læreren at det er forældrene der gør det, når børnene synes at han er den bedste de har haft..

Kommentér på:
Forældre VS skolen

Annonce