Forældre VS skolen {{forumTopicSubject}}
viste ikke helt hvad jeg skulle kalle det her men..
Min lillesøster går i 3 klasse heroppe i norge og siste uge var hun hjemme om tirsdagen fordi hun og min mor kom hjem fra danmark halv et mandag nat. Tirsdag får min stefar 2 sms'er og min mor for også flere hvor der står om hun ikke vil holde min lillesøster hjemme fra skolen onsdag fordi deres lærer har fået et raseriudbrud!
Det som er sket(som jeg fik med meg) var at der var mødt et visst antal foreldre op til timen for at overvære selve timen. Min lillesøsters lærer er desværre kun vikar da deres egentlige klasselærer blev gravid. Min lillesøster og flere af de andre børn er meget begejstret for den lærer de har nu. Men mange af foreldrene syns at børnene KUN skal bruge tiden til at lære at regne,læse og skrive og ikke noget andet! Det er spild af tid at de lærer om vulkaner etc.. Ham læren har fået afvide at han ikke e rnogen riktig lærer fordi han er jo kun vikar. Det raseriudbruddet han havde var at han styrtet stormende ud af klassen med tårer i øjnene:(
Mit spørgsmål er egentlig..burde dette ikke ha gået gjennom skolen eller klasserepresentanter? det burde da ikke være meningen at nogen foreldre skal snakke negativt om sit barns lærer på den måde!
"vikaren" er nu sygemeldt og kommer sikkert ikke tilbage:(
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.254
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Det gør man under "private" former........
Stakkels mand !
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 8 Svar: 141
Det der er sket for ham læreren, er det jeg kalder for mobning!
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 6 Emner: 516 Svar: 1.102
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 182 Svar: 1.794
Børn skal lære, men det er endnu vigtigere at de har glæden til at lærer, ellers går der ikke ret meget ind på lystavlen.
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 1.224
Forældre VS skolen