348 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
HJÆLP Monge foder søges... HJÆLP Monge foder søges...
Jeg skal snart hente en hvalp i Italien, og den spiser hos opdrætter Monge Maxi Puppy - eneste sted i DK jeg på nettet kan finde dette foder er et sted i Jylland - og kun i 15kg sæk.
Så vil høre om nogen kan hjælpe mig med anden forhandler - eller du måske selv kan sælge mig et par kg?
Jeg bor på Vestsjælland
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.199
Iøvrigt sjovt at kvaliteten af det bilver lovprist, sammensætningen med ca. 40% kød og en masse korn bliver kaldt luksus, det er godt nok at sætte standarden for luksusfoder lavt.
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.607
Du får med garanti en sæk med, som jeg fik med mine to spanske importer. De er sluset over på foder jeg køber hér i DK.
Vælg noget, som du mener er efter din hunds behov.
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 31 Svar: 356
Men tænkte bare ikke lige for muligheden for at have det med hjem i flyveren, uden at skulle ud i at bestille ekstra kuffertplads og fortolde det da det jo er fødevare og alt det der...
(Har aldrig været på ferie i udlandet, så ved ikke helt hvordan det foregår - ved bare der er en masse regler om fødevarer)...
Men løsningen bliver at slå hende over på det nye ved hjemkomsten, og så supplere forebyggende med et zoolak præparat
HJÆLP Monge foder søges...