348 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

HJÆLP Monge foder søges... HJÆLP Monge foder søges...

Jeg skal snart hente en hvalp i Italien, og den spiser hos opdrætter Monge Maxi Puppy - eneste sted i DK jeg på nettet kan finde dette foder er et sted i Jylland - og kun i 15kg sæk.

Så vil høre om nogen kan hjælpe mig med anden forhandler - eller du måske selv kan sælge mig et par kg?
Jeg bor på Vestsjælland

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP Monge foder søges...
  • #1   16. sep 2018 Får du ikke en pose med fra opdrætter, så kan du bruge det til at sluse hvalpen over på et andet foder, som er nemmere at få fat i?

Iøvrigt sjovt at kvaliteten af det bilver lovprist, sammensætningen med ca. 40% kød og en masse korn bliver kaldt luksus, det er godt nok at sætte standarden for luksusfoder lavt.

• #4   16. sep 2018 Jeg mener det samme som Kennel hearthitter.
    Du får med garanti en sæk med, som jeg fik med mine to spanske importer. De er sluset over på foder jeg køber hér i DK.
    Vælg noget, som du mener er efter din hunds behov.

• #5   21. sep 2018 Altså hun bliver selvfølgelig kørt over på Orijen som jeg bruger i forvejen - også derfor jeg på intet tidspunkt kunne finde på at købe en sæk på 15kg af det - som jeg kan bestille i Jylland - for den vil jeg aldrig få brugt.
    Men tænkte bare ikke lige for muligheden for at have det med hjem i flyveren, uden at skulle ud i at bestille ekstra kuffertplads og fortolde det da det jo er fødevare og alt det der...
    (Har aldrig været på ferie i udlandet, så ved ikke helt hvordan det foregår - ved bare der er en masse regler om fødevarer)...

Men løsningen bliver at slå hende over på det nye ved hjemkomsten, og så supplere forebyggende med et zoolak præparat smiley

Kommentér på:
HJÆLP Monge foder søges...

Annonce