272 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

vista! vista!

er der andre der har prøvet "vidunderet"? jeg købte ny pc og fik desværre dette program med i købet.... og jeg har bare ikke haft andet end problemer... smiley

messenger ku ikke køre, downloadprogrammer fungerer ikke, min tlfs software og vista er ikke kompatibelt endnu og hey, det er min netbank sørme heller ikke...

dybt suk for evolution i computersoftware! smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vista!
  • #1   24. mar 2007 Det er skide godt. Især for mig der laver billeder. Vistaen rydder op på din maskine når du ikke bruger den. Og så er grafikken flot. Har den hos kæresten, og han lægger den over på min maskine om et lille bitte øjeblik.

• #2   24. mar 2007 nej, jeg kan opgradere til vista gratis, da jeg har købt min pc for nylig... men tror ikke jeg vi opgradere, da man jo ikke ved hvordan programet er, da det er så nyt

• #3   24. mar 2007 Ps: downloader aldrig noget, og har ikke netbank. Men kæresten har no problems.

• #4   24. mar 2007 Vi har det også ned i vores hjemmebio, og det er ret godt.

• #5   24. mar 2007 for den almindelige computerbruger uden særlig kendskab til tips og tricks og særlige fiduser når et program slår knuder, så er vista bare ikke ideelt. softwaren er ikke færdigudviklet og den kræver så meget mere af din pc end f.eks. XP.

igen har microsoft sendt et program på gaden som ikke er færdigt... det er ærgerligt smiley

• #6   24. mar 2007 Har kun god erfaring med vista .. og jeg bruger min pc til alt.. =)

Kommentér på:
vista!

Annonce