{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

lav, middel, høj eller ekstra høj {{forumTopicSubject}}

hvordan beslutter i hvordan i vil stemme på andre hunde om de skal lave det ene eller det andet.

personligt benytter jeg kun høj og ekstra høj, da jeg mener at hvis man ikke har noget pænt at sige om andres hunde, skal man holde sin mund, men er der nogle som benytter de andre og i givet fald med hvilken begrundelse


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lav, middel, høj eller ekstra høj
Kommentér på:
lav, middel, høj eller ekstra høj

Annonce