{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Nye hundevenner søges {{forumTopicSubject}}

Nye hundevenner søges!
Mit nytårsforsæt for 2019 er at udvide min vennekreds og gerne med folk, der deler mine interesser. Helt ambitiøst starter jeg før 2019 overhoved er gået i gang og laver derfor dette opslag.
Tænker at du er i alderen 25-35 m/k, har interesse for hunde/hundesport og kunne være frisk på at opbygge et nyt venskab med/uden hund. Skriv en kommentar, hvis du er frisk ??
Kort om mig: 28 år, dyrlæge, ejer af gadekrydset Chloé som jeg løber agility med og laver tricktræning. Andre interesser er sport og fotografi og så har jeg en aktiv livsstil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye hundevenner søges
  • #2   10. dec 2018 Hvis du nogensinde bosætter dig i det vestjyske så skrev smiley

  • #3   10. dec 2018 En skam det ikke er Østjylland, kunne være rart med et par nye venner/veninder der deler samme interesse smiley

  • #4   11. dec 2018 Og en skam det ikke er i midtjylland smiley

  • #5   11. dec 2018 Fed idé. Jeg er dog bosat i Nordjylland.
    De fleste af min omgangskreds er hestefolk, og så gør det det ikke nemmere når hunden ikke kan med andre hunde - Altså er det ikke mange hundefolk man får snakket med desværre.


  • #6   11. dec 2018 Åh øv, at jeg er i Midtjylland, det kunne da være hyggeligt smiley

  • #7   11. dec 2018 28, gift, ejer af en labrador, der for sjov trænes til jagt. det har den bagtanke at få ekstra meget hjælp til kontrol af jagtinstinkt så hun kan færdes med mig nemmere i naturen. racen er valgt for at kunne vandre, sove ude, ingen problemer i regnvejr og selv kunne springe og og ned af shelteren.
    interessen for naturen er meget stor og elsker at være ude. jeg er ikke længere aktiv spejder da tiden er blevet mindre men har en meget lang baggrund inden for DDS. jeg elsker god mad og gerne en enkelt øl og et slag pool. jeg er ikke typen der nogen sinde har forstået et diskotek og går ultra sjældent i byen.

    Bor godt nok i Næstved men er i København 5 dage om ugen.

    Sms'er siger mig utrolig lidt så jeg svarer altid men lange samtaler for tidsfordriv er ikke mig. jeg foretrækker at ringe sammen, mødes eller skrive sammen via PC'en.

    til dagligt læser jeg økonomi da det gik op for mig efter mange år jeg havde valgt den forkerte karriere.

    hvis du eller nogen synes det lyder interessant, så skriv endelig.


  • #8   11. dec 2018 Øv at jeg bor i Midtjylland.. Ellers en virkelig god ide og god måde at komme i kontakt med andre hundeejere

  • #9   11. dec 2018 Jeg bor i en lille flække 10 km. Nord for Vejle, hvis nogen af jer der bor i nærheden af det vil mødes så er jeg og en af hundene friske:D Jeg har en dværgpudel han, måske vil han gerne have en ligesindet ven. Og så har vi en whippet på 10 mdr. Og en Podenco ibicenco på snart 5 mdr. ??

  • #11   11. dec 2018 Jeg er godt nok kun 21, men jeg kunne være ret interesseret i at finde folk i Københavnsområdet, eller midt/Nordsjælland smiley

    Har dog ikke selv hund (endnu), men jeg elsker samværet med dem og med andre hundeelskere smiley


  • #12   11. dec 2018 Det kunne da være hyggeligt! smiley

    Jeg bor i Herlev, er 26 og læser til dagligt Animal Science på KU. Derudover arbejder jeg på en gård, som er en del af Tingbjerg skole og spiller teater i min fritid. Jeg har Atlas, golden retriever på 2,5 år. Vi træner Nose Work og en smule jagttræning. Drømmen var agility, men han har det svært med andre hanhunde, så det er lagt på hylden indtil videre.


  • #13   11. dec 2018 Jeg er lige blevet 40 (det ses og mærkes ikke, har jeg hørt) og er i udkanten af Ballerup.
    Udover hundene har jeg 3 heste, et skiftende antal hamstere og "kælekoen" Ivar, som jeg bruger meget tid på.
    Er uddannet Sosu og arbejder til daglig på et bosted for børn og unge med autisme og andre diagnoser.

    Jeg eeeeelsker kaffe og byder gerne på en kop til dem der skulle finde vej forbi. smiley
    - Og drikker man ikke kaffe, så er der både the, cacao og kolde drikke klar.


  • #15   11. dec 2018 Hvor blev jeg glad, da jeg så, hvor mange, der har svaret på indlægget. Håber jer i Jylland kan mødes med hinanden i stedet smiley
    Jeg tænker den nemmeste måde at gøre det på, er at finde hinanden på facebook, oprette en gruppe og lave nogle aftaler den vej igennem? Find mig lige "Zita Birlie", så sætter jeg det hele i gang smiley


  • #17   11. dec 2018 Sikke alle de jyder og sjællændere, der er herinde. smiley
    Føler mig lidt alene i Verden som fynbo. Men er også alt for gammel smiley Da jeg snart bliver 41.... smiley


  • #19   12. dec 2018 Hyggeligt smiley

    Er altid frisk på flere hundevenner. Jeg er bosat i Næstved, men studerer i KBH (veterinærmedicin). Jeg har to hunde, en husky og en beauceron, som jeg dyrker rally, canis-cross og agility med.
    Derudover har jeg to islandske heste, 3 ænder og 5 rotter. Så kan jeg godt lide at skrive fiktion, læse bøger og nørde tv-serier...


  • #20   13. dec 2018 Og hvis andre vil være med har jeg nu oprettet gruppen"Hundepigerne" på facebook smiley

    https://www.facebook.com/groups/1024291404439563/?fref=nf


  • #21   13. dec 2018 Ida, jeg har længe tænkt at Figo og Walter ville hygge sig noget så gevaldigt, jeg har ham bare aldrig med når jeg er i Kbh smiley
    Jeg er 28, sygeplejerske og bosat nær Holbæk. Jeg lægger gerne location til hvis det skulle ende ud i træf, har 5.000 kvm indhegnet have smiley


  • #24   14. dec 2018 Rotterne Eeeejj det kunne være så hyggeligt, efter vi flyttede på landet møder Walter næsten aldrig hunde mere, han savner!!

    Ida, vi bor mellem Tølløse og Holbæk, så lidt den anden retning. Lad os helt sikkert lige skrives ved ang. julen! Jeg skal arbejde et par af dagene smiley


  • #25   14. dec 2018 PS har anmodet om medlemskab i FB gruppen også smiley

Kommentér på:
Nye hundevenner søges

Annonce