{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

De forsvundne julekort {{forumTopicSubject}}

Det skete i de dage....
Føler jeg mig næsten hensat til at skrive, når jeg tænker tilbage på min ungdom/teenageår samt da jeg var i 20´erne op til jul, hvor jeg ALTID fik sendt en bunke julekort.
I årernes løb har jeg brugt en mindre formue på kort, julemærker og frimærker, men de sidste par år har jeg ikke sendt ét eneste kort.
Nu sidder jeg til gengæld og SAVNER, som i når man savner en god ven eller et kært familiemedlem, at skrive et julekort eller to samt modtage ét.
Hvor ER det trist det næsten er forsvundet. Sidste år modtog jeg ét eneste kort.
Da jeg var 22 år modtog jeg ca 15 stykker + det løse.

Er jeg den eneste med det savn? Findes der en bevægelse for fremmelse af julekort tilbage som tradition? smiley

Glædelig jul og Godt Nytår (Så fik jeg i det mindste sendt en hilsen afsted til de af jer, der gider læse med).


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De forsvundne julekort
Kommentér på:
De forsvundne julekort

Annonce