{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.761 visninger | Oprettet:

boghandleren fra brønshøj {{forumTopicSubject}}

synes jeg det er godt han endelig kommer hjem til sit eget.

Han har "redt som han har ligget".

jeg synes vi i D.K., har været meget meget venlige at "huse" ham i fire år og samtidig givet ham advokatbistand,som vi SELVFØLGELIG skal .

mener ikke vi har noget at skamme os over,den behandling han har fået her.

synes vi er et godt og reelt land,i de fleste af sådanne sager.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  boghandleren fra brønshøj
  • #1   5. jan 2019 Mon ikke du mener, at han må ligge, som han har redt?

  • #3   5. jan 2019 john

    3.styk hustru.jeg formoder div.familiemedlemmer,må da have vist hvad "overhovedet" foretog sig i boghandlen.At han ikke kun solgte papir clips,kuglepenne og dansk skøn litteratur.


    for mange mange år siden handlede mine forældre og mig,der i boghandlen.Og ved juletid,kunne man købe samle julekalendere.Det er nok ikke lige det,der havde hans første prioritet.

    Jeg er født og opvokset i Brønshøj,ikke langt fra boghandlen


  • #4   5. jan 2019 lise lotte


    jo,jeg gør

    "man ligger som man har redt" ikk oss ;;


  • #5   5. jan 2019 min veninde kender en af hans ekskoner som måtte leve under jorden pga den idiot. Jeg tror bare jeg nøjes med at sige at ham kommer få til at savne.

    samtidig er det en sær følelse at vide at han måske får dødsstraf.. Jeg har ikke ondt af ham, kan absolut ikke lide ham og han lagde ingen skjul på hvad type mand han var da jeg så ham en enkel gang for år tilbage. men det er alligevel en... tom følelse... Det er vist bedst dækkende... Jeg troede jeg ville glæde mig men det gør jeg så ikke.

    hvilket nok heldigvis viser mig noget om mig som menneske. men følelsen er... Ja sær

    enig ham var der naturligvis ikke grund til at holde her. Han har selv skabt sine problemer både i Marokko og i DK

    jeg glæder mig dog på hans eks vegne. nu er hun fri igen


  • #6   5. jan 2019 aslan

    har det også,det med dødsstraf

    det er gudskelov så fremmed for os,så abstrakt,og ja måske har vi sendt ham til en dødsstraf.ved sgu (det hjælper altid at bande lidt)heller ikke hvordan jeg føler.

    Og,det nok poienten i denne her sag,at D.K. tøvede med at sende ham hjem til sit eget,fordi vi er jo imod dødsstraf i det hele taget.

    Var det nu England,Sverige,Norge og "sådant noget",så var han vel røget ud for år siden.

    åh hvorfor fanden kan de ikke bare agiterer på den rabiate måde,hos dem selv.

    de er så besværlige at håndterer,på en måde så vi alle har god samvittighed.

    sorry jeg er så subjektiv.

    og godt at konen er fri for det ". monster"


  • #7   5. jan 2019 Ja jeg tænker i hvert tilfælde at nu kan hun få et normalt liv. Det glæder mig.

  • #10   6. jan 2019 i tv news i morges fortalte de, at boghandleren fra Brønshøj (radikal islamist),er bleven udvist til sit hjemland marokko (hvor deres håndtering af terroister er lidt anderledes end herhjemme.

    manden har siddet i fængsel herhjemme i 4 år,før de besluttede en udvisning.

    han planlagde bla.terror her i landet,og handlede i sin boghandel mest med den yderliggående form for islamisme.

    underforstået,det var den generelle skønlitteratur der fyldte mest på boghylderne

    bøger og skrifter der betegner vold og terror,var nok det mest fremherskende litteratur der prydede hans hylder.

    fred/allah være med ham.han bor nu hvor han hører tit


  • #11   6. jan 2019 Han er også dømt to gange for at opfordre til terror, og for at forulempe en 12 årig pige.

    Så nej gu skal fred ikke være med ham, men blandt nogen sikkert ham der Allan...

    Så lige i nyhederne på Dr1 i dag,, at man er bekymret for hans velbefindende efter han kom hjem. Hvad fanden er de mennesker for nogle tosser og bløddyr, som synes at vi skal gå op i hans velbefindende? Manden har opfordret til at muslimer skal dræbe uskyldige danskere i terrorangreb.. så fuck ham.

    Alternativet er jo at han skal have lov at gå frit rundt iblandt os. Og det er der vel ikke mange, ikke engang på HG, som synes.


  • #13   6. jan 2019 Isabelle... Han havde altså en boghandel i Istedgade i 80erne eller 90erne.

  • #14   6. jan 2019 Den er god nok;


    https://da.wikipedia.org/wiki/Sam_Mansour


  • #17   6. jan 2019 I Istedgade mener jeg nu det var... men det er længe siden... Jeg husker måske forkert. men han havde en

  • #18   6. jan 2019 Det står i det link, jeg har lagt ind...

  • #19   6. jan 2019 Istedgade? ok... har ikke kigget må jeg indrømme. Jeg ved ikke om han har været der eller i Brønshøj... Det er mange år siden og jeg besøgte ikke biksen men hørte kun om hans væremåde overfor sin eks fra min veninde... så pas..

  • #20   6. jan 2019 isabella

    er du født og opvokset i brønshøj DET er jeg

    og der lå altså en boghandler i brønshøj,og dengang var brønshøj altså ikke en del af nørrebro,det var visse steder stadig landsbyagtigt,med en branddam,og på husumvej var der marker.
    der hvor føtex og ældrebebyggelse og alm bebyggelser lå brandammen.

    boghandlen lå ikke på selve brønshøj torv,men lidt længere nede af frederikssundsvej,n ind mod nørrebro

    .Iøvrigt har jeg IKKE sagt at,han solge hyggelig juleting,tværtimod det modsatte.

    i mit indlæg skrev jeg altså blot om,hvad jeg som barn havde af oplevelser hos boghandleren fra brønshøj,modsat DEN" boghandler" der bliver referet til nu.

    Og,så var mit indlæg kun et syn på tidernes forandring på sådan noget uskyldig som boghandler før i tiden og en såkaldt "boghandler " fra BRH:fra i dag.

    når han bliver omtalt som,boghandler,.kunne han sgu da godt have haft en lille terror forretning i et lille hus i BRH.,som der stadig er nogle af,hvor han samtid solgte dumme clips,viskelæde,ect...

    det kan da godt være at mit geografiske indlæg ikke er interssant for dig eller andre,så lad dog vær med at læse det.

    gider da heller ikke altid læse din indlæg om dine hunde,og hvad du har af føelser omkring div.ting,så kommenterer jeg dem bare ikke .


  • #21   6. jan 2019 I guder, hvor svært kan det være at åbne et link?! smiley

    "I 1986 åbnede Mansour en boghandel i Istedgade på Vesterbro i København. Boghandlen hed Al Nur Boghandel og solgte primært islamisk litteratur, men også film, tøj, parfumer og lignende fra den arabiske verden. Når han ikke stod i boghandlen, havde han forskellige og skiftende småjob – bl.a. som maskinarbejder hos Galle & Jessen, køkkenmedhjælper på Herlev Hospital og i stormagasinet Magasin du Nord. I 1988 fik han tildelt dansk statsborgerskab.[4] Under retssagen i 2007 var han forlovet med en dansk konvertit.[5]"


  • #22   6. jan 2019 "Sagen om Said Mansour begyndte den 24. august 2003, da Berlingske Tidende afslørede, at han var blevet aflyttet af politiet, der mistænkte ham for at opfordre til terrorhandlinger gennem sit forlag Al Nur Islamic Information, som han grundlagde i 1992.[6] Forlaget, der har til huse på Mansours bopæl i Brønshøj, udgiver bl.a. CD'er, DVD'er med taler og prædikener af terrordømte og al-Qaeda ledere samt diverse bøger, tekster, billeder og sange.[7] Materiale fra Mansours forlag blev bl.a. fundet i Hamborg i en lejlighed, hvor nogle af flykaprerne bag 11. september-angrebet havde boet.[8]"


  • #23   6. jan 2019 han har været "om sig den skid"

    så,der hvor han er havnet nu,får han vel kun travlt med at forsvarer sig


  • #24   6. jan 2019 Det er ikke svært at åbne et link men hvorfor skal man tro på wiki? Jeg så det var kilden og må indrømme at eftersom jeg vidste han havde haft en boghandel behøvede jeg ikke læse det link.

    uanset så åbnet han næppe flere i DK nu og det må være hovedsagen


  • #25   6. jan 2019 Ahh, Lens - det er nu ikke svært at google sig frem til, men hvis man ikke engang gider dét, er det måske ikke så smart fortsat at stille spørgsmålstegn - det virker sådan lidt...Rasmus modsat på mig.

    Men fred være med det. smiley


  • #27   6. jan 2019 Jeg har ikke stillet spørgsmål. Jeg har sagt han havde en boghandel, hvor jeg mente at huske den lå, nemlig i Istedgade og rette isabelle i at han ikke havde en.

  • #28   6. jan 2019 Af Uwe Max Jensen:
    "Fint nok at Said Mansour, der nu kalder sig Sam Mansour, omsider er blevet smidt ud af Danmark. Men det burde være sket allerede i 1990’erne og allahsenest i 2001, da enhver havde kendskab til al-Qaeda ‘s potentiale. Op igennem 1990’erne havde Mansour tæt kontakt til blandt andet al-Qaedas næstkommanderende Ayman al-Zawahiri og Omar Abdel-Rahman (kendt som “Den Blinde Sheik”). Den Blinde Sheik var hjernen bag terrorangrebet mod World Trade Center i 1993.

    Mansour skaffede visum til Omar Abdel-Rahman, da han besøgte Danmark i 1990. Under turen til Danmark rejste Omar Abdel-Rahman rundt i landet og prædikede i forskellige moskeer. Said Mansour var med ham på denne turne, og under sit ophold i København boede Abdel-Rahman hos Mansour i Brønshøj.
    Said Mansour havde også en tæt kontakt til egypteren og Afghanistan-jihadisten Abu Talal (der var med til at radikalisere Ahmed Akkari i moskeen i Danmarksgade i Aalborg). Abu Talal fik asyl i Danmark i 1992, selvom Talal på det tidspunkt var næstkommanderende i den muslimske egyptiske terrorgruppe Gemaa Islamiyya, der stod bag en række drab på turister i Egypten i 1990’erne. Turisterne fik for en dels vedkommende hovederne kappet af. Akkurat som det overgik Louisa Vesterager Jespersen og norske Maren Ueland i Marokko.

    Said Mansour kommunikerede også ivrigt med de fire terrordømte i Glostrup-sagen. Desuden var Mansour i 2010’erne en slags faderfigur for medlemmer af Kaldet til islam, hvoraf mange tilsluttede sig Islamisk Stat og døde som islamiske martyrer i Syrien / Irak.
    Said Mansour har i en menneskealder været den mest fremtrædende islamist i Danmark, og i en periode i 1990’erne havde han også stor betydning på internationalt plan. Alligevel skulle det altså tage over 30 år, fra hans islamistiske aktivitet blev kendt – Mansour åbnede den islamistiske Al Nur Boghandel i 1986 (deraf tilnavnet Boghandleren fra Brønshøj) – til han blev sendt ud af Danmark.
    Said Mansour har udover nogen småjobs været på kontanthjælp det meste af sin tid i Danmark. Udover to domme for opfordring til terror er Mansour også dømt for dokumentfalsk, ulovlig våbenbesiddelse, cykeltyveri og pædofili.
    I Danmark befinder der sig p.t. mindst tre udvisningsdømte terrorister (plus flere udvisningsdømte islamister). Akkurat som Said Mansour synger de en sang fra de varme lande om, at de ikke kan udvises, fordi de risikerer at blive forfulgt i deres hjemlande. Måske var det en ide at få ryddet op, hvad disse personer angår og ikke vente 30 år med at foretage sig noget konstruktivt.

    En af de udvisningsdømte terrorister er Mohamed Geele fra Somalia, der forsøgte at slå Kurt Westergaard ihjel med en økse og en stor islamisk kniv i 2010. Geele var på et tidspunkt medlem af bestyrelsen i moskeen i Danmarksgade i Aalborg (den moske Akkari fik sin religiøse opdragelse i og som i øvrigt har modtaget hundredtusindvis af kroner igennem årene i kommunalt tilskud fra Aalborg Kommune).

    Få måneder inden Mohamed Geele forsøgte at slå Westergaard ihjel, var Geele i Somalia for at blive gift med kone nummer to. Nu er Somalia ifølge Geele alt for farligt et land for ham at blive returneret til. Derfor går Mohamed Geele frit rundt i Danmark, mens danske skatteydere hvert år må betale millioner af kroner for beskyttelsen af Kurt Westergaard og Flemming Rose.

    Danskerne bliver i den grad holdt for nar af tilvandrede terrorister og islamister. At det sker for egne penge er yderligere salt i såret."


    https://www.document.dk/2019/01/05/said-mansour-holdt-danmark-for-nar-i-mere-end-30-aar/?fbclid=IwAR22dBa6f8p2MB5NWjAHQBDUyp_bCePKp9GwH3A8UIXn7JFxvS3H5J6xNKA


  • #29   6. jan 2019 hvem er

    uwe max jensen ???


  • #30   6. jan 2019 Peter Ingemann siger det så godt:

    (Brev til min tidl statsborger-fælle)
    Kære Said. Nu er du så tilbage i dit hjemland. Det land hvor du har været statsborger hele dit liv og heldigvis også selv har ønsket at være det. Jeg håber af et rent hjerte, at dine landsmænd behandler dig ordentligt og efter loven. Et ordentligt og civiliseret land - og menneske - kan aldrig gå ind for tortur eller mishandling. Heller ikke USAs frygtelige waterboarding (simuleret drukning), dom uden rettergang på Guantamo eller israelernes "moderat fysisk pres", som nok dækker over en omgang øretæver mm.... Men det er dog en smule ironisk, at dig der har hyldet drabet på 3000 uskyldige kontorfolk (plus 4 x uskyldige hold flypassagerer), hyldet terrorbevægelser der SKÆRER hovedet af unge civile mennesker, voldtager og torturerer mænd, kvinder og BØRN ihjel og meget andet uhyrligt, at DU er så bekymret for om nu dit hjemland skulle tage lidt hårdhændet fat om dig. Er det ikke bare sådan man behandler andre mennesker, man er uenig med!!?? Jeg synes det BESTEMT ikke, det er det der er forskellen på civilisation og fascisme... Men det plejer DU jo at SYNES (bare flyv en mor og hendes unger ind i WTC.... Eller måske lidt strøm til kønsdelene på en mistænkt kollaboratør, en fattig bonde i Helmand. Sådan noget gør man jo, det er helt naturligt plejer du at synes)...
    Nå, men jeg håber de behandler dig ordentlig. Det skal de, ellers taber vi alle på det. Til sidst en hilsen fra dit tidl socialkontor i Brønshøj. De savner dig allerede. De savner din energi og gåpåmod...din mange aktiviteter og fritidssysler, du var en inspiration. At sådan en frisk og rørig mand som dig, i sin bedste alder, med så mange jern i ilden, alligevel har haft energi til at komme og hæve kontanthjælp i knap 25 år. Det er sgu godt gået. Hyg dig og pas på dig selv. Og please drop nu din alternative folkeoplysning og propaganda (opfordringer til den slags gerninger som de to unge kvinder på ferie i dit land, for nylig måtte undgælde med deres liv for). De har ikke så meget tolerance med den slags i dit nuværende land.... Og det har VI heller IKKE.
    Må skæbnen og din skaber (hvis sådan en findes) give dig den rette dom.
    Kh
    Peter


  • #31   6. jan 2019 ikksomdean....

    prøver igen

    hvem er uwe max jensen ???


  • #32   6. jan 2019 #29 og #31 De fleste kender ham nok som en provokunstner fra Aalborg. smiley Men han er også journalist.

    Prøv google, der kan man jo få svar på næsten alt.
    https://www.google.com/search?client=firefox-b&q=uwe+max+jensen


  • #33   6. jan 2019 tak for svar

    det gør jeg så


  • #35   6. jan 2019 Uh, jeg har været i en boghandel. Hold nu kæft! Jeg er kommet i boghandler siden min barndom og gået tomhændet derfra begge gange. Men min moster kendte een, der havde flere bind af Lademanns leksikon. Det lyse læderlook mathede efter sigende det rustikke abc-reol look. Der er så meget, vi mænd ikke forstår. smiley

  • #37   6. jan 2019 hold nu kæft isabella


    Jeg har skrevet EN gang

    forståeligt at du ikke gider læse mit uinteressante indlæg om den åndssvage boghandler fra BRH,så lad dog vær med at blive ved med at kommenterer på det,
    og hvad dine hunde angår ,så er jeg bedøvende ligeglad

    hav det godt


  • #38   6. jan 2019 john n

    ja, ville godt se skum,men skummet er vist "bobler" vist ikke mere,desværre


  • #41   6. jan 2019 smiley smiley smiley

  • #42   6. jan 2019 Jeg fandt lige mit smalfilmsapparat frem fra gemmerne og skal lige beklage de sorte negle
    https://www.youtube.com/watch?v=UueFc4QsJTs


  • #44   6. jan 2019 Altså, med mindre der dukker nogen op som synes at det IKKE er OK med den udvisning, bliver denne debat da nok den mest tamme i HG`s historie, med mindre man er typen der går helt vildt op i hvor og hvornår manden har haft en boghandel.

    Jeg kan dog godt undre mig over at #2, som ellers går meget op i hvor fantastisk civiliserede vi er i DK i forhold til "stenalderkulturererne" i Mellemøsten, synes at vi nu også skal straffe folk for at være i familie med en kriminel? Det vil da være et markant brud på den måde vi ellers gør tingene på.


  • #48   6. jan 2019 jinx jeg spørger lige hvem hun var. så skal jeg nok poste svaret fra min veninde.

  • #49   6. jan 2019 Ej, jeg synes nu godt vi kunne have ladet ham blive. Han er sikkert en sød og rar fyr indeni smiley

  • #50   6. jan 2019 #46
    Gælder den samme varme hjælpsomhed, hvis hun gerne vil have noget familie den anden vej? Mon ikke hun ellers selv finder derned, hvis hun er interesseret?

    Det andet er jeg sådan set enig i, men jeg er nok mere bekymret end dig, om hvorvidt vi selv er helt immune over for at komme i hvert fald et godt stykke i samme retning, hvis det ser ud til lige at kunne smøre folksjælen på den korte bane.


  • #51   6. jan 2019 jinx hun svarer dette. og spørger hvor du har dine oplysninger fra? så vil hun lige spørge ind til det. Det er jo ikke just en vi har hængt ud med så du.må have lidt tålmodighed men er du sikker på at det er tre? kan der have været en 4.?




    profilbillede
  • #53   6. jan 2019 Tak jinx. sender det til hende. Hun skriver

    Måske hun har ret og jeg tager fejl.
    Jeg ved dog at Said havde 1 kone ( ung ) og barn , og hun ville skilles og Imam shahid ( fra dk ) og Abu Ahmed ( fra dk )
    Skændes Offenligt om det og alle mulig personlig oplysninger Kom ud


  • #54   6. jan 2019 åh nu fandt vi ud af det! jeg tænker på tunesersagen. se her

    profilbillede
  • #57   6. jan 2019 så det beklager jeg. Jeg har blandet de to sammen åbenbart. Desværre skal hun jo stadig leve under jorden så smiley mig bekendt er han i DK desværre.

    jeg blev ellers så glad da jeg hørte det fordi jeg troede det var ham der havde denne eks. men det er det desværre ikke


    profilbillede
  • #58   6. jan 2019 Ja jinx jeg har forvekslet said med ham tuneseren da hun fortalte det. Den anden er ham med Kurt Westergaard. Øv så lever den kvinde desværre stadig i frygt tænker jeg

    er der nogle der ved hvorfor han ikke ryger ud? tuneseren altså. Det er da ikke farligt at rejse dertil mig bekendt?


  • #60   6. jan 2019 ok.... måske har du ret. Jeg ser lige hvad hun svarer.

    Jeg beklager jeg fik dem blandet sammen. Jeg er ikke stærk i terrorister og jeg synes sgu de hedder det samme alle sammen.

    jibx et lille ps. Han er stadig i DK.. Øv... se her. hendes svar

    Jo , og der var også en anden sag, med ham egypteren.

    Der findes desvære mange.

    Mht min veninde , har de et okay forhold nu ( hendes og x manden ) alhamdulillah.


    citat slut. Jeg fatter så iøvrigt ikke hvorfor pokker tuneseren må blive i DK? jeg troede han var ude for flere år siden


  • #62   6. jan 2019 Han bor vist i Brabrand.... ???? kan det virkelig passe... nå det er en anden sag. undskyld spam ts men jeg gik fejl af de to personer

    skal jeg spørge hvor boghandlen lå?

    hahaha

    sorry nu ikke dy mig


  • #64   6. jan 2019 Holly alle kan vel tage fejl. det er da en ærlig sag.

    Jeg synes dog den dag du rent faktisk laver et indlæg herinde som omhandler emnet i en given tråd bliver stor. men Jeg tror ikke rigtig på det nogensinde sker smiley


  • #66   6. jan 2019 fordi jeg forvekslede to sager. fordi jeg troede den ene var sendt ud. Det kan da ske. men så fandt vi ud af det.

    men du kommet aldrig med noget til et emne. kun halvdårlige kommentarer.

    hver sin stil smiley


  • #67   6. jan 2019 helt ok

    aslan
    han bor i sdr.omme i værebro nr 17 tv
    post nr 8090 hobro
    undskyld det er ham tuneseren
    blander også div terroister sammen som havde en svoger der blev gift med søsteren,der gik under jorden med kurt westergård


  • #68   6. jan 2019 utroligt.... hvorfor er han her stadig?

    nå der må være en juridisk forklaring. Jeg vil prøve at Google for det er jo en mega gammel sag så husker det simpelthen ikke


  • #74   6. jan 2019 nej

    det er kurt westergård med sin søster,der går under jorden i hastigt tempo,angst for at blive fundet.

    slut herfra skal se zulu og tomgang


  • #75   6. jan 2019 Måske skulle man ikke være så hurtig på tasterne en anden gang … når man ikke selv kan hitte ud af , hvem der er hvad og hvorfor. … og hvem der er gift med hvem.

    I øvrigt er det fuldstændig ligegyldigt nu , da tossen forhåbentlig sidder godt gemt væk i Marokko , og de passer på , han ikke kommer til Danmark igen …… ( måske kan han åbne en boghandler i spjældet i Marokko )


  • #77   6. jan 2019 Jeg vil egentlig lige rette mig selv for jeg tog ikke fejl af sagerne men kun i den del om hvis eks der tilhørte hvem. resten står jeg naturligvis ved smiley både min holdning til sagen, at han har haft en boghandel og hvor den lå. men han har ikke haft en eks der måtte leve under jorden. Det har ham slim

  • #78   6. jan 2019 Jeg er principielt imod at man har indført muligheden for at fratage en statsborger sit statsborgerskab?
    Man kan sikkert blive enige om at det her er en usympatisk person, men for mig er statsborgerskabet vigtigere end det.
    Hvad bliver det næste?
    Skal vi fratage statsborgerskabet fra personer der ikke har et andet statsborgerskab?


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.320
    #79   6. jan 2019 Vi skal fratage,såfremt folk begår grov kriminalitet. Så snart muligheden er der.

    For helt ærligt. Så svært burde det ikke være at holde sig på den rigtige side af loven. Vi taler jo ikke om folk der har kørt uden cykellygt.





  • #80   6. jan 2019 Gælder det også statsborgere der er født som danske statsborgere?
    Hvis ikke. Hvorfor så ikke?


  • #81   7. jan 2019 Nu er det godt at man kan føre sine aner tilpas langt tilbage, som helt igennem ægte danske bonderøve smiley
    Gad vide hvor langt man skal tilbage, for ikke at risikere at blive gjort statsløs?

    Mere seriøst; Uden at vide det, tror jeg at det KAN have haft noget med at gøre, at manden havde dobbelt statsborgerskab? Det lugter jo lidt af at det danske statsborgerskab mere var en forsikring mod at risikere en udvisning, ens et reelt ønske om at blive dansker. Uanset hvad, er det en sag Vi nok alle skulle bekymre os mere over.


  • #85   7. jan 2019 @Funke.
    Der er nogen mennesker der kan vælge at have dobbelt statsborgerskab.

    I det tilfælde kan man vælge at fjerne det ene.

    Det er vil meget naturligt, når nu engang manden ikke vil overholde loven i det ene land.


  • #87   7. jan 2019 Jeps hørte om turen i radio 247 i dag. der er ikke lavet en aftale om at undgå tortur. Jeg lugter en sag her som kan blive en byrde for Støjberg.


    uanset hvad jeg ellers mener om manden..... som kort sagt er at han er dødfarlig... men politisk kan sagen blive farlig.... lad os se hvad der sker...


  • #88   7. jan 2019 Fra linket i #86:
    "Danmark vil med »100 procents sikkerhed« tabe kampen mod »islam og muslimer«, »idet islam vokser og vokser« og Danmark kan »aldrig stoppe Allahs lys«."

    Korrekt. Det viser islams historie jo også med al ønskelig tydelighed.. hvor forfærdeligt det end er at tænke på. Men det er ikke pga. folk som mig, det kan jeg lune mig lidt ved at sige til mig selv, men pga. politisk korrekte uvidende bløddyr, som har trukket islam og multikulturen ned over hovedet på resten af danskerne.
    Advarsler var der nok af, Mogens Glistrup sagde det allerede i 80'erne. Han var klar i spyttet og han vidste hvad han talte om, da han havde studeret islam i nærmest en menneskealder. Havde man lyttet til ham og mennesker som ham, så havde islam ikke fået fodfæste i Danmark.
    Men i stedet fortsætter udskamningen.

    "Der er en anden mærkelig ting ved debatten: Hvorfor bliver man i det politiske spektrum placeret på den yderste højrefløj, fordi man er bange for islamiseringen af Europa? Traditionelt er man blevet betragtet som venstreorienteret, hvis man er socialist og tilhænger af en socialstat, og højreorienteret, hvis man er liberalist og tilhænger af en minimalstat. Befolkningsudskiftningen og den snigende islamisering har intet med disse ting at gøre. I Danmark opstod problemet efter vedtagelsen af udlændingeloven af 1983, der uden nogen ”escape clause” (nødbremse) gav alle herboende udlændinge et retskrav på familiesammenføring (»Når først indvandrerne har skabt sig et brohoved, får indvandringen en selvforstærkende karakter.«)."

    Og:

    "Ifølge en af de imamer, der i 2016 optrådte i udsendelsen ”Moskéerne bag sløret”, er islam ved at ”åbne” Europa. »Da jeg kom til landet for 23 år siden, var vi kun 55.000 muslimer. Nu er vi 300.000,« lød det fra imamen om Danmark.
    En stigning på 445 pct. over 23 år svarer til en gennemsnitlig årlig stigning (vækstrate) på 7,7 pct. pr. år. Samtidig falder antallet af etniske danskere på grund af den lave fertilitet."

    Citeret fra https://www.document.dk/2019/01/07/hvorfor-bliver-indvandring-placeret-paa-en-hoejre-venstre-akse/?fbclid=IwAR3P5xKgci2Eyyc2YPBzpPWFXw0AKZjLMo-Vk6m_Jnr2N4pHEJI2IDj4hBY


  • #90   7. jan 2019 Isabelle og dog undsagde khader Støjberg i radioen i dag. Jeg troede ikke mine egne ører. Han sagde at hvis konventioner var brudt ville det påvirke hele dks ry og at han forventede at ministeriet havde styr på aftalen. Der er så ikke lavet en aftale. så vaskede han hænder og sagde den sag var Støjberg ansvar nu

    det er radio 247 50 min eller hvad det er det program hedder. sådan hørte jeg ham. tøvende og travlt med at mele egen kage.

    men ja du har da ret i at boghandleren er svær at holde af... mildest talt...


  • #92   8. jan 2019 Støjberg meldte ud i går via sit ministerium at det er der ikke. Det er mundtligt afgivet en hensigtserklæring som de har valgt at tro på.

    Mailen tikker ind midt i programmet og ændre hele sendefladen. gå eventuelt ind og hør det. Det er også nyt for khader kan man høre


  • #94   8. jan 2019 ikke korrekt. der er sandelig mange der ikke finder det ligegyldigt. heldigvis. uanset hvor dumt et svin man er må vi ikke bakke op om tortur som khader sagde. han afskyr og så denne mand. hvem gør ikke det... men vi er et foregangsland som han sagde inden for det område

    jeg synes samtidig at det er en grim tanke med tortur og ikke noget jeg kan fryde mig over uanset hvor dumt et svin et menneske er. Jeg finder det direkte klamt at hænge sin egen art op og sætte strøm til nosserne som Amnestys kunne fortælle at marokkansk politi gør nu og da. ikke altid men nu og da.... Jeg synes ikke det er klædeligt at bruge grimme metoder lige som terrorister gør. og synke til samme lave niveau som menneske som dem

    Vi må håbe at Marokko holder sit ord. selv tror jeg de er ret ligeglade med den slags men vi får se

    Vi kan jo ikke rigtig gøre noget nu andet end vente og se.

    og jeg synes ved gud ikke om said. så det er et sært forsvar at skulle ud i. Khader kan jeg heller ikke døje. men lige her er jeg enig.

    manden er komplet fortabt. radikal ad h til og farlig. Jeg har heller ikke lyst til at han skulle blive. så det er et svært forsvar men principielt vigtigt for mig at melde ud.

    men Marokko holder da sikkert sit ord.... håber mange.


  • #96   8. jan 2019 Det er ikke så simpelt



  • #98   8. jan 2019 Holly du er en sær størrelse smiley

  • #99   8. jan 2019 Fantastisk tråd - som ikke kan anbefales at læses i smug på jobbet. Især Isabelles indlæg er ekstremt morsomme smiley



  • #100   9. jan 2019 Jeg tænker at fængslerne i Marokko lige er noget for en person som ham.

    https://www.bt.dk/udland/medie-said-mansour-sigtet-for-medvirken-til-terrorangreb

    Hyg dig Said Mansour..


Kommentér på:
boghandleren fra brønshøj

Annonce