1.239 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Ny vaskemaskine - hjælp :/ Ny vaskemaskine - hjælp :/

Kære kloge hoveder

Min gamle vaskemaskine har nogle små problemer, og den har klaret det godt. Jeg vil gerne have en ny, og vil gerne helst have en 9 kgs af hensyn til vask af dobbeltdynerne. Der udover synes jeg at det er vildt lækkert med lys i tromlen, og jeg har læst mig frem til at kulfri motor er absolut det man bør vælge. I en tråd fra hestegalleri samlede jeg den viden op at man burde undgå de billige maskiner, fordi at hullerne i tromlen ikke er slebet ordenligt og ofte også laver huller i tøjet.

Jeg forstår ikke hvorfor der er wifi i maskinerne, men jeg kan godt lide ideen om I-DOS systemet med selvdosering at det skåner miljøet fordi den præcist måler hvad tøjet vejer og altid selv måler nøje ud hvad den skal bruge af vaskemiddel. Umiddelbart virker det ikke som om nogle eksperter er uenige, så måske er det værd at gå efter? Det er et krav af hensyn til miljøet at den er A+++.

Elgigantens ekspert, var ikke super meget en ekspert - eller han formåede i hvert fald ikke at gøre mig klogere. Jeg har dog holdt lige øje med denne her siden før jul, og nu faldt den endelig i pris - men er den et godt køb? https://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/vaskemaskine/WM14T69EDN/siemens-iq500-vaskemaskine
Sælgeren solgte den på at den bruger 30 % mindre end hvad der er krævet for at være en A+++ og det med I-DOS så den er super god ved miljøet, og så har man praktisk talt solgt mig hvad som helst - men det fortæller mig jo absolut ingen ting omkring om selve maskinen er god.

Jeg er elev så den behøver absolut ikke være dyrere end nødvendigt, men jeg vil aldrig stå uden at have en vaskemaskine så den må koste hvad den skal.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny vaskemaskine - hjælp :/
Kommentér på:
Ny vaskemaskine - hjælp :/

Annonce