1.182 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Selvkørende sofa stoppet Selvkørende sofa stoppet

En selvkørende sofa blev standset på Havbakkevej i Egå og taget i politiets varetægt.
En patrulje standsede en ung mand, der kom kørende ad Havbakkevej i retning mod stranden. Det var ikke så meget det, at han kom kørende - det var mere det, han kom kørende i, der fik patruljen til at skride ind. Det var nemlig en sort sofa på hjul og med knallertmotor. Sofaen var også udstyret med surround musik og elektrisk markise. Sofaen blev af Falck transporteret til Politigården i Århus, hvor den skal gennemgå en nærmere undersøgelse.

taget fra (link fjernet)

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning inkl bortskaffelse af affald 1.200 kr.
  • justering af låger 500 kr.
  • Hækkeklipning. Vedbend. Grundstørrelse er 550kvm og hækken er 90m lang (det er inklusive to sider på den del, der vender mod gaden). Den er mestedels 2m høj. Jeg kan godt leje hækkeklipper og jeg har en stige. Det skal pakkes i hæveposer men jeg kan køre dem væk. 1.400 kr.
  • Vand løber ud af højre side i maskine maskine 1.390 kr.
  • Skifte en lås i en hoveddør til en smartlock 1.500 kr.
  • Sætte et panel på plads - FRB 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvkørende sofa stoppet
Kommentér på:
Selvkørende sofa stoppet

Annonce