1.250 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Adfærdsændring efter nakose Adfærdsændring efter nakose

Hej,

Vores hund på snart 7 år var ved dyrlægen for at få renset tænder for 11 dage siden, hvor han selvfølgelig var i narkose.

Han brugte hele dagen på at vågne op (jeg hentede ham kl 14) og var ikke sig selv før dagen efter.

Men han har ændret sig merkant nu, han er begyndt at skide indenfor på alle tidspunkter af døgnet. Han halser mere end han plejer og virker mere nervøs. Han er anderledes at være sammen med.

Han spiser som han plejer, besørger udenfor som han plejer og hans afføring er pæn og almindelig.

Han virker ikke "syg" i fysisk forstand.

Jeg ringer til dyrlægen på mandag og snakker med dem, men vi er i vildrede her hjemme.

Har nogen af jer prøvet noget lignende? Og hvad endte det med?

Vi vil det bedste for vores elskede hund, men hvor er det forfærdeligt at se hvor meget han har ændret sig.

Hilsen Niels og Christina

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adfærdsændring efter nakose
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #1   9. mar 2019 Jeg ville ikke vente til mandag....

Min hund døde tre gange i en narkose og havde lignende adfærd bagefter. Det var leveren. og en lærestreg om altid at tage blodprøve først hvilket en nyansat ikke havde gjort. Hun er ikke ansat mere.

jeg har hunden endnu vil jeg lige sige for at berolige jer.

• #2   9. mar 2019 Tak for svar, han har fået taget blodprøver før narkosen, men må ærligt sige at jeg ikke ved hvad det handlede om og om de tjekker noget ved leveren, bare at det stod i mine parpire som man skulle gennemlæse inden behandlingen.

• #4   9. mar 2019 Isabelle: Ja det kan jeg godt se nu at jeg skriver, ups .. altså han besørger/skider begge steder. Altså det samme smiley

Det er nok fordi vi er lidt trætte af og frustreret over at skulle gøre rent efter det.

Vi kontakter dyrlægen, og ser hvad de siger.

Tak for svar smiley

• #8   10. mar 2019 Tak for svar.

Han er blevet behandlet på Haderslev dyrehospital, og vi tager kontakt til dem omkring ham.

• #9   11. mar 2019 Så har vi været ved dyrlægen, de mente det kunne vente til i dag.
    Alt fysiologisk er ok, vi venter svar på blodprøver. De var opmærksomme på hans race og gav kun narkose tilpasset ham og hans blodprøver den dag.
    De mener han har fået et chok, og derfor er meget nervøs og bange.
    Vi fik beroligende medicin med hjem, og han skal have det i 14 dage, sker der ikke bedring ved de ikke hvad man kan gøre, da de ikke har oplevet det før.
    Vi håber det hjælper, og han kommer på den anden side snart.

• #11   11. mar 2019 Ja, det er de. Må sige jeg har grædt en del i dag inden dyrlægen, jeg var så bange for han skulle aflives.. Han er min bedste ven, og jeg kan slet ikke forestille mig at skulle af med ham efter kun et halvt år. Vi er desværre hans 3 hjem. Vi ville ham jo det bedste med at få ordnet de tænder og få røntgen af hele kæben .. Jeg kan ikke lade være med at have dårlig samvittighed, ved godt det ikke er min skyld, men jeg sendte ham derned. Årh, hvor man bare knus elsker de kræ.. så kom jeg også lige af med det.

Tak for de krydsede finger, jeg vil gøre alt i min magt til at han får det godt igen smiley

• #13   12. mar 2019 Nej det har jeg ikke, men det vil jeg da prøve smiley

Kommentér på:
Adfærdsændring efter nakose

Annonce