{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Har du din hund med på Camping???? {{forumTopicSubject}}

ja hvis du har det har jeg lige oprettet en gruppe der kunne man jo så snakke om gode ideer og hvad der ellers kunne være...

i denne weekendt har vi været afsted for første gang med hundene vi har ellers kun haft en med ud og besøge nogle der lå på camping men jeg er næsten opvokset i en campingvogn og min forloved var også meget ud med hans familie og nu er vi så begyndt selv og prøve og vi må sige at vi er blevet meget glædelig overrasket over hvordan de tager det med at være med så det er ikke sidste gang at vi tager afsted (hi hi vi skal også til fyn nu her i kristihimmelfartsferien hvor alle også kommer med)

men jeg håber da at der er andre der vil være med i gruppen...

jeg finder lige et link ind til gruppen det glemte jeg inden :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du din hund med på Camping????
  • #1   22. apr 2007 her er linket så....

http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=465

• #2   22. apr 2007 vi campere også med hund - det erdejligt og hunden elsker det - så er den jo tæt på familien og får ekstra med gåture

• #3   22. apr 2007 ja og der er så mange nye lugte de ikke kender så der sker så meget.... da vi kom hjem efter den lange gåtur ja så var alle 4 fuldstendig færdige og det var bare så dejligt at se....

ligger i fast eller køre i fra sted til sted??

• #4   22. apr 2007 vi køre bare afsted - vi har også 5 unger - så det er jo noget af en vogn vi har. den første var dog en bette en og der var di 2 voksne, 4 børn og 2 hunde i - men det gik.

i påsken var manden med ungerne i juelsminde

• #5   23. apr 2007 okay altså i ligger ikke fast??

ja vi er jo så 2 voksne og 4 hunde... vi har en campingvogn på 14 fod :o)
    vi købte den lige i mandags inden havde vi sådan en lille sprite 400 (den var ved at gå fra henanden og så var den jo også meget gammel....) men vi faldte lige over et godt tilbud på en campingvogn alligevel at den er 37 år gammel men den er pæn sååååå og vi er glade for den... vi har godt nok snakket om at få lavt nye gardiner indenfor for de er lidt for spræglet til mig og vi er heller ikke så vild med hønnernes fave (de er sådan olivengrønne eller hvad man kalder den) men det er jo noget man selv kan ordne men vi gider ikke gøre det store hvis vi ikke kommer særlig meget ud i den....

• #6   23. apr 2007 jeg elskede også vores gamle vogn - dn var oldgamel, men den havde charme ;O)

sidste efterår købte vi en helt ny - så det er spændene at prøve - har nu ikke prøvet den endnu - det er kun manden og ungerne - jeg har arbejdet hver gang - øv

aner ikke hvor stor vores er - det er en adria til 8 personer - det er med køje og hvor den nederste køje og sofaen overfor kan slåes sammen, så det bliver til en stor seng og så kan et skab blive til en køje ekstra

• #7   23. apr 2007 du kan se vores "nye" campingvogn her http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5633 vi er vild glad for den den er lige stor nok til os....

det eneste jeg kan sige der ikke var så fedt var at Tiffany vægget mig kl 6 og så ville hun bare ud og lave det hun skulle.... det var noget tideligt syntes jeg men hva vi overlevet det da :o)

• #9   23. apr 2007 Har haft Fie med på telttur flere gange smiley

• #10   23. apr 2007 Jeg camperer også fra tid til anden og gerne med hundene. Det er ikke noget problem, man skal bare lige indrette sig lidt.

Vores campingvogn står heller ikke fast nogen steder, da jeg primært har købt den til brug ved agility weekend stævner og ugekurser-/stævner, men det hænder da at vi camperer på helt ordinær vis

• #11   23. apr 2007 vi har haft med våres på teltur ,hytter og hoteller og ingen problem der med de 2.... ja så har vi også sovet i bilen,hvis vi ikke fandt noget på de lange ture!!!

• #12   23. apr 2007 chica elsker når vi besøger mine forældre på campingpladsen og hun er så dejlig træt når vi kommer hjem, det siger hende slet ingenting at være bundet, for snoren er jo lang nok til hun stadig kan lege.. så nu har kæresten og jeg lige købt en campingvogn og hun skal bestemt med..

• #13   23. apr 2007 Jeg har en hundekravlegård på nogle kvadratmeter. Der kan hundene ligge og slappe af sammen som de har lyst til uden at snore osv filtres sammen

..... og uden at andre (løsgående) hunde på pladsen kan genere hundene.

Kommentér på:
Har du din hund med på Camping????

Annonce