{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

SÅ nedladende buschauffør . . iiiih . {{forumTopicSubject}}

Er ved at blive SÅ tosset . . og var ved at råbe noed jeg nok ikke skal skrive . . aaarh jeg var gal man . .

En dreng sad oppe bag ved med benene oppe . . det er så heller ikk helt i orden . .
så råbte hun ellers til ham " vil du gå til Strib " " sæt dig SÅ herned gider ikek sige det hver gang" " har du nu også hundelort under føderne, neeej hvor lækkert " . .

Jeg havde nær fået et flip på ham lavcede også øjne til hende hun kiggede også underligt på mig . . iiiiiih . . næste gang siger jeg noed til hende ..
For det er IKKE første gang . .

har hørt mange historier om hende . . selvom jeg har kørt med hende i et par år . . 6 - 7 . . :o/

Der sad en dreng helt oppe foran . .
nok 3 klasser eller noed . . han ville lige vende sig om og sætte sin skoletaske på en lille hylle dims omme bag ved sædet . . så rejste hun sig ellers op og råbte " SÆT DIG PÆNT NED" . . hold op man . .

hun har også skældt op til flere ud bare ved det mindste . . MEN KUN små børn . .
for 2 år siden gjorde hun det ved mig også . . aaarj . .
ved fandme ikke hvad der sker oppe i hendes hoved . . hvis nu måtte så slo hun sikker også . . men det kunen hun bare gøre også var det op på politi stagården med det samme . . iiiih jeg er gal man . . aaargh kan slet ikke falde ned igen . . hun burde bare IKKE være buschauffør . . fatter ikke nogen har klaget over hende endnu . . idag sad vi bare pressede tilbage i sæderne da hun råbte . . SURE KÆLLING . . :o/

iiiih skulel lige ud med det . .
er SÅ gal . . var SÅ tæt på at råbe . . SÅ TÆT . .
og næste gang gør jeg det nok . . så må hun sku smide mig ud af bussen hun kan rende og hoppe . . aargh . . heh . .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ nedladende buschauffør . . iiiih .
  • #1   23. apr 2007 hvorfor laver du ik en klage på hende.....?

• #3   23. apr 2007 Sikke en dum K*LL*NG

• #4   23. apr 2007 overvejer jeg også MEGET at gøre . .

• #5   23. apr 2007 Laila - det er stadig IKKE OK. at snakke til små børn på den måde . . jeg finder det IKKE acceptabelt for så er det IKKE det hun skal lave . . hun kan fandme snakke pænt så var det måske ok . . men det gør hun sku ikk . . hun er direkte nedladende . . og det er sku ikk i orden . .

• #6   23. apr 2007 Kan desværre sagtens forstå at buschaffuøre af og til går over stregen, for hold da op de har nok et af de mest svære jobs, skide sure kunder det meste af dagen smiley

• #7   23. apr 2007 har endnu ikk oplevet en sur kunde med den bus i de 7 år jeg har kørt med 2 gange om dagen eller mere . . :o/

synes stadig ikk det er i orden . .

• #8   23. apr 2007 Laila - alle har sat sig ????

alle havde sku sat sig . .
    og nej de venter ikke ti lalle har sat sig . .
    de kører bare . . :o/
    vores busser kører ski næsten aldrig til tiden .
    men overholeder dog tidplanerne for det meste . .

gider slet ikek forsvarer hende overhovedet . .
    har aldrig kunne lide hende og kommer nok aldrig til det . .

• #9   23. apr 2007 Laila - han havde sku ikke hundelort under føderne overhovedet . . og har aldrig set den dreng i bussen før . . tror han gik på efterskolen . .

synes bare stadig ikek det er i orden . .
    jeg kører med dem 2 gange om dagen nogengange op til flere og det er ski rigeligt . .

selvfølgelig skal de ikke holde kæft . . men sådan som hun er så kan du fandme snakke ordentligt . .
    og tror nu dem der var i bussen var enige med mig . .

• #10   23. apr 2007 og Laila - nu har du jo ikke oplevet hende . .
    jeg har oplevet hende mange gange . . kører med hende stortset hver dag . . og har jeg gjordt i 8 - 9 år ca . .

• #11   23. apr 2007 Laila - nej . . men det gjorde hun sjovt nok heller ikk . .

godt nok sad han med fødderne oppe men hun kunen intet se andet end det det var da han kom ned og ville sætte sig hvor hun sagde han skulle at hun sagde det og hun kunen se lige så meget som jeg kunne . .

Kommentér på:
SÅ nedladende buschauffør . . iiiih .

Annonce