{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal være væk fra Sindy
  • #1   24. apr 2007 Awwwww.. stort kram... Det er hellere ikke fedt at skulle væk fra sin puttegris så længe...

Ja.. hun vil sikkert være lidt forvirret og *hvor er mor*-agtig et stykke tid for derefter at falde lidt mere til ro.. Men hun skal nok huske dig og modtage dig med STOR glæde når du kommer hjem igen...

• #2   24. apr 2007 Nicki er også meget "mor-syg" men her mens jeg var 4 dage i paris hvor han bare var hjemme sammenmed Kim var der ingen problemer overhoved. Tilgengæld var han mere end lykkelig da jeg kom hjem igen, mere end han plejer når vi begge er rejst fra ham. Hun skal nok klare det, men KLART det bliver hårdt at skulle rejse fra hende og i så lang tid. Hvor skal du hen?

• #3   24. apr 2007 Tak ja jeg kan desværre ikke have hende med. Og hvordan skal jeg dog sove uden hende?
    Men jeg håber du har ret i at hun vil huske sin mor og blive glad for mig igen når jeg kommer hjem

• #4   24. apr 2007 Nichole = Jeg er altid klar til at få kys af min dejlig tøs ;o)
    Bolette N = Jeg skal til Ebeltoft og kommer ikke så meget hjem.

• #5   24. apr 2007 Jeg er helt siker på,a t vi savner vores hunde meget mere end de savner os. Hundene har det helt fint med det. Det er også sådan de oplever det, på den pension jeg bruger hvert år.
    Hundene skal bare have en der fodrer og giver kærlighed. Og får de det, mens vi er væk, så er der ingen problemer.

• #6   24. apr 2007 Hjortsholm = Ja det er lige sådan noget jeg er bange for. For jeg har hørt om sådan noget før.

• #7   24. apr 2007 Fordi jeg skal være på kurcenter i 16 uger. Så når jeg kommer hjem igen bliver det rigtig godt for Sindy. For så skal vi ud og gå nogle rigtig lange ture ;o)

Kommentér på:
Skal være væk fra Sindy

Annonce