{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Jeg har mistet min mor :( del 2 {{forumTopicSubject}}

Så er vi atter hjemme. I går talte vi med præsten, og hun er vidunderlig. Hun lagde meget vægt på at det var vores begravelse, og den skulle være som vi ønskede det, så vi kunne få lige de sange vi ønskede. Så nu går den vilde jagt på "Åbent landskab" og ikke mindst temaet fra Matador, men den udgave hvor den nynnes, den var mor helt vild med, så den vil vi bruge når vi går ud af kapellet. Senere skulle vi skrive noget til avisen, så de kunne lave en nekrolog, det var meget svært, men jeg synes resultatet blev godt.

I dag har vi fulgt hende fra sygehuset til kapellet. Vi har inde og se hende og hun var pæn, taget i betragtning af at hun havde været i Skive til obduktion. Hun så meget fredfyldt ud, og med et let smil på læben. Derefter blev låget lagt på, og hun kom ud i sygehuskapellet, hvor bedemanden læste en tekst og vi bad Fader Vor. Bagefter kørte vi til kapellet på kirkegården hvor vi sang, "Altid frejdig".

Nu skal jeg så bare have weekenden til at gå, og jeg gruer for mandag. Det bliver en frygtelig dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har mistet min mor :( del 2
Kommentér på:
Jeg har mistet min mor :( del 2

Annonce