{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Hvad lavede i? {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan forløb jeres weekend så lige!?
Ja min weekend forløb god!
Fredag: Ude og spise med en kollega smiley
Lørdag:Ude og servere til konfirmation og det var sådan set en lige så stor fest for mig som for konfirmanden, for jeg var i køkkenet med 2 ekstremt herlige hjemmeværns mænd! Se dét var en oplevelse der ville noget!
Søndag: Ude og spise med kæresten smiley

Så hvad med jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad lavede i?
  • #1   30. apr 2007 Stille og rolig weekend
    fredag aften fik sat 25 m hegn i haven mere og så grillede vi i haven.
    Lørdag : stod op kl 5 og lavede morgenkaffe til kæresten som skulle ud og sprøjte ( Landmand ), gik tur med Dina, nussede rundt.. hjalp min kæreste da sprøjten gik i udu..
    fik besøg af venner Pizza til aften..faldt i søvn på sofa kl.20.00
    Søndag: op kl 6, lufte Dina, nusse rundt, besøge svigermekanikken, sætte 25 m hegn mere, er nu oppe på 125 m mgl.l ca 75 m. fik besøg af naboen, kørte en tur. Faldt i søvn ca kl 21 så det har været meget stille og roligt...


  • #2   30. apr 2007 mege stille og rolig weekend... kun hygget med hundene og gået tur... var også på fiske tur da det er perfekt vær for det ( litt regn af og til...)

  • #3   30. apr 2007 Fredag : ren og skær hygge ;o))
    Lørdag : min søster kom og var med til hundesvømning med en meget meget vandglad hund *G* Hun var praktisk talt slet ikke til at lokke op igen *GGG*
    Søndag : Tog ud og spiste på havnen i Mariager sammen med kæresten og sønnen. Naja var naturligvis med.
    Alt i alt en hyggelig weekend..ss..


  • #4   30. apr 2007 fredag: arbejde : 9-21
    Lørdag: hundetræning: 9.30-16 - møde ind på arbejde om natten, kl 03 - først fri søndag aften kl. 21

    nu på job igen: 9-21


  • #5   30. apr 2007 ups.. glemte da lige at Naja var til hundetræning og træne spor for første gang søndag morgen..ss.. det gik bare super godt *SS*


  • #6   30. apr 2007 Fredag: ud og shoppe, og ud og spise og fejre fødselsdag
    Lørdag: udstilling i Hillerød, op og kigge
    Søndag: fejre fødselsdag med familien

    jojo dejlig weekend


  • #7   30. apr 2007 Fredag stille og roligt...
    Lørdag alletider dag med udstilling i Hillerød og familie besøg
    Søndag Hvalpekøber dag hos dem vi har køb hvores tæve hos og derefter (ca kl 17) udtil nogle venner og grille og så hjemad igen kl 21(var godtnok træt da vi kom hjem kl 23)


Kommentér på:
Hvad lavede i?

Annonce