{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Forpulede taber..! {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld mig jeg er MEGA sur lige nu...

mig og kæresten er lige flyttet sammen i en opgang hvor der er 4 lejligheder 2 i stuen med have og 2 lejligheder på første etage.. vi bor så i stuen til venstre og skræt over for op oppe på første etage bor der sådan en "Type" alkoholiker bums ting...nåå ikke nok med det så igår aftes begynde han ca. kl. 23 at åbne alle døre og vinduer og skrue HELT op for musikken til kl. bæ i nat.. så gud hjelme ikke om han startede på det samme pis kl. 9 i morges. jow jow da i samme dur som igår aftes.. jeg møder kl. 10 på arbejde og jeg har pt ikke lige fået lavet noget som posten falder ned i når der kommer post og reklamer (Kali spiser posten) så jeg sætter en seddel ude på døren når jeg tager hjemme fra hvor der står "SMid posten i posen da hunden spiser det hvis i kaster det ind" og så hænger jeg en pose på dørhåntaget.. så kom jeg hjem idag oh tog bare posten med inds som jeg plejer og smed posen på bordet ude at kigge hvilke post der var kommet. så nu her for et kvarter siden tjekkede jeg post.. SÅ HAVDE BUMSEN FANDME smidt hans affaldt pose med øldåser og cigaret skodder i posen så alt mit post var smurt ind i LORT :@ og jeg ved det er ham da dem oven på os lige er flyttet og vores nabo er en børnefamilie...

Jeg er ligeglad næste gang jeg ser ham så knalder jeg ham ned..det svineri gider jeg bare ikke finde mig i det en ting der er helt sikker.

UNDSKYLD skulle bare ud med min vrede selvom det ikke har hjulpet..!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forpulede taber..!
Kommentér på:
Forpulede taber..!

Annonce