{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Rent pral - og dagens gåtur {{forumTopicSubject}}

Poulsen er så mega sej! Hun gik fra at være by-hund Til landhund, hvor hun bare render frit på matriklen.

Først kom der to katte til - det tog hun pænt
Så kom der fire høns - det tog hun endnu pænere

I går kom der så endnu to beboere - to ponyer. Jeg var lidt spændt på, hvad hyrdehunden ville sige til det. Det tog hun selvfølgelig OGSÅ pænt.

Og her til aften blev hendes aftentur så indvaderet af de nyeste beboere. DET tog hun sgu OGSÅ pænt (og det samme gjorde ponyerne)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rent pral - og dagens gåtur
  • #1   12. jun 2019 Det ser hyggeligt ud smiley Mine vovser er også blevet landhunde. Godt nok har vi hegnet hele matriklen - jeg vil ikke have rådyr i mine juletræer, hvoraf de første bliver plantet til efteråret glæder mig helt vildt smiley - meeeeen det er jo rart at kunne lade porten stå åben i dagtimerne så posten kan vende på gårdspladsen osv. Nu har de lært at lade være med at fistre afsted op ad grusvejen (vi har 300 m grusvej ned til vores ejendom) bare fordi der er åbent smiley Og selvom de kan rende på alle 5 ha så bliver der faktisk i haven når man lukker dem ud smiley

Kommentér på:
Rent pral - og dagens gåtur

Annonce