Forum kategorier

DKK snobberne

DKK snobberne

Medlemmer: 374
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Dkk og DRU - er det for snobbet??? Jeg har lige siddet og kigget lidt i marked. Og støder på en kvinde som har en race hvalpe stambogsført i DKK, og en a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2009
Visninger:
1.246
DM i LP i Sabro Bare lidt reklame :-) D. 29 august 2009 afholdes der officielt DM i LP og derudover Rally O prøver i Sabro ved Århus...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2009
Visninger:
1.378
Spaniel Klubben og racer Hej Jeg er den lykkelige ejer af en Clumber Spaniel - Men er flere gange blevet mødt med spørgsmålet om, hvorfor Cav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2009
Visninger:
793
Det var ikke en Bullmastiff der bed... Indlægget her er IKKE til debat. Det er ren info, hvorfor der ikke vil blive besvaret spørgsmål overhovedet! Citat ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2009
Visninger:
1.722
Brøndby udstillingen :D D.19. og 20. september er der udstilling i Brøndby, men... Jeg har siddet og kigget frem og tilbage på tilmeldingslist...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2009
Visninger:
764
Hvordan skal hunden stå? Ja som overskriften lyder er jeg lidt forvirret. Jeg kan desværre ikke nå at komme til ringtræning inden der er skue i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2009
Visninger:
1.426
Ny Hej! Jeg hedder Grethe, bor ved Aalborg og har Cavalier King Charles Spaniels, som selvfølgelig har DKK stamtavle. Vi ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2009
Visninger:
696
Hillerød - frist Der står følgende ud for hillerødudstillingen på hundeweb: Frist Første: 13.07.2009 kl. 08:00 Anden: 13.07.2009 k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2009
Visninger:
697
Problemer med hundeweb - kun mig?? Jeg sidder og prøver at finde nogle oplysninger på hundeweb - bla. tjekke at alle resultater på mine hunde er registrer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2009
Visninger:
692
Billeder fra det store DKK træf for Chi´er http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=42160 og nogle DKK medlemmer der slår hund af tønd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2009
Visninger:
1.120
raceparade hvem kommer --- overvejer at gøre det lidt festligt - med en lille japansk dragt - kan se det er brugt andre år --...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2009
Visninger:
666
Import af hund fra UK Er der nogen af jer der har importeret hund fra England? Hvordan med at få stamtavlen godkendt af DKK?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2009
Visninger:
4.853
DKK udstilling i Vejen Er der nogen, der har været i Vejen idag og kommen hjem og som har købt katalog ? vil så gerne vide hvilke basenji der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2009
Visninger:
1.227
kenneler nogle der kan anbefale et par gode labrador og Shelti kennler, ikke til mig ;o) Men for venner.
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2009
Visninger:
873
Udenlandsk hanhund og DKK-regler! Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg læser omkring stambogsføring af hvalpe efter udenlandsk hanhund? Kan I ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2009
Visninger:
1.023
Til dem der var i Hedensted Lige når man kom ind ved hallerne, stod der er stand med køledækner og tæpper. Er der nogen der kender navnet på denne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2009
Visninger:
812
Hvem ved Er der nogen som ved hvor mange hunde der er registreret med DKK stambog i DK pt????. skal bruge det til eksammens pro...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2009
Visninger:
1.208
Suplerende side om racer Har du et godt kendskab til din race og har lyst til at præsentere den - gerne med andre - så kik ind her: http://hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2009
Visninger:
551
Vedr. Gruppen Jeg skal venligst gøre opmærksom på en MEGET vigtig detalje omkring denne gruppe. DKK Snobberne er IKKE en låst grup...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2009
Visninger:
1.515
kineserhvalpe- sverige har en bekendt, der har nogle pragtfulde puff'er til salg. Hvis I er interesseret i at se hendes hjemmeside/hvalpe, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2009
Visninger:
706

Annonce