Forum kategorier

DKK snobberne

DKK snobberne

Medlemmer: 374
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Opdrætteruddannelse 13-14 februar Så fik jeg lige meldt mig til Opdrætteruddannelsen. Det må godt nok siges at være lidt i sidste øjeblik, men der var...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2010
Visninger:
623
dommerændring i weekenden smider den også lige her har i set der er kommet dommerændring her i sidste øjeblik. bare så i lige er opmærksomm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2010
Visninger:
535
Det nye index system Har godt nok svært ved at gennemskue det, kan da godt blive lidt bekymret over måden de udenlanske nu ligger og den ind...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2010
Visninger:
720
DKK racevinderfoto 2009 Nok mest til dem der har en racevinder 09 ;-) Har I husket at give besked om hvilket billede der skal bruges i kavalka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2010
Visninger:
701
Hvalpe på vej - bogen Jeg er selv den heldige ejer af birgitte schødtts Hvalpe på vej. Jeg har tidligere fået den tilsendt som en email, m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2010
Visninger:
1.376
To hunde (Labrador) fundet i Tølløse hvis du kender nogen der savner dem kontakt mig på 60663194
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2009
Visninger:
1.171
patella test hvornår jeg er efterhånden ved at få henvendelser på parringer på akoya. det har ikke min store interesse - og indtil nu er de ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2009
Visninger:
1.756
Pl erfaring Er der nogle her der har erfaring med Pl? Det er fordi min lille hvalpe 11,5uger gammel var inde og blive vaccineret...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2009
Visninger:
753
Cavallier, prisleje Hej. Jeg har lovet en veninde at undersøge hvad Cavallier king charles spaniel ligger på (ca) i pris. Er der nogle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2009
Visninger:
570
Mærkeligt telefonopkald Jeg er netop blevet ringet op af en dame, som talte noget, der mindede om norsk, men meget uforståeligt. Hun kunne/vill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2009
Visninger:
909
Lidt billeder fra Herning Lørdag . I store ring . http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=47219
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2009
Visninger:
998
Handlerkursus Hej alle! Er der nogen af jer, som ved, om der bliver udbudt handlerkursus nogen steder inden for (nogenlunde) nærme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2009
Visninger:
1.196
hund fra USA? Jeg kigger efter endnu en hund og har bl.a. fået kontakt med en meget interessant kennel i Usa. Men hvordan er det lig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2009
Visninger:
1.323
Engelske HD-resultater... Jeg kan slet ikke finde hoved og hale i den engelske måde vedr. hd-resultater. Sidder og kigger på interessante kennel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2009
Visninger:
1.028
Indendørs Ringtrning Kolding Ringtræning indendørs i Kolding i opvarmet lokale. starter Torsdag d. 29/10, bindende tilmelding for 8 gange til Hans ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
476
Mentalbeskrivelse, datoer? Kan det passe, at der ikke er flere mentalbeskrivelser i år? Og at de endnu ikke er fastlagt for 2010?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
536
Julefotografering 2009 Julen nærmer sig og vi holder igen i år julestue hvor i har muligheden for at få fotograferet jeres hunde , børn , jer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
1.016
Lidt US blær Måtte lige ud med at min egen opdrættede farao Sharqiyas American All Star bare 9 mdr gammel i weekenden blev Best of W...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2009
Visninger:
665
Ringtræning for bullere??? Hej! Jeg går ugentligt til ringtræning med Otto, hvilket er fint nok, men noget "all-round". Mangler noget mere specif...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2009
Visninger:
553
Bid i ørerne Hvad kan jeg gøre for at stoppe Samson i at bide Shanti i ørerne? Han får af vide at han ikke må men næste gang de leg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2009
Visninger:
806

Annonce