Forum kategorier

The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Alene hjemme Hej allesammen. Hvordan klarer jeres hunde at være alene hjemme? Hvor lang tid er de alene hjemme?
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2007
Visninger:
436
Luftveje.. Hej allesammen.. Min lille Vito er begyndt at lave sådan nogle underlige lyde, som om han skal til at lave en orden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2007
Visninger:
750
Hundesygeforsikring Hej med jer. Hvor har I hundesygeforsikring på jeres mopser?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2007
Visninger:
610
Min mops vil ikke spise... Jeg købte for 14 dage siden en lille ny mops, men så her for nylig holdte min gamle mops op med at spise, han vil kun s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2007
Visninger:
1.857
tøj til vinter Hejsa alle mopse elskere... regnede med at købe en trøje af en art til baloo til når der en gang kommer sne osv... s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2007
Visninger:
561
Spiser luft Boris er begyndt at gå og "smage" på luften, ved at tage bider lige ud i ingenting og stikke tungen langt ud af hovedet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2007
Visninger:
386
Heej Alle ;D <i>Er lige blevet inviteret ind i jeres gruppe ;D hvilket jeg er glad for da jeg er så heldig ligae at have købt en lil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2007
Visninger:
476
Vintertøj Hej Alle. Håber at kunne finde lidt hjælp her. Vi har netop købt en lille jakke til vores 9 uger gamle han mops Thor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2007
Visninger:
752
Hvalp Hej igen alle sammen:) Vi har som sagt hentet vores lille hvalp i forgårs(lørdag) og nu melder der sig lige lidt bekym...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2007
Visninger:
570
Udstilling Hej alle sammen.... Jeg kunne godt tænke mig, at have Cosmo til udstilling, men jeg kan ikke lige finde ud af hvad j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2007
Visninger:
300
En lidt sjov/grim historie.. Berta havde engang fundet en rulle sytråd, som hun havde leget med på gulvet. Jeg havde GLEMT der sad en synål i rullen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2007
Visninger:
788
video for mopseelskere hihi ja så går folk og tror mopser ikk er så kloge, men nu er der altså bevis for det modsatte-se selv ;0) http://ww...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2007
Visninger:
505
her er lidt til alle os mopse elskere http://www.funpic.hu/swf/monitor_cleaner.swf
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2007
Visninger:
509
Meget tør snude! Hej alle mopse elskere! Min lille mops pige Taya på 10 uger, har en meget tør snude, så tør at man tydelig kan se d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2007
Visninger:
6.801
Min lille skygge Da vi faldt for mopsens temperament , syns jeg det var hyggeligt at have en lille hund , der troligt følger efter en li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2007
Visninger:
609
En stille bøn Vi har idag haft Tyson hos dr. Dyr, til tandrensning, da han gennem længere tid havde haft en regulær drageånde. Vores ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2007
Visninger:
921
Vedr poter Hej alle. Jeg har lagt mærke til at Thorkild i den sidste tid er begyndt at slikke og bide sig selv meget i poterne. N...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2007
Visninger:
508
Audrey Hepburn Hej Så er min nye moppetøs, blevet oprettet... Kig gerne forbi og læg en hilsen.... Syn's selvfølgelig at hun er hel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2007
Visninger:
470
mopse og vand:) har en lille mopse pige på 9 måneder som elsker og komme i bad og blive puslet om også bagefter sidde og putte sig imen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2007
Visninger:
659
mops og overtøj? Jeg ville bare høre om der en en specifik grund til at mopsen skal have overtøj på om vinteren? jeg er nemlig i tvivl ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2007
Visninger:
1.136

Annonce