Forum kategorier

Tricks og træning

Tricks og træning

Medlemmer: 466
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Gør af andre? Hvis vi har zico med ud på tur, og det kommer en hund forbi, begynder han med det samme og gø og jeg ved ikke hvad. Jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2008
Visninger:
745
Landsmesterskab, DGI Panda og jeg skal deltage i weekendens landsmesterskab i Tommerup (uha, det er vores første stævne ;-) Så kunne det jo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2008
Visninger:
616
en sjov og hyggelig øvelse Jeg er den sidste uges tid begyndt at smide mine nøgler når jeg går tur med Dumle og så lader jeg ham finde dem igen. V...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
707
hunde svømning er der nogle der ved om der findes nogle steder i lolland/falster sydsjælland ville så gærne svømme med abby sanne
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2008
Visninger:
2.114
Fra sit til dæk og til sit igen :-) Alle kan jo få sin hund til at sætte sig og derefter få den til at dække.... Men prøv at få hunden til at sætte sig, så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
461
Fies historie Kan læses i dette indlæg http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=269716
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
375
få hunden til at gå med bager posen i hvordan får jeg rex til at gå med en pose i munden på vej hjem fra ex. bageren... håber i ved hvad jeg mener
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2008
Visninger:
1.371
Agrasiv hund Vores tæve har altid være Alfa hunden. Men vi har siden hun var hvalp haft hende med rundt til familien hvor der også e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2008
Visninger:
494
Ideer til nye øvelser? Ja, jeg mangler ideer og inspiration. Min 10 måneder hvalp kan pt. sit, dæk, rul rundt, "hva siger mors hund" og hig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2008
Visninger:
851
rulle rundt! hvordan lære man sin huns at rule rundt?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2008
Visninger:
615
At lukke døren efter sig... Her om vinteren vil jeg gerne ha at dørene ikke står vidt åbne, men bryder mig dog ikke om at fx soveværelsesdøren er l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2008
Visninger:
471
spille død hvordan lære jeg ham at spille død har prøvet div ting men det dur ikke
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2008
Visninger:
547
Hjemmesider med klikkertræning Er der nogle der vil linke nogle gode klikkertrænings sider til hunde? jeg er igang med at lære Fister det (:
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2009
Visninger:
450
Hurtigt og effektivt sit/dæk. Bette er utrolig langsom til at slå røven i sædet, og ligeledes til at dække, det er kommet hen af vejen, og er bare bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
803
Skilt på døren. Hej alle. Nu er Jazz og jeg så heldige at vi har fået lejlighed fra d. 15 af. Og så skal vi selvfølgelig have sådan et...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2009
Visninger:
983
IRENE JARNVED HOLDER FOREDRAG I ARDEN Tirsdag den 14 April kl 19.00 holder Irene Jarnved (Kendt fra TV2) foredrag i Arden Hallen i samarbejde med DcH Arden. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
583
Ny video - træning Så har jeg fået lagt en video ind, hvor vi laver lidt forskelligt :D Håber I vil give jer tid til at se den (; http...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2009
Visninger:
664
Stop dyremishandling Jeg har oprettet en gruppe på facebook med henblik på at stoppe avlen af racehunde udelukkende på deres udseende, hvilk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2009
Visninger:
593
0,5 liter colaflaske, med godbidder i: Prøv at tage en 0,5 liter colaflaske, og så tag sådan nogle tilpas størrelset godbidder i, og så giv den til hunden! :D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2009
Visninger:
501
cykling og hundepoter? Jeg cyklede meget med Freja før hun blev syg (fik Beagle Pain Syndrom) og nu har dyrlægen har nu sagt godt for at vi må...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2009
Visninger:
1.001

Annonce