Forum kategorier

Fotograferne

Fotograferne

Medlemmer: 328
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Fototur til stranden... Jeg var på en 4½ times fototur ved stranden i går og vil lige dele nogen af billederne med jer.... Husk på jeg kun er e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2012
Visninger:
745
Endnu en hund på besøg - DinoPhoto Hejsa :) Så var der endnu en hund der kom forbi studiet, og skønt at det var en sort/mørk hund. For sidste gang var de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2012
Visninger:
566
billeder i morgensol i dag var ude på morgentur og hapsede lige kameraet med i farten giv endelig jeres besyv med, jeg er efterhånden ved at have ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2012
Visninger:
517
Laver Billeder Ja jeg laver billeder af din hund:) det eneste jeg skal bruge er billederne og hvad der skal stå på dem:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2012
Visninger:
454
Fotografering! Hej jeg søger en der kunde tager nogle super billeder af Tilde:) hvorfor? fordi jeg kunde godt tænke mig at lave en s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2012
Visninger:
423
Brugt kamera Går og kigger lidt efter kamera til et familiemedlem. Han ønsker et nikon D300, og kigger i brugte kameraer. Nu har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2012
Visninger:
1.257
Nyt foto album :-) Hej - Ja, jeg har lige fået smidt nogle billeder op som jeg har fået taget i løbet af sommeren. Det er de bedste skud j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2012
Visninger:
730
Nyt camera Hej alle :) Vil gerne udskifte mit Canon EOS 1000D.. Har kigget lidt på Canon EOS 600D nu hvor elgiganten har den på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2012
Visninger:
815
Hund i studiet! Så har jeg også prøvet det med ! Havde besøg af den sødeste vovse i dag. Synes selv det gik rigtig godt, og den var su...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2012
Visninger:
568
Falke, høge og ugler I går var der et lille show i Kjellerup (lidt uden for silkeborg) med rovfugle. Den ufattelig dygtige og sympatiske fal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2012
Visninger:
1.293
Floyd i weekenden Lidt billeder af Floyd fra lør/søndag Linker til tråden på fototstart, istedet for at i skal åbne hvert enkelt bille...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2012
Visninger:
868
billeder :) Lige lidt billeder taget med det nye kamera:) Skriv meget gerne kommentar hva i sys, hva jeg evt kunne gøre bedre? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2012
Visninger:
497
Billeder af min mors nye hund Fik lige skudt nogen hurtige billeder af min mors nye hund . Det gik lidt stærkt , men det hjælper at hunden er fotogen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2012
Visninger:
1.307
Ny firmware til canon 7d Mange har ventet på denne Lidt om det Changes Firmware Version 2.0.0 incorporates the following improvements, new ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2012
Visninger:
546
Studie opsætning Hvordan sætter i normalt jeres lys og hvor mange lamper bruger i ? Pt. famler jeg lidt i blinde og kigger alle mulig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2012
Visninger:
1.566
Nyt kamera Jeg har lige fået mig et Canon eos 500D Har lavet et album med nogle af de billeder jeg har fået taget. Gerne kom m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2012
Visninger:
940
Så er der endelig nye billeder :D Ja, så fik jeg endelig fundet kameraet frem igen og støvet det lidt af - hvad synes i? :) http://www.hundegalleri.dk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2012
Visninger:
538
Se lige et godt billede En bruger på fotostart har taget http://www.fotostart.dk/index.php?p=604&u=7988&pl=77124
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2012
Visninger:
572
Canon 70-200mm f/2,8 til en god pris Hvis man lige mangler sådan en, sgu billigt til 7200 og så lige gavekort til 750 http://www.wupti.com/Produkter/wupt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2012
Visninger:
799
lege lidt med billleder i bevægelser så har jeg været ude i mildest talt ret mørkt overskyet vejr og lege lidt jeg kan helt klart se en forskel på nu at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2012
Visninger:
962

Annonce