Forum kategorier

Film Gruppen

Film Gruppen

Medlemmer: 272
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Så blev der set film :) Sidste weekend fik jeg set Girl, Interrupted og Pocahotas. Og nu har jeg fået set En Verden Udenfor Girl, Interru...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
701
Film på tv2 i aften... I aften på tv2 kommer der Tid Til Kærlighed.. Den lyder okay spændende..Nogen der har set den,og er den værd at se?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
421
karate kid sidder lige og ser karate kid 111, det er total nostalgi, så den da jeg var teenager, og var bare helt vild med ham knæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
307
Puha ondt i ryggen Puuuh min baby er begyndt at sige der er kort tid til den melder sin ankomst, og her i nat gik den amok med veer... Nu ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2008
Visninger:
315
The Breed Dette må absolut være en film for mange i denne gruppe. Den sq have købspremiere i dag og kan hvis købes på moviezoo. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2008
Visninger:
369
Gør et kup På Søndag er det oscars-søndag, derfor holder moviezoo en masse tilbud på oscars-film :) http://www.moviezoo.dk/?ema...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2008
Visninger:
347
Turbo Helene Hej allesammen Ja, så kom hun til verden. Hun snød heeeele familien på nær 3... Alle andre troede det blev en dreng,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
910
Film weekend Så blev der kigget film i weekenden. Miama Vice... Fuck, den er dårlig. Øv, en kæmpe skuffelse. Vil aldrig se den ig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
531
No country for old men Med Tommy Lee Jones.. Har fået Oscar for 'bedste film' og er blevet skamrost af både kritikere og almindelige 'seere'....
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2008
Visninger:
264
The Life Of David Gale Andre end mig, der så den i fredags på DR1? Den var faktisk ret god, og slutningen havde jeg overhovedet ikke regnet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2008
Visninger:
1.029
Snow Buddies Er en ny Disney film, med en masse hunde i ;-) Det er en rigtig sød historie, og den handler om nogen hundehvalpe so...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2008
Visninger:
494
Er Patrick Swayze døende? Åååhh nej du godeste........ Stakkels "Johnny" :-( (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
406
Sweeney Todd - med lækre Johnny Depp<3 Hej allesammen.. Juhu .. Jeg var inde og se Sweeney Todd på premieren, men vil høre om i har set den, og hvad i egen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2008
Visninger:
474
Stardust er der nogle af jer der har set filmen Stardust med bl.a. Michelle Pfeiffer og Robert De Niro??? Vil bare høre hvad i s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2008
Visninger:
223
Efterårets eventyrfilm... Som I sikkert ved, så var der i efteråret kamp mellem 3 eventyrfilm om biografgængerne:-) Det drejede sig om: The D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
310
Overdrevne dødsrygter Skuespilleren Patrick Swayze har fået konstateret kræft i bugspytkirtlen, bekræfter hans pressetalsmand. 55-årige Swayz...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
277
M.I.B. Iiihh jeg elsker de film *GGGG* Der er bare såååå megen humor i de film ;-)))
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
476
the evil whitin sad lige og så den igår, magen til skodfilm skal man lede længe efter, hold da k... hvor var den dårlig. så brug endel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2008
Visninger:
311
The Reaping Så lige en trailer for en film jeg aldrig har hørt om.. Tvivler på at den nogensinde har været i danske biografer.. De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
236
Forfatter strejken Forfatter strejken i Americos land får kedelige konsekvenser spår min kæreste .... Vi sad og snakkede om at det virk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
304

Annonce