Forum kategorier

Hvid schaefer og Hvid Hyrdehundes venner

Hvid schaefer og Hvid Hyrdehundes venner

Medlemmer: 376
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Farver, igen ;o) Sidder og skriver min eksamensopgave om farver og gentikken bag hos heste.... Som mange gange er det samme hos hunde. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2008
Visninger:
699
TV midt I TV midt var der desværre den 21. januar 2007 en rigtig ærgelig udsendelse om en kennel, som havde fået besøg af en dy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2008
Visninger:
1.388
hvalpebilleder. ja.. som overskriften siger, så har jeg lige oprettet et fotoalbum med hvalpebilleder. Det er min dejlige hvide hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2008
Visninger:
448
Sele i stedet for halsbånd Vi er begyndt at træne Pippi i Esbjerg.Og vores træner ville ikke se hunde til hendes træning med halsbånd. Så alle d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2008
Visninger:
949
Synsforstyrrelser eller hva?! (SUR!!!) Hej! Enten har Nicki synsforstyrrelser, eller noget med ørerne, eller også har han det med at bilde sig ting ind.. F...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2008
Visninger:
430
Nye tal viser fremgang for vore hunde Dansk Hvid Schæferhundeklub har siden klubbens stiftelse fulgt udviklingen med hvor mange Hvide Schæfere der er registr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2008
Visninger:
649
DHSK's fremtid kan sgi da godt være at dette ikke skal / kan / må drøftes her i dette forum, men så må det slettes. Men jeg kan ikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2008
Visninger:
1.258
Hvad er forskellen ? Jeg er lidt forvirret så ville hører om i kunne hjælpe ? Er en hvid schæfer og en hvid hyrdehund, den samme race, el...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2008
Visninger:
532
Hvornår er din hund født I denne tråd kan du skrive hvornår din hund har fødselsdag, så andre har mulighed for at sende din hund en lille fødsel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
1.164
Hormoner ud af kroppen? Hvornår (sådan ca) er hormonerne ude af kroppen, efter en kasteration?
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
400
hvalpe i vente... hold da op .... så lykkedes det endelig ja ... det var jo godt nok lige før vi havde opgivet Men her i morges parre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2008
Visninger:
406
udfordringer er der ikke nogle der vil udfordre mine hunde??
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
309
Store race varianter I Gruppen med hunde fra DRU, DHL, DDH er oprettet en tråd omkring Store Hvide Schæfere, på grund af der til maj kommer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2008
Visninger:
2.193
ved du hvem det er? Er der nogen der tilfældigvis hvem der har indrykket den her annonce i Den Blå Avis. Jeg syntes altid det er en dårl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2008
Visninger:
1.297
Hjælp! Hun bider i vores møbler! Hej allesammen, Vores ca. 7. måneder gamle hvide schæfer har fået en slem slem vane med at bide i vores møbler. Hun ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2008
Visninger:
9.452
Kig ! skal bruges jeres mening ! Vil i ikke lige kigge forbi Oscar ? :D VIl gerne vide om hans billeder er for ringe ? 1000 tak vis i gider :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2008
Visninger:
492
Kan I "hjælpe" min hund! Jeg har nu haft min dejlige dreng i 7 månder og desværre har han været syg det meste af sin levetid. Han er nu snart 1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2008
Visninger:
5.701
nye billeder hej silver har fået nye billeder ind,. vil i ikke kigge forbi og bedømme
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2008
Visninger:
421
hjemmeside adresser for din hund Hej Mange med Hvid Schæfer og Hvid Hyrdehund har en flot hjemmeside, men det er svært at finde dem, da man skal ind på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
423
Avl fortsættes uændret trods rygter Desværre har rygter skabt usikkerhed om avl på Hvide Schæfere, som er 100% ubegrundet. På en generalforsamling har e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2008
Visninger:
617

Annonce