Forum kategorier

Har din hund allergi?

Har din hund allergi?

Medlemmer: 245
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
lager og støvmide allergi Hej Allesammen Vores dejlige Rocko har allergi for ovenstående, vi opdagede det ved at han fik nogle blære mellem tæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2010
Visninger:
1.668
Hud ben og lagermide allergi??? Hej med jer hvad er jeres arfaring med de der hud ben hvis jeres hund lider af bl. lagermide og mel allergi
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. nov 2010
Visninger:
1.103
Allergiudredning - første resultat Samson er på allergifoder og slap i lørdags sit antibiotika som havde fået bugt med hudbetændelsen. Nu gik vi så tid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2010
Visninger:
645
Endelig! fundet ud af hvilken allergi Sidste mandag måtte jeg endnu engang tage til dyrlægen med Cinda. Hun havde mistet pelsen på hele bagpartiet og begynd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2010
Visninger:
811
Hvor hurtig og hvor lang tid..? Hvor hurtig går der før jeres hunde får reaktion på det de ikke kan tåle og hvor lang tid vare det?? Jeg er igang me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2010
Visninger:
694
allergi - hvad gør man nu? Hej.. Vi har lige været en tur til dyrlægen og han mener at Leopold har allergi.. Han har kastet op hele dagen og h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2010
Visninger:
1.239
Allergi - HJÆLP. vi har en luna som er en tysk ruhåret, ppå 5,5 år, hun fik i juni månede konstateret allergi. hun kan bl.a. ikke tåle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2010
Visninger:
2.271
evt foderallergi Jeg var ved Lene Boysen igår og vi købte en sæk Eukanuba Dermatosis med hjem - men han vil IKKE spise det, desværre. Ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2010
Visninger:
1.382
Loppeallergi spørgsmål? Hej jeg er ny her:o)... Vil da lige sige tak fordi jeg måtte være med i hulen, tak tak;o) Jeg har jo min lille Caspa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2010
Visninger:
1.111
Update fra jer:-) - hvordan går det med alle de skønne vovser ude i landet? Vores R2 bliver allergivacc. hvert md, men vi kan alligevel ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2010
Visninger:
713
Allergi? Hoste + røde øjne - kun ude! Cinda er begyndt at hoste meget udenfor og hun får røde øjne, når hun er ude. Kan det være græspollenallergi? Hvordan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2010
Visninger:
985
Foder Jeg faldt lige over dette, kender I det? Skal snart ud og købe foder til Cinda og hun skal have noget godt foder ude...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2010
Visninger:
742
loppe allergi frontline combo til jer med loppe allergi giver i frontline eller hvad i nu bruger året rundt??? og jeg er kommet til at smide pakken...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2010
Visninger:
1.179
gulerødder til allergihunde Hvor mange gulerødder må jeg give Cinda? Kan ikke lige finde noget om, hvordan hunde tåle gulerødder, men hun er helt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2010
Visninger:
2.852
husstøvmider ??? Kan husstøvmider leve i flamingo ??? Hvis ja hvad kan de ikke leve i?? Er der noget man kan sprøjte en madres med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2010
Visninger:
510
Allergivenlige - godbidder. Der findes nok et hav af sider hvor man kan handle dem, men faldt lige over denne side, der ikke ser så t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2010
Visninger:
567
Allergivenlig balsam hjælp Help!!! He he Her går det rigtig godt med det hele, barf'en, allergi'en er under kontrol, og der fungerer fint med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2010
Visninger:
1.391
hyposensibilisering og barff Hej med jer er der nogen der har fået jeres hunde hyposensibiliseret mendes i fodret med råt ???
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2010
Visninger:
1.811
Hvad foder i med??? Hej med jer Jeg er ny i gruppen, vi fik svar på Kenzos blodprøve i sidste uge han er allergisk over for husstøvmider ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
984
Åhh nej :-( det ser ikke godt ud mere Så har vi brugt knap et år på at gennemføre hyposensitisation vaccinen og det har gået rigtig godt uden symptomer men s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2010
Visninger:
1.542

Annonce