Forum kategorier

De seriøse marsvine ejer

De seriøse marsvine ejer

Medlemmer: 42
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Marsvinunge sælges :) Så er der kun en unge tilbage der søger nyt hjem. Lille fin pige søger nyt hjem når hun er gammel nok, hun er fra D....
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2008
Visninger:
264
Hvil i fred,Pyrus I dag aflivede jeg Pyrus. Han har lid af hårtab den sidste uge,men har virket frisk og rask. Men så her i eftermiddag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2008
Visninger:
308
Marsvin Ved godt det ikk har noget med hunde at gøre, og hvis jeg ikk må poste det her skal jeg nok slette den igen :) Men j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2008
Visninger:
245
mine dyr. Hej til jer alle her. jeg ville gerne sætte nogle billeder på af mine dyr..men hvordan gør jeg det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
473
konkurence...!!! Vi skal da vist snart have et nyt forside billede. TEMA: efterår. læg et link med dit marsvin og skriv hvad det hedde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
1.250
Jordegern :D hey vil godt det ikk lige høre til herunder, og skal nok os slette det igen hvis det er :) Men min mor og stedfar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
606
Skal måske have unger.. Mit marsvin skal møde et han marsvin imorgen, og vi håber lidt på nogle unger.. De får lov til at løbe rundt på gulvet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2008
Visninger:
735
vinder af konkurren(staves) desværre ingen deltog.. vi tager en ny med julebilleder... Regler... I må lægge ét billede ind pr. marsvin. Spør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2008
Visninger:
252
Marsvin (og rotter)bortgives Da min veninde er gået fra sin mand og ikke kunne tage alle sine dyr med har jeg modtaget 3 stk og de søger alle nye hj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2008
Visninger:
1.053
drægtig mit marsvin er drægtig hun er kæmpe stor og ungerne vælter rundt. nej hvor vi glæder os her hjemme
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2008
Visninger:
370
marsvin & appelsiner???? må marsvin godt få appelsin/clementiner??? det kom jeg nemlig til at tænke på efter mine marsvin havde fået et stykke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2008
Visninger:
1.286
så skete det ja nu fødte hun i nat. dejligt dejligt alt gik vel 4 flotte velskabte unger det er bare såååå smukke og helt forskel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2008
Visninger:
993
slankekur? min ene han er noget overvægtig. kan et marsvin komme på slankekur? lige nu får han en håndfuld marsvine piller med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2008
Visninger:
674
så er der billeder af ungerne kvaliteten er ikke helt i top sorry http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=32807
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2008
Visninger:
214
så er de salgs klar de små om ca en uge er de klar til at komme hjemme fra er der nogen der er intr??? http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2008
Visninger:
248
Gran Synes jeg har hørt at man godt må gi marsvin gran....Er der nogen herinde der har prøvet det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2008
Visninger:
364
slankekur... har i nogle gode råd til en slankekur(til marsvinene)... de er blevet tykke her i vinter og har prøvet at give dem mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2009
Visninger:
628
TIL ALLE!!! kan i ikke alle sammen lægge mindst 1 billed af jeres marsvin ind i et fotoalbum eller sådan noget. Da jeg meget gerne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2009
Visninger:
912
??????HVAD TÆNKER DE PÅ????? http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20176497.html? Hvad jeg syntes: De er nongle F******** narhoveder!! !!!!! E...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2009
Visninger:
1.113
havregryn? kan marsvin godt tåle havregryn?
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2009
Visninger:
1.249

Annonce