Forum kategorier

Gode råd er dyre

Gode råd er dyre

Medlemmer: 65
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hvordan for jeg mit toilet rent? ja det er måske et underligt spørgsmål men hvordan for jeg min kumme eller hvad det hedder nede i mit wc helt hvidt? De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2010
Visninger:
3.508
Kummefryser Har du en kummefryser er det en fantastik idé at have en whiteboard-tavle på væggen ovenfor. Skriv hver gang du putte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2010
Visninger:
573
Brug af opmaskemaskine ? ;) Min gamle opvaskemaskine på ca. 13år har ungerne fået og jeg har købt spritny, som netop er blevet installeret. Montør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2011
Visninger:
738
hvordan vasker i tøj? eller skal måske i stedet spørger, hvordan farve opdeler i jeres tøj når det skal vaskes? Altså jeg er jo møg dårlig ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2011
Visninger:
1.227
Klam kælderlugt i tøj?? Vi har en sweat og et par bukser (40gr.), som er blevet fugtskadet - hvordan får vi lugten væk....hjælper fx eddike ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2011
Visninger:
1.009
kalkfjerner plet på laminatbord??? Min kæreste skulle afkalke filterene?? på vores vandhaner og havde bare stillet det hele på køkkenbordet med det result...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2012
Visninger:
4.692
Ovnrens Jeg søger et rigtig effektivt råd til hvordan man renser ovnen men specielt ovnlågen?? Har prøvet forskellige ting m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
1.381
Pander For nogle år siden fik jeg et skide godt råd til hvordan man kan gøre sine pander flotte igen, men nu hvor jeg har brug...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2012
Visninger:
719

Annonce