Forum kategorier

BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Erfaring med EasyBarf Er der nogle, som har erfaring med EasyBarf eller lign. tørbarf ? Mine 2 huskier skal i pension 7 dage og jeg har altid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2010
Visninger:
1.344
Træt af snask!! Vi har kun råfodret i knap 14 dage nu og jeg er allerede træt af det hakkede snask. Vi har valgt at købe ved en forhand...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
928
1 kg okse kallun bortgives jeg har 1 kg okse kallun der bortgives hvis der er nogle der er interesseret , det ska hentes . hos mig jeg bor på nørr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2010
Visninger:
754
at starte op igen ... nu er vi kommet på plads i lejligheden og jeg synes lucky skal begynde på råt igen , da han ikke vil spise andet og får...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2010
Visninger:
649
oppustet? hej, min hvalp på 6 måneder er rigtig meget oppustet. det er ca 3 uger siden vi er gået over til barf. nogen dage er h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2010
Visninger:
1.021
BARF+tørfoder Ja jeg oprettede et indlæg for et stykke tid siden, at Elmo til tider fik tynd mave på BARF... jeg har så et stykke tid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2010
Visninger:
1.347
vitamin- tilskud?? hvilke vitaminer og tilskud bruger i?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2010
Visninger:
1.260
Tørfoder plus BARF Hej Elmo har været på BARF siden dec. 09.. både pga meget sygdom og så at han faktisk nægtede at spise sit tørfoder. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2010
Visninger:
888
Hvalp og barf Godmorgen. Vi er i gang med at kigge på hvalp lige for tiden. Og så vil jeg lige høre hvordan man skifter en hvalp d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2010
Visninger:
644
Hele kyllinger jeg kan skaffe hele kyllinger hos min slager i jylland, ville høre om det havde intresse det er økologisk og koster 19k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2010
Visninger:
702
gode råd til start søges a. nu kan jeg ikke holde ud at se på at nala ikke gider spise. jeg har købt snart alle mærker af foder der findes, og h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
789
KVALITETSFODER del2 kun barf Nogen herinde der har en god barf hjemmeside, de fleste er alt for forvirende, er der ikke en side hvor der er alt kød ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
746
KVALITETSFODER ??? Min hund for pro-formance foder, han tager ikke rigtigt på og tror heller ikke at det rigtigt virker på ham, det ser ud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2010
Visninger:
622
Tage på med barf. Jeg har en bette amb, som jeg gerne vil ha til at tage lidt mere på! Pt får hun 750g kød og der udover grønt! men syn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2010
Visninger:
1.546
Enkel skåret svineribben jeg kom til at tænke på jeg kan skaffe så meget forskelligt til en ok pris, så hvorfor skal andre ikke også havde glæd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2010
Visninger:
796
Tørfoder sammen med.. Har altid givet et par håndfuld tørfoder, sammen med feks kalun, kylling, fisk , osv.. brugte, orijen med mange kuldhyd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2010
Visninger:
2.857
Barfe corgi hvalp?? Ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg skriver i, men nu prøver vi :) Vi har snakket om at Barfe Elli, men vi er i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2010
Visninger:
640
økologisk høns og kalkun Jeg vil lige høre om der er nogen herinden der kunne være intresseret i hele hakket høns og kalkun, og torsk, høns og k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2010
Visninger:
1.192
Æg og BARF Har en cavalier som nu har været på BARF i 2 måneder og han elsker det:-) Men har læst nogle steder på nettet at nogen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2010
Visninger:
1.655
vitamin tilskud. Nå nu har jeg taget skridtet fuldt ud og er nu efter at have fodret med råt 2-3 gange om ugen og tørkost resten af dage...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2010
Visninger:
2.002

Annonce