Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Erfaring med EasyBarf
Er der nogle, som har erfaring med EasyBarf eller lign. tørbarf ? Mine 2 huskier skal i pension 7 dage og jeg har altid...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
13. okt 2010
Visninger:
1.344
|
Træt af snask!!
Vi har kun råfodret i knap 14 dage nu og jeg er allerede træt af det hakkede snask. Vi har valgt at købe ved en forhand...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
928
|
1 kg okse kallun bortgives
jeg har 1 kg okse kallun der bortgives hvis der er nogle der er interesseret , det ska hentes . hos mig jeg bor på nørr...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
3. okt 2010
Visninger:
754
|
at starte op igen ...
nu er vi kommet på plads i lejligheden og jeg synes lucky skal begynde på råt igen , da han ikke vil spise andet og får...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
2. okt 2010
Visninger:
649
|
oppustet?
hej, min hvalp på 6 måneder er rigtig meget oppustet. det er ca 3 uger siden vi er gået over til barf.
nogen dage er h...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
22. sep 2010
Visninger:
1.021
|
BARF+tørfoder
Ja jeg oprettede et indlæg for et stykke tid siden, at Elmo til tider fik tynd mave på BARF... jeg har så et stykke tid...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. sep 2010
Visninger:
1.347
|
|
Oprettet:
15. sep 2010
Visninger:
1.260
|
|
|
Tørfoder plus BARF
Hej
Elmo har været på BARF siden dec. 09.. både pga meget sygdom og så at han faktisk nægtede at spise sit tørfoder.
...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
5. sep 2010
Visninger:
888
|
Hvalp og barf
Godmorgen.
Vi er i gang med at kigge på hvalp lige for tiden. Og så vil jeg lige høre hvordan man skifter en hvalp d...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
4. sep 2010
Visninger:
644
|
Hele kyllinger
jeg kan skaffe hele kyllinger hos min slager i jylland, ville høre om det havde intresse det er økologisk og koster 19k...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
21. aug 2010
Visninger:
702
|
gode råd til start søges
a. nu kan jeg ikke holde ud at se på at nala ikke gider spise. jeg har købt snart alle mærker af foder der findes, og h...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
789
|
KVALITETSFODER del2 kun barf
Nogen herinde der har en god barf hjemmeside, de fleste er alt for forvirende, er der ikke en side hvor der er alt kød ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
746
|
KVALITETSFODER ???
Min hund for pro-formance foder, han tager ikke rigtigt på og tror heller ikke at det rigtigt virker på ham, det ser ud...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
25. jul 2010
Visninger:
622
|
|
|
Tage på med barf.
Jeg har en bette amb, som jeg gerne vil ha til at tage lidt mere på!
Pt får hun 750g kød og der udover grønt! men syn...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
23. jul 2010
Visninger:
1.546
|
Enkel skåret svineribben
jeg kom til at tænke på jeg kan skaffe så meget forskelligt til en ok pris, så hvorfor skal andre ikke også havde glæd...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. jul 2010
Visninger:
796
|
Tørfoder sammen med..
Har altid givet et par håndfuld tørfoder, sammen med feks kalun, kylling, fisk , osv.. brugte, orijen med mange kuldhyd...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. jul 2010
Visninger:
2.857
|
Barfe corgi hvalp??
Ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg skriver i, men nu prøver vi :)
Vi har snakket om at Barfe Elli, men vi er i ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
2. jul 2010
Visninger:
640
|
økologisk høns og kalkun
Jeg vil lige høre om der er nogen herinden der kunne være intresseret i hele hakket høns og kalkun, og torsk, høns og k...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
28. jun 2010
Visninger:
1.192
|
Æg og BARF
Har en cavalier som nu har været på BARF i 2 måneder og han elsker det:-) Men har læst nogle steder på nettet at nogen ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
13. jun 2010
Visninger:
1.655
|
vitamin tilskud.
Nå nu har jeg taget skridtet fuldt ud og er nu efter at have fodret med råt 2-3 gange om ugen og tørkost resten af dage...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
23. maj 2010
Visninger:
2.002
|