Forum kategorier

Hunde sygdomme

Hunde sygdomme

Medlemmer: 91
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Problem med hale eller ryg? Ved det ik Min hund plejer altid at ha løftet halen, men i går hang den bare ned, og hun kunne ikke løfte den, hun var trist og ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2008
Visninger:
1.087
Navn på gruppen Da der var nogen der var i tvivl om det var menneske sygsomme, eller hundesygdomme gruppen handlede om, har jeg val...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2008
Visninger:
537
hund lidelse Gizmo fik øjenbetændelse så hans mor sille som er en utrolig god mor slikkede ham rigtig meget i hele hovdet så nu er d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
589
Hjælp, hvorfor gør min hund sådan ???? Jeg har som sagt en lille engelsk bulldog, som er meget glad for at klø sig i fjæset. Jeg gør dagligt ret i alle hans ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2008
Visninger:
832
Løs knæskal:( Var til dr. dyr med Micci i går. Han er blevet kastreret for ti dage siden, og stingene skulle ud. Derudover har ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2008
Visninger:
814
Hjælp ang. min lille 8 mrd Boston T.!! Hjælp hjælp hjælp.. Jeg har købt min dejlige lille Boston Terrie Clemens, Af en DKK avler i påsken 2008. Han er Medle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2008
Visninger:
1.221
Udslæt på mave/bryster Hej Min tæve har noget rødt udslæt på og omkring hendes bryster hele vejen ned til underlivet og der er også noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2008
Visninger:
2.220
grå stær ? kan det helbredes? hvordan og hvad koster det ? Det er nemlig min hund cuba der har på det ende øje.
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2008
Visninger:
882
Advarsel ADVARSEL: 'DANSK' LÆS & Videresend ! Videresend denne advarsel, blandt venner, familie og kontakter! I løbet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2008
Visninger:
561
Adminestrator søger hjælpere Det er super dejligt at vi har fået så mange medlemmer i gruppen, det er "dejligt" at der ikke sker så meget, for det b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2008
Visninger:
590
falsk drægtig? ved godt det ik lige frem er en sygdom, men nogen der har haft hund der har været falsk drægtig vil jeg gerne høre hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2008
Visninger:
879
dårlig mave Min lille buller har haft total dårlig mave hele natten, total flydende var det. Nogle råd andet end at give hende past...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2008
Visninger:
706
Hoste Mine ene buller begyndte at hoste i nat og har gjort det lige siden. En tør hoste med opkastning af slim:( Sys også hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
1.399
Andre der er ramt... ... Af kennelhoste? Victor har fået sig en slem kennelhoste:-( Men der er vel ikke noget at gøre ved det, end at lade d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
603
hunde med hd jeg har en blanding af schæfer/dobbermann.. desværre har hun fået konstateret hd i stærk grad... lige pt. får hun artof...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
1.039
svamp har lige opdaget at min hund har svamp mellem hendes folder.. Det er rødt og sådan blødeligt. så der er svamp ikke?? hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2008
Visninger:
803
hormonknopper.. Hej Allesammen Vi har en dejlig shar pei pige på 8 mdr. Hun har under munden og rundt ved mundvigen knopper, dyrlæge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. nov 2008
Visninger:
901
Tynd mave Gibson har haft tynd mave et stykke tid. Tror enten han har nappet lidt i en rød fluesvamp der stod i haven eller druk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2008
Visninger:
1.367
Operation ! Åhh, Freya skal opereres :(, hun har en knop oppe i hovedet, som dr. dyr ikke ved om er ond, eller ubetydelig :(, ved g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2008
Visninger:
826
Kisel?? hej er der nogen herinde der har erfaring med produktet kisel?? hvordan det virker osv?? vi har en hund med hd og slid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
941

Annonce