Forum kategorier

Husky & Malamute

Husky & Malamute

Medlemmer: 177
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Råd til cykling.. Hej! Vi er begyndt at cykle med vores mutte, så hun kan komme i god kondi, og begynde at trække! Men indtil videre c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2009
Visninger:
574
frost foder Hey Er der nogen der kender noget til dette foder ? www.priima.se
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2009
Visninger:
768
Vandring i Norge..? Hej! :) Vi kunne rigtig godt tænke os at komme en tur til Norge i vintertiden, og vandre med vores mutte.. Måske hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2009
Visninger:
923
Salgsannoncer herinde? Må man godt oprette salgsannoncer herinde???
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2009
Visninger:
568
hvalpe mit spørgsmål er så... hvis nu vi skal have en malamute hvalp hvornår på året er det løbe/parringtid for den!??? og ca ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2009
Visninger:
493
Savner du en Husky (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. dec 2009
Visninger:
643
Julegåtur med polarhundeklubben Julegåtur rundt om Slivsøen ved Hoptrup Aktivitetsudvalget under polarhundeklubben inviterer hermed dig din familie ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2009
Visninger:
708
nytårsgåtur med polarhundeklubben Aktivitetsudvalget under polarhundeklubben inviterer hermed dig, din familie og dine hunde på en vandretur. søndag ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2009
Visninger:
838
julegåtur med polar hundeklubben sj Julegåtur ved Skjoldnæsholm v. Gyldenløvshøj Aktivitetsudvalget under polarhundeklubben inviterer hermed dig din fam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2009
Visninger:
571
valpe Er der nogen der har erfaringer med at få valpe på deres husky? Jeg har en husky på 5 år, og manden og jeg har snakk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2009
Visninger:
647
Alaskan husky dreng søges Hej, jeg har en Alaskan Husky tæve som jeg gerne vil have valper på, men jeg mangler en far til disse valpe... Er d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2010
Visninger:
682
O-løb i Bordrup Plantage! Hej med jer alle, Så er det tid til at komme ud i forårsvejret, for at bevæge sig og opleve en hyggelig dag i hunde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2010
Visninger:
533
Stem på Rio - Danmarks sødeste hund Hejsa :) For en uges tid siden tilmeldte jeg Rio og gaby til konkurrencen om Danmarks sødeste hund i Ude og hjemme. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
673
foder vores husky på 6 år er gået hen g blevet træt af sit foder. vi har kørt med hike i lang tid nu og der har ingen problm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2010
Visninger:
526
gåtur i det nordjyske Invitation til: gåtur i Hammer Bakker, ved Vodskov. Lørdag d. 8-5/2010 KL. 1500 Der vil være lidt kaffe, og kage ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2010
Visninger:
618
pinsevandretur Pinsevandretur på ca. 20 km på Knudshoved Odde – vest fra Vordingborg. Polarhundeklubbens aktivitetsudvalg på Sjælland...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2010
Visninger:
755
Pinsegåtur i Sønderjylland (link fjernet) Så er der tur i Sønderjylland - Gråstenskoven. Vi mødes på p-pladsen på Feldstedvej (slots-siden) kl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2010
Visninger:
569
gåtur i det nordjyske så er det på Søndag, der er vandretur på EGHOLM. se link... mød op til en hyggelig dag..... (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2010
Visninger:
703
pels-pleje Jeg har en dejlig bamset husky, som desværre lider lidt her i denne varme, så jeg har haft hende med til stranden jævnl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2010
Visninger:
1.028
Bramming mutter? Hej mutte-mennesker, fandt lige denne annonce på DBA: http://www.dba.dk/alaskan-malamute-hvalpe-8/id-67160716/ Er de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2010
Visninger:
874

Annonce