Forum kategorier

Husky & Malamute

Husky & Malamute

Medlemmer: 177
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
erfaring med mutter Har godt nok selv en mutte, men er noget itvivl om han er en unik mutte ( Selvfølgelig er han det ;0) ) Overvejer måsk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. nov 2011
Visninger:
753
kan alle huskyer hyle? ja som over mskriften lyder går mit spørgsmål på om alle huskyer kan hyle? vi har en huske på snart 5år som vi har haft...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2011
Visninger:
1.230
Pasning af 2 mutter i længere periode... Hej alle.... Jeg er på grund af personlige årsager nødt til at flytte fra det hus som jeg bor i nu (et lejet hus)... M...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2011
Visninger:
880
lidt hjælp hej jeg har en malemute på snart et år han har et problem med at få ejer fornemelse over alt når der er andre hunde os ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2011
Visninger:
1.347
sverige ulve reservat hej er det ikke noget med at der er et ulve reservat i sverige og hvordan kan man finde det på nettet nu har jeg sad...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2011
Visninger:
2.264
Savler på gå turen hej. min husky på snart 5år savler nogle gange mere end andre, når vi er ude og gå tur. er det meget normalt og gør j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2011
Visninger:
5.425
orm hey jeg har lige opdaget at der var orm i min hunds kød ben. benet er fjernet fra hunden.... kan der ske noget med hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2011
Visninger:
816
Pasning af husky Hej folkens. Jeg håber det er ok jeg poster det herinde. Jeg står i den situation at jeg er i udlandet på praktik. Da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2011
Visninger:
898
Skæl? hej alle sammen. jeg tror måske min hund har skæl, hun har hvide `prikker` eller hvad man klader det lige som vi men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2011
Visninger:
1.364
Spørgsmål!!!!!!!!!!! Hej Har et spørgsmål: Jeg går med tanken om at, anskaffe mig en Mutte mere en Han, selvfølgelig fra hvalp. men han b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2011
Visninger:
550
seler hey jeg ville høre om det er godt eller dårligt og bruge sele til en husky når man bare gåt tur hvis ja hvordan måler ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2011
Visninger:
2.561
Foder Jeg har søgt og søgt og læst og læst om hundefoder..... Det er jo ikke til at blive klog på... Neo får hos opdrætter T...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2011
Visninger:
1.364
Valg af hundekurv??? Jeg skulle gerne snart købe en hundekurv til Neo. Men jeg synes det er svært at vælge. Ind til videre har jeg købt en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2011
Visninger:
3.039
Fodring af hvalp 3 måneder gammel. Hej alle. Jeg har lige et spørgmål til alle jer kære mutte ejere, jeg har fået hike aktiv med til min dejlige mutte o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2011
Visninger:
598
er det normalt hey min lille chiko dreng er begyndt og fælde helt vildt han har aldrig fældet så meget at plesen hænger ned af kroppen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2011
Visninger:
628
HJÆLP håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig... min lille hun kato er begyndt at kaste slim op, en måned efter vi fik ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2011
Visninger:
529
masseproduktion hej syntes lige jeg ville lave en tråd med en åben debat/ diskution omkring det at der er så mange hunde og hvalpe der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2011
Visninger:
707
Husky - Skal de have selskab? Hej alle. Jeg ved at huskier er meget flokorienterede, men hvad er jeres erfaringer? SKAL en husky have en anden hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2011
Visninger:
2.044
flot må man sige hej alle sammen se lige det her Siberian Husky training in a wood.
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2011
Visninger:
415
Mødes Hej er der nogen her inde fra der mødes et sted på sjælland kunne godt tænke mig at møde andre hunde magen til og udvek...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2011
Visninger:
1.234

Annonce