Forum kategorier

Husky & Malamute

Husky & Malamute

Medlemmer: 177
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hund slår kat ihjel desværre skete det værst tænkelige... kari har på en eller anden formået at møve sig igennem vores hegn... han får øje...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2011
Visninger:
5.577
skiftepels... når det sner om foråret..;) hej jeg ville lige hører hvordan i ordner skiftepels nu her..??? for jeg syntes godt nok jeg har en kamp uden lige med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2011
Visninger:
655
Leder efter en partner til Enzo. Hej alle sammen. Enzo er nu 2½ år gammel og vi synes det er tid til at se om vi kan finde en partner til ham, han er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2011
Visninger:
604
Min husky som "ulv" Jeg bliver lige nødt til at dele det her link i husky-gruppen også. Her i weekenden fik Aqui sin debut som fotomodel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2011
Visninger:
956
gåtur i hedeland Gåtur med aktivitetsudvalget i polarhundeklubben I Hedeland ved Roskilde påskelørdag den 23 april 2011. Så er aktiv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2011
Visninger:
644
foder hey er der nogen der kan huske hva den slags foder man bruger til jagt hunde ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2011
Visninger:
544
fosterhome hej jeg er blevet tilbudt at blive foster "mor" til en siberian husky inden for show... ville lige hører om der var an...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2011
Visninger:
537
En typisk dag for din hund Hey! Jeg synes det kunne være sjovt, at høre hvordan en typisk gennemsnitsdag (både hverdag og weekend) foregik for ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2011
Visninger:
1.305
Har I billede af både husky og mutte? Jeg kunne godt tænke mig at få skiftet gruppebilledet, da jeg stadig ikke har fået rettet huskys til huskies, og det py...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2011
Visninger:
548
??? hey er det nomailt at en husky er megert tynd?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2011
Visninger:
491
Gåtur i nordjylland Tjek linket.. (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2011
Visninger:
911
magtkampe hej ville hører om der var nogen der havde prøvet eller vidste noget om problemet med magtkampe i flokken.. jeg har en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
678
forkølet?? tror min noah er blevet forkølet, han nyser rigtig rigtig meget, og med kaskader af vand ud over det hele når han gør d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2010
Visninger:
586
navn til hanhund jeg har lige købt mig en alaskan malamut hvalp som jeg kan hente i januar, meen jeg vil selfølgelig gerne han kender ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2010
Visninger:
2.218
øjn fave hej alle sammen. hvor gammel er en Siberian husky hvalp før man kan være sikker på øjn fave
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2010
Visninger:
749
Hudforedrag med Flemming Kristensen Kære alle. Her har i muligheden for at melde jer til dette foredrag omkring hudproblemer. Men annoncen vil også bliv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2010
Visninger:
587
Hjælp til "teenage-husky-hærgen" Min dejlige tæve Dina på nu 15 mdr. er verdens dejligste hund - når jeg er hjemme. Så snart jeg er ude af døren, begynd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2010
Visninger:
1.131
polarhundehygge Invitation til: Polarhundehygge, ved Kennel Snowcreek, Agersted, Nordjylland Weekenden i uge 34, fra lørdag d. 27-8 kl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2010
Visninger:
1.221
OT må vi bede om en stemme tak?! :) Vi er med i sommerbilledekonkurrence... Gir' I en stemme? (link fjernet) Taaaak
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2010
Visninger:
411
Alaskan malemut tæve Hej.. Her en ven som har en malemut og den er simplehen ondskabsfuld over for alle tæve lige meget om det er en lill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2010
Visninger:
841

Annonce