Forum kategorier

Husky & Malamute

Husky & Malamute

Medlemmer: 177
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Råd til cykling.. Hej! Vi er begyndt at cykle med vores mutte, så hun kan komme i god kondi, og begynde at trække! Men indtil videre c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2009
Visninger:
574
Pasning Er der nogle herinde der der passer Huskyer. Jeg tænker på feriepasning. Jeg har tænkt mig og lade en pension passe ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2009
Visninger:
1.401
træk med malamute Hej med jer ville bare lige høre hved hvilken alder man skal begynde at træne træk med den, er ved at øve komandoer med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2009
Visninger:
683
Udstilling i Herlufmagle Er der nogen af jer, der kommer til huskyklubbens udstilling i Herlufmagle i oktober?
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2009
Visninger:
670
Begynde at trække.. Vi vil lige så stille godt begynde med, at lade vores mutte trække. Hun er 1 år 2 mdr.. Så hun kan vel godt begynde? Vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2009
Visninger:
747
Ægte Ulvehyyyl Min Saske har altid hylet, men nu er han begyndt at sidde i haven om dagen og hyle op, så det lyder som en rigtig Ulv. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2009
Visninger:
621
Alaskan Malamute fundet i ballerup Smider lige denne her. (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2009
Visninger:
629
graver hmm min sika er begyndt med at grave huller og det og når jeg ser det prøver jeg at få den til at lade vær og ligger no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2009
Visninger:
563
Søskende søges. Kender du nogen der har fået en Husky der er født ved Juelsminde den 18 juni 2008. Der var 4 hvalpe i kuldet. Ville...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2009
Visninger:
485
ny kærlig stor famile søges.. Jeg er kommet i den ganske forfærdelige situation, at jeg må af med min elskede mutte, da min boligsituation er noget n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2009
Visninger:
487
Generalforsamling polarhundeklub Hejsa.. er der nogen der har lyst til at køre med mig og Heidi til Generalforsamlingen d. 13 sep. fra sjælland så broen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
658
Barf-høm høm Jeg har et spørgsmål... Har prøvet at få fat på en Barf forhandler, men ingen svarer. Vi gir vores mutte Barf nu, og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
573
Kender du ham her? Hej alle. Jeg er blevet kontaktet af René herinde, som til dkk udstillingen i søndags tog nogle fine billeder af fol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
652
Husky fundet !!!! Tænkte jeg lige ville viderbringe en artikel fra stiften.. : (link fjernet) Nogle der genkender denne basse :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2009
Visninger:
447
Hanhund og ny kæreste! Hej alle. Sidder med et mindre problem, og håber nogle af jer kan hjælpe. Jeg gik fra min ekskæreste for over et ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2009
Visninger:
589
Alene hjemme.. Hej!! Vi har optaget Kakki, for at se hvordan hun er og har det når hun er alene hjemme, og fordi hun godt kan lide ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2009
Visninger:
670
HundeHus Hejsa. Vi har lavet nogle rigtige dejlige store hundegårde til vores hunde, og nu skal vi til at lave nogle hundehuse ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
1.092
Huskyhvalp og vægt Jeg fik min nye hvalp hjem for 14 dage siden. D. 8/7 var hun 8 uger gammel og vejede 5,3 kg D. 15/7 (9uger) vejede hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2009
Visninger:
1.134
løbe fri Jeg ville lige spørge om en malamut kan løbe fri hved godt at der står på alle sider om hunden at de ikke kan fordi jag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2009
Visninger:
648
Hvor meget kan de trække;0) Jeg er den lykkelig ejer at en malamut. Han er dejlig og god som dagen er lang. Men jeg har lige et spørgsmål.... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2009
Visninger:
2.922

Annonce