Forum kategorier

Oldies But Goodies

Oldies But Goodies

Medlemmer: 20
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
velkomme til jeg håber at i igennem tiden vil få glæde af gruppen -- vi er ikke så mange endnu - men mon ikke vi bliver lidt flere -...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
385
fodring jeg har igennem de sidste år kæmpet en kamp med pølses vægt - han er for tyk og efter han er sat i behandling med binyr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
480
hjælpe administrator da der er ret stor interesse om gruppe og jeg ikke er på HG hele tiden søger jeg en eller to Hjælpe administratore til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
445
hvornår kom der sikre tegn på alderdom hvornår begyndte i at ligge mærke til at jeres hunde ikke længere var helt nye i kanten længere og hvilke tegn gjorde a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
993
svømmetræning hos gigthunde pølse lider jo af gigt - og man lovpriser jo nærmest svømmetræning til gigtpatienter - så har overvejet at prøve det me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2008
Visninger:
492
hvornår er det nok jeg må desværre erkende at vi er nået til den sidste tid med pølse. han bliver stille og roligt dårligere og dårligere....
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2008
Visninger:
848
pølsetuden er flækket ja det lyder utroligt - men pølses tud er flækket -- den er tørret helt ud og er begyndt at flække og sprække. det er s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2008
Visninger:
508
så er vi vist ved at være der ja -- det er sku ikke let - men jeg har besluttet at pølse og jeg skal en tur til dyrlægen i næste uge og have et grund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2008
Visninger:
963
Prednisolon Jeg vil høre om der er andre af jeres hunde der får prednisolon eller i har haft hunde der har fået det og hvor lang ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2008
Visninger:
1.279
Aktivering til ældre hund? + fedtknude Hvad kan I foreslå af øvelser til Buller på 9 år? Han virker lidt små doven når jeg prøver på at lave øvelser med ham -...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2008
Visninger:
677
Den sidste tid med Pølse ja jeg besøgte jo dyrlægen i dag. pølse skulle have et gennemgående tjek for smerter og tegn på sygdomme da han har ænd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2008
Visninger:
398
farvel min elskede pølse idag kl 16 sov min elskede pølse stille ind i mine arme efter at være faldet om og kørt på dyrehospitalet... han blev k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2008
Visninger:
552
Goe gamle Frida Frida er 10 år og for et halvt år siden blev hun opereret og for brystkræft. Hun havde pludselig en knude på str. med t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
560
Hundefoder til gigt? Ja, så nærmer alderen sig. Buller er nu rundet de 9,5 år, og i mandags havde jeg besøg af en hundetræner/adfærdspsykolo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
741
stakkels Buster ja mine forældres hund buster, den hund jeg er vokset op med i nærmest hele min barndom til jeg flyttede hjemmefra for ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2008
Visninger:
1.034
Slidgigt og hoftedysplasi Ja, idag har jeg været med Buller til dyrelæge og udfra en undersøgelse, kunne de konstatere at han har hoftedysplasi (...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2009
Visninger:
1.457
gratis sunhedstjek, hunde over 8 år Har du en hund over 8 år , er dette måske noget for dig. Dyrlæge Rikke Fast er i gang med et projekt om demens hos hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2009
Visninger:
1.483
Kæft hvor er det sidste farvel hårdt.. Så skal vi vidst desværre skifte profil billede Jeg har lige for 20 min siden sagt det sidste farvel til gamle buste...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2009
Visninger:
801
Så fik Buster fred ! hvor er det hårdt.... så fik vores elskede Buster dreng fred. Buster er en hund som min mor og far købte til vores l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2009
Visninger:
720
ny gruppe profil ja jeg har tilføjet en ny del til ære af vores gamle afdøde medlemmer. for eftertiden vil gruppens afdøde hunde være...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2009
Visninger:
509

Annonce