Forum kategorier

Hundeadfærd

Hundeadfærd

Medlemmer: 192
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen til! :o) <b>Hej, og velkommen til alle!</b> Jeg har oprettet denne gruppe, med henblik på at kunne snakke, diskutere samt spø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2008
Visninger:
512
Ændrer adfærd under drægtighed Min kareler Fifi har nu været drægtig 2 gange, og begge gange har hun ændret sig enormt meget. Hun er pludselig meget ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2008
Visninger:
1.388
Brunplettet "dalmatiner" fundet i 4700 Min veninde og jeg stod og sagde farvel da der kom en hvid "dalmatiner" med brune prikker forbi og virkede meget forvir...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2008
Visninger:
514
Hvad gør vi ? Vi fik jo den her hvalp på næsten 5 mdr. for 14 dage siden. Vi har bare et problem med at få den til at tisse og besørg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2008
Visninger:
426
Nyt gruppebillede - konkurrence Ja, for at få gruppen lidt igang, så laver jeg her lige en lille konkurrence, om et nyt gruppebillede. <b>Reglerne:<...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2008
Visninger:
1.189
3. lømmel alder Øjjj er det kun mig der har en hund, som er i sit 3. lømmel alder.. Loke bliver 2 om en månedes tid og kan allerede mær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2008
Visninger:
1.320
Kan det skyldes, at hun er drægtig? Min tæve, som nu er højdrægtig, har ændret sig meget, efter sin sidste løbetid. Før var hun fars hund, men efter hun e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2008
Visninger:
905
HJÆÆÆÆÆLP jeg er ved at blive desperat. jeg har en 8 mdr. bulldog hvalp som er renlig ,, sådan da .. hun laver intet når jeg er h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. nov 2008
Visninger:
623
Flokmentalitet ? Gode råd søges,,, Jeg har et problem med mine 3 vapser, og det var lige dråben der fik bægeret til at flyde over i dag,,,, De er total ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2008
Visninger:
735
Nervøs hund Ja, jeg har jo denne skønne hund, Aiko. Overfor os i familien, er han kærlig, hengiven og legesyg. Men når det komme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2008
Visninger:
2.275
Alene hjemme problem... ja, som overskriften nok afslører, så har vi fået et mindre problem med Arnold npr han er alene hjemme. Han plejer a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2008
Visninger:
573
søger gode råd hurtigt hej alle søger gode råd ang vores dejlige simba kort fortalt . vi fik simba da jeg gik hjemme pga sygdom i min gra...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2008
Visninger:
773
Hun advarer ikke, når hun bliver gal? Min karelertæve er en rigtig skøn tæve, som elsker opmærksomhed fra både fremmede og bekendte! Hun elsker ligesåvel at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2008
Visninger:
640
Afstemning: "Bedste adfærdsbillede" <b>OBS!!! STEM I FOTOALBUMMET!!</b> Så er jeg blevet færdig med fotoalbummet, og der er nu gjort klar til at folk ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2008
Visninger:
856
Gå pænt i snor med sele..? Hej med jer. Jeg er godt i gang med at lære min hund, Homer, at gå pænt i snor uden at springe frem i linen eller ge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2008
Visninger:
1.260
Vinderkåring: "Bedste adfærdsbillede" Så er stemmerne langt om længe talt sammen, og resultatet er følgende: <b>Nr. - Hest - Antal stemme(r):</b> 1. Fi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
469
Ustoppelig gøen om aftenen ? Hej alle .. Jeg håber virkelig der er nogle af jer der kan hjælpe mig . Miltion er begyndt at gø ufattelig meget .....
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
445
Underlig måde at løbe på Ja, Aiko får engang imellem et flip, hvor han bare styrter rundt i hele huset. Men han løber på en lidt underlig måde, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2008
Visninger:
1.851
Hun vil ikke være alene med hvalpene? Ja, jeg har et problem, af de lidt større. Min hun har jo fået hvalpe, som i dag er 20 dage gamle. Problemet ligger i,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2008
Visninger:
1.142
lufteture Jeg går/løber tur med min husky 2 gange om dagen. Jeg bruger ca 1 1/2 time hver gang, da jeg bruger hunden som motionve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2008
Visninger:
653

Annonce