Forum kategorier

Welsh Corgi Cardigan & Pembroke

Welsh Corgi Cardigan & Pembroke

Medlemmer: 97
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Jeg sad lige og tænkte på.... ....at vi jo slet ikke har haft nogle "tråde" i denne skønne samling af en gruppe endnu... Så nu vil jeg da lige smide ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2009
Visninger:
1.168
hvorfor blev det en corgi ? Hvad fik jer til at vælge en corgi, ? og hvad fik jer til at vælge imellem cardigan og pembroke ? jeg er lidt nysge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
1.385
Fredericia Hvor mange af jer herinde fra kommer til Fredericia?? Jeg kommer med 3 corgier - 1 hvalpe tæve 1 mellem han 1 champi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2009
Visninger:
491
Corgitræf Hej Alle corgivenner på Sjælland! Sæt dagen lørdag d. 2 maj af , der holder corgiklubben træf i Hedeland v/ Roskilde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2009
Visninger:
485
bedømmelse Lotus er med i en udfordring kig forbi den.
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2009
Visninger:
374
...avl.... Jeg elsker min kære Corgi....men stadig kan det gøre ondt på mig, når jeg kigger på ham.... Lang ryg og små skæve be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2009
Visninger:
598
Corgitræf / Hedeland Hvem her på Sjælland har lyst? Hedeland ved Roskilde kl. 13.00 Vi mødes ved P- Pladsen ved veteranbanestationen ved H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2009
Visninger:
512
Corgien som trøstespiser... Min ca. 8 måneder gamle corgi har en forfærdelig vane med at spise alt når hun er alene hjemme, tapet, paneler, lister ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2009
Visninger:
616
nyt fotoalbum Har lige oprettet et nyt album med Alli og Lotus kig hvis i har lyst
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2009
Visninger:
342
Model for en dag. Min søster Line som har fotofolio.dk og som også er her inde på Hundegalleriet, lånte Louie forleden til at stå model f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2009
Visninger:
363
udfordring Lotus er blevet udfordret, så stem lige på prinsessen, hvis I har lyst
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2009
Visninger:
369
udstilling i ålborg?? jeg tænkte på, hvem af jer skønne dorgi mennesker skal til ålborg d. 2. maj, oppe i gigantium??
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2009
Visninger:
1.006
Corgi træf - nordjylland... Hejsa allesammen... Jeg tænkte om nogen evt. kunne være int. i et corgi træf heroppe i det nordjyske...? Min Gust...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2009
Visninger:
869
udstilling i vejen dkk hej ville høre om i har tilmeldt vejen og hvilken dag i kommer samt klasse :-) Jeg har tilmeldt Bob om lørdagen i hva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2009
Visninger:
510
Pelspleje... ....hvor tit reder I Jeres corgi...? ...hvordan giver I Jeres corgi en god pelspleje...? ...og med hvad - børste,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
3.807
udstilling Askov Har lagt billeder ind af Lotus under fotoalbum fra udstillingen, hvis i har lyst til at kigge
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
452
hundens dag i tivoli Den 13 sep. er der hundens dag i Tivoli . Mødested lige inden for hovedindgangen ved Vesterbrogade kl. 12.15 pris: 8...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
458
Randbøldal Hejsa... Er der nogle af jer der skal til randbøldal i september
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2009
Visninger:
488
Hundens dag i Tivoli Hvem kommer til Raceparade i Tivoli den 13 sep. Raceparaden starter kl 13.45 Tivoli er åbent for hunde fra kl. 11.0...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2009
Visninger:
413
Dødelig hundevirus http://www.fyens.dk/article/1312877:Odense--Odense-ramt-af-doedelig-hundevirus
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2009
Visninger:
457

Annonce