Forum kategorier

Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Råfodre med svin ? Jeg synes ikke rigtigt at jeg fornemmer at der er særligt mange der fodrer med svinekød.. Nogen speciel grund til de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2009
Visninger:
764
Billigt kød på Midt/Vestsjælland ? Jeg leder med lys og lygte ( Google er min ven, men lidt nærig i denne omgang *G* ) efter en billig kg-pris på råfoder....
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2009
Visninger:
1.614
Hvad er bedst? rigtighundemad eller dansk barf center
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2009
Visninger:
729
Kanin til BARF hunde Vi har fået fat i nogle kaniner til fodring, men de er desværre for store til vores hund. De er hele, med pels osv. vej...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2009
Visninger:
1.251
rigtighundemad aalborg ! nogle der handler der ? .. jeg kunne nemlig godt tænke mig og vide om de har hele dyr , altså høne ovs med fjer og det hele ? .....
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
605
måsk spørger jeg dumt... Ja, jeg spørger sikkert dumt, men skit pyt. Jeg er jo blevet medlem i denne gruppe, men jeg er så dum, at jeg ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
2.562
Bare et sporgsmaal Jeg har overvejet MEGET at jeg skulle give Tayson Barf . Men hva ville det koste i mdr . Forhold til tørkost . ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
824
HJÆLP ØNSKES Kære alle sammen håber i vil give dette link videre til alle i kender og inviter alle på jeres venner til at skrive und...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
489
Kalktilskud. Vi starter med at barfe vores hunde i morgen, men er i tvivl om, om de vil få kalk nok. Vi vil jo give dem ben min. 1 g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
581
?? Maske dumt sporgsmaal . Det barf . Er det bare en normal f.eks lemme kolle . Eller . Er det rest kod fra slagert Sad bare lige og tank...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
648
Barf til hvalp Hej Jeg har to voksne dansk svensk gårdhunde, som bliver barfet i 1,5 år nu, hvilket jeg er meget tilfreds med. Men nu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
1.366
Hvad skulle jeg gøre uden min dejlige hund og de daglige grin han giver mig? Vi har fået ben hjem i dag og jeg lod bare kassen stå på gulvet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
1.113
Hvordan spiser jeres hund/e ? Laura spiser stille og roligt, men der går selvfølgelig ikke mange øjeblikket før hendes kød er væk.. Hendes kød er ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2009
Visninger:
836
kløe.. er der nogle der har oplevet at hunden er begyndt at klø sig helt vildt, tror/håber ikke det har noget med Barf at gøre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2009
Visninger:
522
Pels - ændre farve efter barf ? hej med jer :o) Nala har været råfodret i 2-3 måneder nu, ikke meget, men hold da op en forskel .. Nala har aldrig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2009
Visninger:
710
total forvirret .. Heej . Nu sidder jeg ude ved min mor . og de havde besøg a en som vide meget om hunde siger hun . Men sidder og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2009
Visninger:
1.090
Så fik Enya hvalpe. Enya fødte i nat 4 smukke hvalpe, 6 dage før termin. 2 røde piger, 1 rød og en black/tan dreng. http://www.hundeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2009
Visninger:
493
Gris nu bliver jeg nød til at vide det ! gris HVORDAN HAR I DET MED DET ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
571
Fodring med Kaniner Er det godt at foder med kaniner? jeg kan måske skaffe nogle kød kaniner til 30kr kg, hvis der er nogen der er intress...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
601
Generelle spørgsmål til BARF Jeg er meget nysgerrig omkring alt det her med BARF, men kender ikke meget til det. Derfor har jeg lidt spørgsmål, og h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
510

Annonce