Forum kategorier

Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Fedt holdigt kød Hvad for noget råt er der mest fedt i? :-) Har nemlig en hund der skal tage på og skal tilvænnes til råt snarest, me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2012
Visninger:
1.036
Fodermængde? Hej jeg påtænker at begynde at råfodre, men hvordan ved jeg hvormeget foder min hund skal have? den vejer 24kg og er ri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2012
Visninger:
1.243
godt for pelsen? Ja cuba ser ærlig talt lidt sørgelig ud i pelsen efter hun havde hvalpe. hendes pels er tynd og lidt tør. Har i nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2012
Visninger:
1.448
Dobbelt så meget som beregnet? Kan det virkelig passe at mine 3 chihuahua ud af 4, skal have dobbelt så meget mad end hvad man beregner, for at holde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2012
Visninger:
1.033
Fastning/gemme mad min hund er barfet i lidt over en måned nu. han får det som regle ude. Når han får f.eks. kæbekød og en halv kylling, k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2012
Visninger:
1.048
Hestekød ? Hej - Både Albert og alle 3 katte, er fuldstændig vilde med skært hestekød. Jeg har aldrig oplevet noget lignende, der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2012
Visninger:
2.440
Billige BEN Hejsa vil bare lige fortælle at i denne uge er der lækker stegeben, til 12,95 kr pr 1/2kg i Rema 1000 mine hunde fik de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2012
Visninger:
1.448
Dyrlæge fraråder barf ? Jeg har skiftet dyrlæge, pga nogle komplikationer med forrig. Jeg har 5 hunde, som jeg er begyndt at barfe igen efte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2012
Visninger:
1.230
/www.das-tierhotel.de/ Hello Er der nogen der har erfaringer med at bestille kød fra denne side? Eller kan anbefale andre gode (læs: billi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2012
Visninger:
2.832
Kød typer ? Så dette på en side, hvor vedkommende mener at man helst skal alle grupperne igennem på en uge, men hvis man kikker udf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2012
Visninger:
2.965
aftale med daglig butiken? nu har jeg for anden gang blevet snydt for "sidste dato kød" til hundene, fordi de havde glemt at fjerne det og det var...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2012
Visninger:
846
Pris på BARF til 43 kg. hund Hej Alle, Jeg overvejer at gå over til BARF på min ene hund (rotte/lab) på 43 kg. Har I nogle gæt på hvad det ca. vil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2012
Visninger:
2.095
Hvalp vitaminer Jeg har lige fået en hundehvalp, som jeg selvfølgelig skal have over på barf, ligesom de andre.. Skal han have ekst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2012
Visninger:
958
K9 Natural Har en pose K9 Natural med lam på ca. 1-1,5Kg. til salg grundet at min pige kom til at have en anden udåndingsduft. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2012
Visninger:
940
frilands eller øko kylling/høns Hvor kan jeg købe det til hundene???? mener der var en landmand i Jylland, som også leverede til Sjælland en gang i mel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2012
Visninger:
937
hygiejne omkring foderskåle Hej . Undrede mig lidt igår da jeg fik at vide jeg var hysterisk og bakterie forskrækket fordi jeg vasker hunden og kat...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2012
Visninger:
1.778
tykkesnaks jeg har en hunde der laver en del ballade når vi ikke er hjemme eller vi vender ryggen til, i dag kom jeg hjem til flet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2012
Visninger:
548
Rå grise ben Må man godt give hundene rå grise ben?
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2012
Visninger:
903
uge plan kom sådan til at tænke på hvordan jeres uge planer ser ud :D planlægger i fodringen lang tid i forvejen, eller kører...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2012
Visninger:
855
8 ugers hvalpe på BARF, hvad er bedst??? Har fået to 8-ugers Boston Terrier hvalpe hjem, og da vi BARFer den store Boston skal de små self. også. De er blevet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2012
Visninger:
2.688

Annonce