Forum kategorier

Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Grå ænder har nogen herinde giver deres hunde gråænder .. har købt nogen i Rema1000 som var sat ned til 20 kr, der er vægtmæssigt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2014
Visninger:
976
korrakt fodring af hvalpe hvad gør i? hejsa jeg sad og læste om alle de forskællige vejledninger af fodring af sin hvalp, da man ønsker at give dem en god ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2014
Visninger:
1.555
Symptomer på at hunden ikke kan tåle barf Hej Jeg har læst et sted at det ikke er alle hunde der kan tåle barf. Her tænkes der ikke dårlig mave, men at det på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2014
Visninger:
580
På tur, hva gør i? Hvad gør i rent praktisk med hensyn til udflugter. Jeg skal have min hund med hjem til min mor, jeg kan sagtes låne f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2014
Visninger:
440
ren økonomisk hvalp af store hunde race hejsa jeg har en hvalp på ca. 20kg han er 18 uger. og jeg fodre ham ca. 10% af hans vægt. så de næste 8 måneder ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2014
Visninger:
589
Gratis haner :) Jeg har 2 haner, som kan afhentes gratis i Faxe. De kan bruges både til menneske- og hundemad. Plukning og udtagning a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2014
Visninger:
550
Dårlig ånde Hello :) Nogen der oplever at deres hund stadig har dårlig ånde efter at være startet på råfodring? :)Hun får ben så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2014
Visninger:
1.406
Fasan - nyskudt Min mor har lige været her med 8 fasaner - døde - men ellers i hel tilstand O_o Dem mente hun da jeg gerne ville have,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2014
Visninger:
842
Hvepse Ih altså! Hvor er jeg dog træt af hvepse over alt - de elsker åbenbart dejlige kødfulde ben. Mine hunde plejer at få...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2014
Visninger:
814
Leverer das tier hotel ikke til Danmark? Ja, jeg er lidt små forvirret her fra morgenstunden :P Jeg har prøvet at bestille foder hos das tier hotel, men når...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2014
Visninger:
1.194
Nala skal have rigtig mad :-) :-) Jeg er i gang med at gå over til råfodring med Nala. Jeg har fået ordnet første step - en fryser! Nu mangler mad...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2014
Visninger:
817
Fordeling af kødtyper Hej :) Lige et spørgsmål om hvordan I "fordeler" de forskellige kødtyper:) Jeg har en allergihund så vi fodrer ku...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2014
Visninger:
600
Kødben fra original barf Hej.. Er der et klogt hoved der ved om der er noget kød på kødben fra original barf? Vil gerne have ben fra hest ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2014
Visninger:
630
forvirret Hej Jeg begynde at barfe fra rigtig hundemad i mandags. Mandag og Tirsdag har hun fået kallun og idag har jeg været n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2014
Visninger:
1.491
Fluelarve?(mangel på bedre overskrift) Baby får noget fint hakket BARF fra original barf, mener jeg det hedder.. Og igår hældte jeg en god skål op til ham, s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2014
Visninger:
1.580
Mangel på BARF Hej alle, Jeg var så uheldig at overvurdere mængde af BARF i fryseren, hvilket resulterer i at jeg ikke har noget ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2014
Visninger:
1.308
Fasan Har ved et uheldig nedlagt en fasan med min bil grundet, modkørende - Og istedet for at lade den ligge tog jeg den med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2014
Visninger:
1.287
Carnibest, varianter Jeg sidder og skal til at bestille ny portion til Milo. Normalt køber jeg altid carnibest øko - fordi den er øko. Alli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2014
Visninger:
657
Hvor stor mængde protein? Hej allesammen. Jeg overvejer at køre min hund over på BARF, men er kommet meget i tvivl om mængden af protein og j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2014
Visninger:
1.539
Rigitg mæt :) Hej :) Jeg er ny herinde og tak fordi jeg måtte være med :) Jeg har et spørgsmål ifht at fodre med råt. -Har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2014
Visninger:
323

Annonce