Forum kategorier

Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Nystartet på Barf - Hund kaster op Hej Vi er netop for ca. lidt over en uge siden begyndt at råfodre vores dejlige tæve DSG på 1 år og lige passeret de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2013
Visninger:
2.039
nogle fra fredericia eller omergn. hej er der nogle fra fredericia eller her omkring der barfer har en del kød i fryseren og vil gerne ha rydet lid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2013
Visninger:
664
Kaster det hele op Dyson har de sidste to dage kastet alt det mad op han lige har spist, og så vil han ikke spise det igen, hvad kan det s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2013
Visninger:
956
Lammeben til salg i Odense Lammeribben, rygstykker, skulderknogle m.m.med masser af kød på, sælges. Pakket i 1 kg poser 20,- pr kg - mindste salg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2013
Visninger:
755
Lidt information om hvorfor råfodring er så godt (link fjernet) Læs side 55 "Et kødben om dagen holder dyrelægen væk"
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2013
Visninger:
1.630
Hvor meget skal han have? (tørfoder + råt) Kato spiser ikke så meget tørfoder i løbet af dagen, han har virket mere interesseret i råt når han har fået lidt, men ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2013
Visninger:
1.630
Engelsk bulldog og råt Jeg har en engelsk bulldog på nu 6 måneder, hun vejer 16 kilo, men er gået i stå. hun for omkring 400 gram kød om da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2013
Visninger:
5.008
Tilskud Hejsa. Hvilke tilskud giver i jeres hunde? og på hvilken måde? Har i nogen ideer til hvordan man kan gøre det "na...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2013
Visninger:
1.150
BARF på tørkost Hejsa :-) Er der nogen af jer derude der har erfaring med det tørkost man kan få der svarer til BARF? Er det ligeså...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2013
Visninger:
3.613
Fedekur? Hej:) vil lige høre om i har nogen tips til at få lidt ekstra på sidebenene. det er min hanhund dyson, han vejer ca...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2012
Visninger:
1.728
Lige et par spørgsmål Nu råfodre jeg ikke helt, kun halvt ;) Men overvejer at gå ind og fodre kun med det helt, så har lige et par spørgsm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2012
Visninger:
1.540
Fodring frost råt kød Skader det maven at give hende det rå kød frossen, Min lille chi æder det fint, hvis hun får det frossen, men hvis det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2012
Visninger:
1.061
Hjemmesider eller forhandler i køber ved. Hejsa. Jeg køber lige nu hos AH-hundetræning i aalborg, Barf butik. Jeg er lidt nysgerrig hvor i andre køber fra og e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2012
Visninger:
1.543
kaster ben op hej jeg begyndte at fodre lisa med barf for 1,5 måned siden, og hun har klaret det fint med kyllinge halse til at start...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2012
Visninger:
876
Tøserne har tabt sig Hej alle sammen begge mine tøsser har tabt sig rigtigt meget og nu er de vidst ved at være lige tynde nok. Jeg har s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2012
Visninger:
1.259
Så er det dømt Torsdags-hygge ;) Vores nabo har slagtet en ko idag, og kom lige omkring med "lidt" ben til hundene ;) De fik helt selv lov til at vælg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. dec 2012
Visninger:
869
Hvor køber I vingespidser? Som i overskriften, hvor køber I vingespidser henne? Jeg kan se dem hos nogle af de dyre forhandlere, men 37kr/kg, hol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2012
Visninger:
951
Kød i mundrette stykker + kalkbehov Min hanhund er ikke så madglad, men det er dog blevet bedre efter vi har skiftet til primært råfodring. Men han gider s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2012
Visninger:
2.105
Nogle der kender det her kosttilskud http://www.greendog.dk/shop/trink-gelatine-1496p.html Min hund har ikke mangel på knogler en har fået analyseret le...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2012
Visninger:
1.507
Gratis barf fra ged - skal afhentes ved Solbjerg Vi har slagtet en ged og har fået en del kilo i overskud som er bedst egnet til hundefoder ;-) Det er både ben og kød m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2012
Visninger:
1.316

Annonce